Tae pov.
Mai am de stat aici 3 zile... 3 zile amărâte si deja simt ca nu mai pot! Mi-e atat de dor de el! De corpul lui micuţ care abia îl simteam când il luam in braţe, de ochii ăia in care ma pierdeam in fiecare zi, de zâmbetul lui de iepuraş, râsul lui care imi gâdila auzul, buzele lui dulci si fine care le sărutam de 400 de ori pe zi... Sunt atat de multe lucruri de care imi e dor in legătură cu el! Ma făcea de fiecare dată sa ma îndrăgostesc si mai mult de el. Parcă ştie ca tot ce imi place e reprezentat de el! Abea astept sa ajung odată acasă si sa ma trezesc cu micul meu iepuraş in braţe in fiecare dimineaţă. După vreo 30 de minute de meditaţie profundă asupra dorului de el, decid sa il sun cu cameră, măcar sa ii vad faţa .
-Neaaaata! imi raspunde el zâmbind larg
-Neaţa iepuraş. De ce eşti asa fericit?
-Pai in primul rând, mama e super de acord cu noi si chiar face planuri...
-Ooo, si...
-Si mai sunt trei zile si vii înapoi! spune si parca ii radiază chipul
-Stiuu....simt ca nu mai rezist! Mi-e asa dor de tine, iepuraş! Abea astept sa te iau in brate!
-Si euuu....şi sa nu uităm ca o vei lua si pe mama in brate!
-Nu uit! Promit! Dar tot am emoţii.
-De ce măi?
-E un sentiment total nou sa imi cunosc viitoarea soacră!
-Ooo...vrei sa sugerezi ceva?
-Mmm... Poate... Nu ştiu
-Bine...
-Ai dormit bine?
-Extrem de bine 4 ore...
-Ce? De ce?
-Am petrecut cu mama o seară de filme cum făceam in fiecare sâmbătă in liceu.
-Si pana la cat aţi stat?
-Ţinând cont ca acum e 9,până la 5...
-Pot sa zic ceva si sa nu se supere mama ta?
-Da...
-Aţi înnebunit amândoi!
-Hai mai ca e sâmbătă !
-Si ai uitat cumva ca peste exact o săptămână ai concursul de dans?
-De unde stii?
-Pai mai vorbesc si eu cu Jimin.
-Aaa.. Stai! Ce?
-Calm mai! Ştiu ca tu nu imi zici tot pentru ca nu vrei sa ma îngrijorez !
-Intenţionam sa iti zic asta cand erai acasa!
-Păcat...
-Nu te îngrijora ca azi la 16:30 de abea am antrenament cu Jimin. Ne pregătim din greu si stii ca eu cand zic ceva fac.
-Te cred pe cuvânt!
-Acuma trebuie sa merg sa mănânc ceva! Vorbim mai târziu ok?
-Ok! Pofta mare şi sa mai dai mesaj.
-Da. Du-te si mănâncă si tu ceva!
-Asta am sa fac! Te iubesc!
-Si eu te iubesc!Jk pov.
Daca Tae află asta sigur o sa se supere puţin, dar cat am vorbit noi doi, mama a fost in faţa mea, ca sa vadă si ea cum vorbeşte Tae cu mine si cat de grijuliu e!
-Acum te mai indoiesti? o intreb pe mama ridicând o sprânceană.
-Gata boss! si ridica mâinile in semn de predare
-Iar începi! Oricum... Ce mâncăm ?
-Clătite cu Nutella ,banane, căpşuni si frisca?
-Tu ti-ai propus sa ma indopi, nu?
-Deci nu vrei?
-Doamne ferește! Normal ca vreau!M-am intors. Şcoala yay! In caz ca va întrebaţi cum de am postat la ora asta, ei bine sunt de serviciu pe şcoala si ma plictisesc... Cam asta e capitolul! Daca v-a placut bine,daca nu, fuck You! I pup You! ❤
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...