Kookie pov.
Am decis ca trebuie sa sărbătorim victoria așa ca cel mai bun loc la care ne-am putut gândi a fost clubul. Tae mi-a mărturisit ca nu prea o arde el cu cluburile dar nici nu ii displace. După ce am făcut dus,am mers in dressing pentru a-mi alege outfit-ul. O pereche de pantaloni de piele mulați,un tricou alb simplu pe care îl bag cu partea din fata in pantaloni, și jacheta GUCCI a lui Tae,accesorizand totul cu un ceas Mickel Kors și o pereche de SuperStaruri albi(A\N:știți voi papucii aia albi de la Adidas faini). Cobor jos,unde ma aștepta Tae și ma dau cu parfumul pe care îl avea el in mâna.
-Kookie,ce faina e jacheta asta! De unde o ai? ma întreabă el zâmbind.
-Pai aparține celui mai perfect iubit! spun și ii dau un sărut scurt dar senzual.(A\N:ce cringeeee 😆)
-Nu ma așteptăm la asta.spune el nedumerit.
-De la mine nu te poți aștepta de la nimic. ii spun făcându-i din ochi.
-Da' stai calm ca știam. spune ieșind din casa după mine.Pe drum ne-am întâlnit cu Jimin și Yoongi. Am mers cu UBER-ul pentru ca mai mult ca sigur o sa ne facem muci.
-Și ce mai face cuplul anului 2017 Yoonmin? spun eu cu o fata perversa?
-Tine-ma ca-l bat. spune Yoongi in Timp ce se ridica de pe bancheta dar Jimin îl aseaza înapoi iar eu ii scot limba.Ajunși in club, body guardul ne conduce
la masa rezervată. După câteva minute de dansat, ne îndreptam toti 3 la bar, pentru ca Yoongi a zis ca nu bea ca sa aibă grija de noi, și am dat doua rânduri de shot-uri după care ne-am întors din nou pe ringul de dans. Era ora 4:00 AM și atmosfera se încinsese cam tare așa ca eu cu Tae ne-am decis ca ar fi mai bine sa mergem acasă,nu de alta dar nu am vrea sa ne-o tragem prin boscheți (A\N:nu ca nu v-as crede in stare). Intram in casa sărutându-ne cu foc (A\N: țineți-va bine ca începem) și aruncam cam tot ce se poate de pe noi pana ajungem in dormitor. Mirosul de alcool din Respirațiile noastre sacadate cu starea de amețeala provocată de la băutura construiau peisajul perfect pentru o noapte aventuroasa. Sunt aruncat in pat de către Tae și îl privesc cum se îndreaptă in patru labe către mine. Ma tachinează cu săruturi lungi și cu limba lui jucăușa care face cerculeț pe pielea bustului meu. La un moment dat își presează coapsele pe ale mele și îmi da o privire mortala.
-Suntem beți, sigur vrei asta?
-Mai mult ca orice daddy! spun eu luandu-i fata in palme și sarutandu-l apăsat.
-Esti sigur iepuraș?
-Aish, doar trage-mi-o odată! strig cu ardoare in glas, iar Tae doar surâde și îmi îndepărtează boxerii atât mie cât și pe ai lui. Gemetele produse de către corzile mele vocale când Tae a intrat in mine se auzeau in toată camera. Buzele îmi sunt acaparate de cele ale lui Tae in timp ce penetrarile continua. Limbile noastre lupta dar Tae câștiga in favorul gemetului meu. Pe fruntea mea puteam simți burboane de transpirate care de pierdeau in firele de par. Mâinile mele se plimba pe spatele lui Tae iar degetele zgârie pielea fina a lui. Gemete lungi ies din gâturile noastre formând unul singur și ne dam drumul in sincron. Tae se lasa încet lângă mine inca respirând sacadat și trage o pătura deasupra noastră , apropiindu-se și cuprinzându-ma in brațele sale protectoare,dându-mi un sărut urmând sa adormim fără a mai spune ceva.Moaaaama ce ușurata ma Șt ca am scris un capitol smuuuut. De când ma Țineam! Btw, ascultați melodia de la început ca e genial. I pup you ❤️
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...