Tae pov.
Ma trezesc din cauza alarmei care suna destul de încet si simt o greutate pe piept. După ce opresc buimac alarma, il vad pe Kookie cum sta ghemuit lângă mine, cu capul pe pieptul meu, si înconjurându-ma cu mâinile sale micute. Jur, câteodată e mai rău ca un copil mic. Având in vedere ca e 6:30 dimineata, o sa se trezească foarte greu, asa ca il iau încetişor .
-Kookie... spun mai mult in şoaptă
-Mhmmm...
-Nu te trezeşti?
-Nu...
-Atunci plec fara sa te pup.
-Nuu! spune si ma strânge mai tare in braţe.
-Of! Hai trezeşte-te. spun si il mângâi uşor pe spate.Kookie pov.
Într-un final deschid si eu ochii si ridic capul întâlnind privirea blândă a lui Tae. Ii dau un pupic scurt urmat de un 'buna dimineata' si decidem sa ne ridicăm din pat pentru a lua micul dejun. Dupa un duş rapid, coborâm in bucătărie unde ne împărţim sarcinile. Tae face micul dejun iar eu ii calc si ii pregătesc hainele de drum. Am terminat amândoi in acelasi timp ceea ce e bine. După ce am mâncat, am mers si ne-am spălat pe dinţi urmând sa merg sa il ajut pe Tae sa se pregătească. Avand in vedere ca are avion la 9:30 si acuma e 7:20 e destul timp.
-Cum sa iti iei şosetele pe dos, omule? spun eu amuzat teribil de Tae
-E prea dimineaţă! se apară acesta râzând si el la rândul lui.
-Daca nici sa îţi inchizi nasturii la cămaşă nu eşti in stare....
-Asta pot.
-Sa zicem ca te cred.Dimineata asta a fost una amuzantă, din cauza neatenţiei lui Tae. Am ras de ma durea burta. Ma bucur ca s-a întâmplat asta, pentru ca sigur imi va lipsi sa rad cu el doua saptamani. Cu toate ca el a zis ca o sa zboare repede timpul, pentru mine e greu.
După ce suna la taxi coborâm bagajele, care au o tona ,dar eu am carat o singura geantă de mâna. Il privesc cum se încalţă si cum se dă cu parfum. Auzim claxonul taxi-ului care probabil tocmai a ajuns si iesim din casă. In timp ce şoferul urca bagajele in maşina, eu si Tae stăm îmbrăţişati, eu cu picioarele in jurul bazinului sau, el tinadu-ma de fund. Stau cu capul pe umarul lui, lacrimi fierbinţi scurgandu-se pe obrajii mei.
-Kookie, nu mai plânge, te rog!
-....
Nu i-am răspuns, doar mi-am ascuns capul in scobitura gâtului sau si oftam neîncetat.
-Suntem gata sa plecam? întreabă şoferul mai mult in şoaptă ca sa nu deranjeze momentul.
-3 minute. ii spune Tae la fel de încet, şoferul dând din cap in semn aprobator si intră in masina.Ma dau jos din braţele călduroase a lui Tae, stând cu capul in jos, pentru că nu voiam sa ma vadă plângând ca un prost. Acesta imi ridica fata cu doua degete asezate sub barbia mea si ma priveşte zâmbind.
-O sa fie bine, iti promit ca o sa te sun de 10 ori pe zi daca e nevoie!
-B-bine. spun printre suspine.Se apleacă si imi oferă un sărut cald, dulce si lung. Nu imi doream sa se mai termine. Ma ia inca o data in brate si imi cere acordul din priviri sa plece. Dau din cap aprobator si imi dă un ultim sărut, intrând in masina. Fac cu mâna masinii in timp ce se îndepărtează si il vad pe Tae cum scoate mâna pe geam si face semnul unei inimioare.
Intru in casă si deja pare foarte pustie. I-aş chema pe Jimin si Yoongi dar nu am chef sa ii aud cand sunt in călduri. Si doar pe Jimin nu pot sa il chem fiind ca ar fi nedrept pentru Yoongi. In timp ce imi făceam cafeaua si ma gândeam pe cine as putea sa chem. ...BANG. Idee genială. Ce ar fi sa o chem pe mama? Si asa trebuie sa se întâlnească cu Tae, asa ca ar fi mai bine daca as pregăti-o uşor până vine el. Decid sa deschid telefonul pentru a-mi apela mama, dar mai intai sa intram pe Twitter. Prima postare care imi sare in ochi a fost acum 3 minute, si a fost pusa de Tae.
'Nu stau mult promit! '
Ati comentat la această postare:Mă, de abea m-am oprit din plans! ❤😭
Jimin: M-i l-ai lasat pe Kookie singur... Daca moare deshidratat de plâns nu e vina mea.
Yoongi:Sper sa ai turbulenţe. 😂Ma gândesc sa pun si eu ceva... Hmm...
'For someone special. #t ❤'
-Moamaa! Asta mi-o pun ca wallpaper! rad in sinea mea si decid ca ar fi bune daca mi-as suna mama pana la urma, nu de alta dar dacă nu vine in 3 zile, mor de foame ca am fost învăţat sa imi gătească Tae si mâncare comandată nu pot sa mananc non stop.
Helău biciz! Srry ca postez asa rar, dar nu am chef efectiv... 😂 oricum nu uit de carte... I pup You ❤
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...