Prasidėjus vasarai kaip visada nieko įdomaus neveikiau. Tiesiog lindėjau savo kambaryje, žiūrėjau filmus ir kimšau nesveiką maistą. Išeičiau pasivaikščioti su draugais, bet visi išvažiavę atostogauti į kitas šalis. O man labai smagu kai pamotė spaudžia tėtį dirbti ir niekada neleidžia jam paimti atostogų, kad šis atsipalaiduotų. Ne kartą bandžiau įkalbėti jį neklausyti pamotės ir atsipūsti, bet jis neklauso. Kiekvieną kartą man užsiminus apie atostogas jis atsako vieną ir tą patį: brangute aš negaliu. Jeigu neuždirbsiu Kasandra bus liūdna, o aš nenoriu, kad mano širdelė būtu liūdna, tad atleisk, Harmony, bet ne. Kad tik jis žinotų, kad ta jo mylima Kasandra yra visiška kalė ir ji vienu metu siurbia pinigus iš mažiausiai dar dviejų vyrų.
Atsidusau ir uždariusi savo kompiuterį atsistojau nuo lovos. Ant žemės nubyrėjo dar keli trupiniai. Aš piktai pažiūrėjau į juos lyg tai ką nors pakeistu. Priėjusi prie savo drabužių spintos žvilgtelėjau į veidrodį. Mano rudi beveik oranžiniai plaukai buvo susivėlę į paukščių lizdą. Atrodžiau siaubingai. Pagriebusi nuo spintelės juodą šepetį pradėjau šukuoti ilgus plaukus. Staiga mano durys prasivėrė su trenksmu.
-žinai, man atsibodo, kad tu pastoviai sėdi namuose! Tavęs tėvelis visą laiką neišlaikys! – sušuko Kasandra. Atsisukau į blondinę rėkiančią ant manęs.
-nekelk čia balso. Tu man ne mama, kad aiškintum ir niekada ja nebūsi – piktai ramiu balsu atšoviau jai.
-taip aš tau aiškinsiu, nes aš vyresnė! – ji treptelėjo koja.
-netrankyk mano kambario grindų. Ir ne, tu man neaiškinsi, nes tu už mane kiek vyresnė? Ketveriais metais? – šyptelėjau, žinau, kad ją erzinu.
-Ugh! Tiesiog susirask sumautą darbą ir dink man ir tėveliui iš akių! – ji ką tik mano tėvą pavadino tėveliu... pala ką?... ohh. Gerai man to nereikėjo žinoti.
-tai gal geriau tu susirask darbą ir dink man ir mano tėvui iš akių – sukryžiavau rankas ant krūtinės. Ji sužaibavo akimis ir staiga susiėmė už skruosto ir pradėjo spiegti. Iš pradžių nesupratau ką ji daro, bet tada man daėjo. Netrukus čia prisistatė tėvas.
-mergaitės, kas čia vyksta? – ramiai pasiteiravo jis apsikabindamas Kasandrą.
-aš-aš tik atėjau ir paklausiau ar Harmony nenorėtų susirasti darbo, nes sėdėti namuose jai yra nuobodu, bet ji tik apšaukė mane, apvadino kale ir dar trenkė. Aš nieko blogo nenorėjau. – sumikčiojo ji.
-Harmony, kiek mes kartų apie tai kalbėjome? Kasandra yra mano mergina ir mes greitu metu susituoksime, tu privalai ją priimti į šeimą. – jis subarė mane glostydamas Kasandros nugarą kol ši dirbtinai verkė.
-ji meluoja. – parodžiau pirštu į ją.
-nemeluok, Harmony, be to tau tikrai pravertu susirasti darbą. Tau septyniolika, greitai sueis ir aštuoniolika. Tu turi mokėti pasirūpinti pati savimi. Aš visą laiką negalėsiu tavęs išlaikyti. Prašau pagalvok apie savo elgesį, atsiprašyk Kasandros ir susirask darbą. – išvardino jis ir vis dar laikydamas Kasandrą glėby išėjo.
Aš laukiu nesulaukiu kada man sueis aštuoniolika. Tada galėsiu palikti šią vietą ir pagaliau Kasandra ir tėtis galės gyventi savo gražu gyvenimą. su trenksmu padėjau šepetį atgal ant spintelės ir paėmusi telefoną parašiau Kat. Ji mano geriausia draugė, tik gaila, kad ją tėvai išvežė pas močiutę į kaimą.
Aš: man liepė susirasti darbą! Ir per Kasandrą mane aprėkė!
KitKat: tai susirask!
Aš: ir išpildyti Kasandros norą? Ne ačiū.
KitKat: pažiūrėk į gerąją pusę, nereiks jos taip dažnai matyti.
Aš: žinai, tu teisi. Susirasiu.
Išsiunčiau žinutę ir padėjusi telefoną į šalį pasiėmiau į rankas kompiuterį. Internete susiradau įvairių darbų pasiūlymų apylinkėse ir nei vienas nesudomino manęs. Išskyrus vienintelį pasiūlymą. Ieškoma prižiūrėtoja šunų viešbutyje. Bent jau taip jis įvardintas internete. Iš tiesų tai ten savo augintinius palieka turtingi šikniai kurie bijo, kad būdami vieni šunys apgadins jų baldus. Išlepinti turčiai.
Nieko nelaukusi paskambinau.
-laba diena, jus paskambinote į keturių letenų viešbutį. Kuo galėčiau padėti? – pasigirdo malonios moters balsas.
-aš skambinu dėl skelbimo, kad jums reikia darbuotojos.
-ah taip žinoma. Koks jūsų vardas ir amžius?
-aš Harmony Nice ir man septyniolika. – tikiuosi, kad priims, nes aš kol kas esu nepilnametė.
-jauna... kodėl tau reikia darbo? Ar mieliau nenorėtum lakstyti papludimy su draugėmis?
-man reikia tiesiog darbo vasarai. Papildomi pinigai nepakenktu.
-puiku, ryt galėsite ateiti ir pradėti darbą jeigu jums tinka. Dėl darbo dienų susitarsime darbovietėje, gerai?
-taip, žinoma.
-šaunu, iki pasimatymo. – ji padėjo ragelį.
Keista, kad taip lengvai ir greitai priėmė, bet koks skirtumas. Aš radau darbą ir man nereikės taip dažnai kęsti Kasandros.
Tai va, pradėjau rašyti naują istoriją :) ką manot ar verta tęsti?
YOU ARE READING
Accidental Love// Zayn Malik fanfiction
FanfictionŠiaip nerekomenduju skaityti, but do as u want. Tsg įspėju. Taipogi viena iš tų banalių ale Dark Bad Boy Zayn istorija. Nenoriu, jos perkurti, nes bus ateityje smagu paskaityti. ... Atėjus vasarai susiradau darbą šunų viešbutyje tik tam, kad nebe...