10

2.9K 141 3
                                    

-Li, galiu pas tave miegoti? – žagtelėjau – nes aš truputi apsvaigus, aš negaliu vairuoti. Nebent tu mane parvežtum, bet tu irgi apgirtęs ir Kat apsvaigus. Žinot ką tai reiškia? Mes esame visi vienodi. Kaip manote, gal mes visi įvaikinti, o slapta esame tryniai. Oh, ne mes ne tryniai nes trynukai, nes tryniai būna pas kiaušinius, o mes ne kiaušiniai. – sukikenau. Mes visi lengvai išgėrę. Na, iš tiesų nelabai lengvai. Kat beveik miega, Liam kažkam rašo, o aš be paliovos šneku. Zayn negėrė, aš net nežinau kodėl, bet tas išpuikęs nuoboda negėrė. Nevykėlis kažkoks.

-ššš – Liam užčiaupė mane prispausdamas mano veidą savo delnu.

-nu ir gerai – suburbėjau.

-aš galiu tave parvežti – prabilo Zayn priversdamas mane atsisukti į jį.

-aww kaip tai miela iš tavo pusės. Gerai, bet aš vis dar tavęs nekenčiu. Supratai? – jis šypsodamasis linktelėjo – ko tu juokiesi? Tu iš manęs tyčiojies? Nebus tau taip juokinga kai aš tave paaukosiu kokiam nors šėtonui arba taip kokiam nors mėsos fabrikui.

-gerai einam – jis atsistojo. Aš pavarčiau akis.

-Kat! Aš tave palieku čia! Su Liam! Jus susitvarkysite! Gerai?! Labai nepyk! – surėkiau priversdama ją susiraukti. Pala, aš kažką dariau. Ką aš dariau. Nieko nesupratusi atsisukau į Zayn ir pažiūrėjau į jį klausiamu žvilgsniu. Aš pasimetus.

-tu ruošeisi eiti į mano automobilį, nes aš ruošiuosi tave parvežti tave namo.

-aš tai žinojau... aš tikrinau ar tu žinai ką mes dabar darom -pavarčiau akis ir praėjusi pro jį išėjau į lauką. Tik tada supratau, kad nežinau kuri mašina jo. – Ei! Lepūnėli! Kuri mašina tavo?! – surėkiau galima sakyti jam tiesiai į ausį.

-nerėk, Laukine, juoda – jis parodė į dešinėje pusėje stovinčią mašiną. Aš jo nelaukdama nuėjau ir įlipusi į mašinos galą įsitaisiau patogiai. Pažiūrėjau ką jis daro. Jis rūko. Na žinoma. O jeigu aš skubu namo? Koks skirtumas... mano akys pradėjo merkti. Man atrodo užmigau.

^Zayn^

Rūkiau ir stebėjau kaip mergina po truputi praranda sąmonę. Neturėjo ką veikti tai prisigėrė, o dabar užmigo mano mašinoje. Ir ką man dabar daryti? Galėčiau gražinti pas Liam, bet tada turėčiau sutvarkyti juos visus tris. Neturiu kito pasirinkimo kaip parsivežti šitą gyvą problemą namo. Jeigu ji man ryte pradės pešti plaukus, kad ją parsivežiau aš ją nežinau. Uždarysiu sandėliuke kol apsiramins. Sutrypiau numetęs nuorūką. Atsisėdęs į mašiną pažiūrėjau ar mergina užsisegusi diržą. Įsitikinęs, kad ji neišskris iš mašinos jeigu sustabdysiu išvažiavau.

Sustojau prie savo namų ir išlipęs iš mašinos atidariau galines duris kur miegojo tą laukinė. Įsistebeilijau į ją. Kaip aš dabar turėčiau ją iš čia ištemti. Ji miega ir aš nemanau, kad sugebėčiau, ja pažadinti. Atsidusęs šiaip ne taip sugebėjau ją ištraukti iš mašinos niekur netrenkdamas nei savo nei jos galvų. Atsargiai stengdamasis jos neišmesti iš rankų įnešiau į savo namą. Turiu pripažinti, kad kai ji miega ji yra visai pakenčiama. Nesitranko, nešokinėja ir nerėkauja. Būtų ji tokia visą laiką būčiau jei senai gerai ją patvarkęs. Man santykių nereikia, bet ji yra tikras grobis, nes vyrus labiau domina tokios kurios nepasiduoda. Kai merginai tik pamoji ir ji jau guli nuoga lovoje visiškai nėra įdomumo, bet jeigu mergina tokia kaip ji, tai lyg žaidimas. Lyg gaudynės, kai sugauni merginą tu laimi ir pamiršęs šį lygį pereini į kitą. Lygiai taip ir planuoju pasielgi su šia mergina. Ji neatrodo kaip tokia kuriai lengvai sudaužysi širdį. Mano tikslas pamylėti ją ir tada daugiau gyvenime nesutikti. Ji mano lovoje bus kažkas egzotiško. Esu turėjęs blondinių, brunečių, mėlynplaukių, žemaūgių ir aukštesnių už mane, bet dar gyvenime nesu turėjęs tokios kaip ji. Jos veidas nusėtas strazdanom, kas manęs labai nežavi. Galėtu užsidėti pudros sluoksnį ar dar ką nors panašaus, bet šiaip visai nebloga. Mano tikslas patvarkyti ja iki vakarėlio per kurį turėsiu susirasti žmoną, nors čia tik tėvo užgaida. Kaip jau sakiau santykių man nereikia.

Paguldęs merginą į lovą svečių kambary palikau ją vieną. Bus įdomu kai ji ryt atsikels pagiringa ir dar nesupras kur randasi.

^Harmony^

Ahh... mano galva... kodėl aš vakar gėriau? Geresnis klausimas ką aš vakar dariau išgėrus? Atsisėdau lovoje vis dar neatsimerkdama. Nenoriu atsimerkti. Vis dar užsimerkusi išlipau iš lovos ir pradėjau eiti link durų kai staiga atsitrenkiau į sieną. Keista kiek pamenu čia būdavo durys. Atmerkiau akis ir pamačiau, kad čia tikrai siena. Nieko nelaukusi apsisukau ir supratau, kad aš ne savo kambaryje. Kur aš? Ką aš vakar dariau, kad aš ne savo namuose. Ar aš permiegojau su kuom nors? Pažiūrėjau į savo apranga, na aš vis dar su savo drabužiais kurie smirda alkoholiu. Aš visa smirdu alkoholiu. Ugh... nesvarbu. Svarbiausia sužinoti kur aš esu. Tyliai pravėriau duris. Prieš mane atsivėrė prabangus koridorius. Tai tikrai ne mano ir ne Liam ir ne Kat namai. Tai kur aš esu? Ar aš turėčiau išeiti iš kambario? Nemanau. Ar aš išeisiu? Taip.

Nieko nelaukusi išėjau į koridorių. Apsidairiau aplinkui. Ilgas koridorius. Ir kaip aš dabar turėčiau rasti kelią į lauką? Galvojau ar man eiti į kairę ar dešinę pusę. Ilgai negalvojusi pasukau kairėn. Tai buvo teisingas kelias nes jis nuvedė mane iki laiptų. Nieko nelaukusi kiek įmanoma tyliau nusileidau. Vos man nusileidus į apačią prie manęs pribėgo šuo, jis pradėjo loti. Keista, bet jis man pasirodė matytas. Jo garsus lojimas privertė mano galvą dar labiau skaudėti.

-ša... – bandžiau užtildyti jį, bet buvo per vėlu.

-kur bėgi, Harmony? – pasigirdo Zayn balsas iš laiptų viršaus. Atsisukusi pamačiau jį dėvintį tik juodas sportines kelnes. Tai štai pas ką aš atsibudau.

-bėgu kuo toliau nuo tavęs, namo. Apskritai kokio velnio tu mane čia atsivežei?! – sušukau, bet greitai to pasigailėjau, nes mano galva vos nesuplyšo pusiau.

-kodėl tokia pikta, pelyte? – jis nusileido prie manęs – galėtum pabūti pas mane, mes ką nors nuveiktume –jis staigiu judesiu prisitraukė mane prie savęs.

-na jau ne – pakračiau galvą- aš su tavimi nesimylėsiu – atsitraukiau.

-aš ir nesiūlau mylėtis, aš siūlau pasidulkinti. Tarp šių dviejų dalykų yra skirtumas, mylėtis tai kai tu tai darai su žmogum kurį myli ir kuris tau labai brangus, o dulkiniesi... tiesiog iš malonumo – gūžtelėjo jis pečiais. – tai kaip?

-juokauji? Tu nesveikas aš einu namo – apsisukau ir pradėjau eiti nors net neįsivaizduoju kur eiti. Aš su juo tikrai nesimylėsiu ir tuo labiau nesidulkinsiu.

-tu net nežinau kur esi. Kaip tu ruošiesi rasti kelią? – pasivijo jis mane.

-nesijaudink. Kaip nors rasiu. O kol aš ieškosiu tu galėsi kam nors paskambinti, kad su tavimi pasidulkintu – pasakiau ir toliau ėjau.

-aš mieliau pasidulkinčiau su tavimi – jis užstojo man kelią.

-praleisk – bandžiau praeiti. Bet jis ne tik, kad nepraleido, bet dar ir laikė mane.

-papusryčiauk su manimi ir tada aš tave parvešiu.

-pas Liam.

-kur tik tai norėsi – aš nenoriu su juo pusryčiauti. Kas jeigu jis man pridės narkotikų ar dar ko nors.

-gerai – abejodama pasakiau.


................................................................................................................

Hello <3

Nauja dalis! Negaliu patikėti, kad jau dešimta <3

O jūs irgi nuostabūs per tokį trumpą laiką sugebėjote iškelti šią istoriją į 78 vietą! <3

Tai yra tiesiog nuostabu! Aš stengsiuosi dažnai kelti, o jūs prižadėkite, kad skaitysite ir retkarčiais nepagailėsite nuomonių :) <3

Kartais jeigu dingčiau ir pamirščiau ilgą laiką įkelti dalį tai žinokite, kad aš arba sėdžiu be interneto arba žiūriu Glee <3

Accidental Love// Zayn Malik fanfictionWhere stories live. Discover now