Išlindusi iš dušo susiradau Zayn spintoje savo tampres. Buvau pas jį palikusi keliatą savo drabužių dėl viso pikto. Susiradau jo marškinėlius kurie man buvo lyg suknelė. Svarbu, kad patogu.
Kaip Zayn sakė nuėjau į virtuvę. Ant stalo stovėjo stiklinė su vandeniu ir tabletė nuo galvos skausmo. Nieko nelaukusi išgėriau. Vis dar jaučiuosi blogai. Man tai karšta, tai šalta. Zayn buvo teisus, aš noriu dar tų miltelių. Man buvo taip gera. Ne. Aš prižadėjau jam, aš tikrai nelaužysiu savo pažado. Aš jį tęsėsiu.
Iš svetainės sklido garsai. Todėl nieko nelaukusi patraukiau ten. Jau būdama tarp durų sustojau. Ten buvo Zayn ir dvi merginos. Viena jaunesnė, kita maždaug mano amžiaus. Jos buvo tokios panašios į Zayn.
-Harmony, susipažink čia mano seserys Doniya ir Safaa - šyptelėjo Zayn pamatęs mane.
-sveikos, aš Harmony - taip pat šyptelėjau mergaitėm. Jos buvo tokios gražios. Visai kaip Zayn.
- mes žinom kas tu tokia - nusijuokė Safaa - Zyan visą rytą šnekėjo apie tave. Kad tu būtum mačius kaip jis rėkė ant tėvų, kad tavęs niekada nepaliks ir kad tu ir jūsų vaikai nešios Malik pavardę.
Po šių jos žodžių pasimečiau ir paraudau. Ką? Zayn nori su manimi šeimos? Nedrąsiai žvilgtelėjau į jį. Jis tiesiog šiltai šypsojosi ir stebėjo mane.
-am... Zayn, ar gali mane parvežti namo? Mano močiutė tikriausiai jaudinasi, Niall irgi, tikriausiai. Nes vakar išėjau nieko nepasakiusi - neužtikrintai pasakiau. - ne. Geriau vežk mane prie klubo. Ten turėtų stovėti mano džipas. - jis linktelėjo.
-mus irgi, Zayn. Mama tikriausiai baigia plaukus išsirauti, kad čia likome - pasakė Doniya.
-gerai, išvežiosiu jus visas namo ir pats liksiu vienas. Tiesiog puiku - sarkastiška pasakė jis atsistodamas.
-neinkšk, tu turi Bear ir gali nuvažiuoti pas Liam, ar dar kur nors - nusijuokiau. Jis tiesiog pakštelėjo man į lūpas ir paėmė man už rankos supindamas mūsų. Safaa su Doniya išleido "aw" garsą. Aš nusišypsojau pažiūrėdama į mūsų rankas.
...
-jeigu jausies labai blogai, ar jausi ką nors kito - skambink man. Supratai? Aš žinosiu ką daryti. Jokiu būdu neik ieškoti narkotikų. - pasakė Zayn sustodamas prie klubo. Ten stovėjo mano džipas. Aš pavarčiau akis ir pasilenkusi pabučiavau jį. Jis surėmė mano veida taip pagilindamas bučinį.
-nesijaudink viskas bus gerai. -pasakiau atsitraukusi, bet tik truputi.
-gerai, aš tavimi tikiu, nes aš... Am... - jis užsikirto. Aš padėjau savo ranką and jo rankos ir silpnai spūstelėjau ją. Zayn nusišyosojo žiūrėdamas man į akis. - nesvarbu, pamiršk.
-kaip pasakysi - atsitraukiau nuo jo.
-pasimatysim, princese - pasakė jis man išlipus iš mašinos. Aš nieko neatsakiusi uždariau duris ir nužingsniavau iki savo džipo. Laimei vakar nepamečiau nei Kat mažo rankinuko, nei raktų buvusių jame.
Įsėdusi į vidų pradėjau važiuoti link namų. Jau būdama reikiamoje gatvėje nusprendžiau apsisukti. Vis dėl to aš dar nenoriu namo. Mano mintys staiga prisipildė įvairių minčių. Jaučiau, kad atsitiks kažkas negero. Ne. Tikriausiai aš prisigalvojau nesąmonių ir viskas. Nieko neatsitiks. Kas galėtų blogo atsitikti. Aš važiuoju beveik tuščiu keliu. Man nieko tikrai neatsitiks. Zayn namuose, arba tikriausiai pas Liam. Jam nieko neatsitiks. Močiutė namuose, Niall taip pat. Kas tokio baisaus galėtų atsitikt. Nieko. Nusipurčiusi blogas mintis pasukau link prekybos centro. Noriu nusipirkti vaisių. Namuose tikriausiai baigėsi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Accidental Love// Zayn Malik fanfiction
FanficŠiaip nerekomenduju skaityti, but do as u want. Tsg įspėju. Taipogi viena iš tų banalių ale Dark Bad Boy Zayn istorija. Nenoriu, jos perkurti, nes bus ateityje smagu paskaityti. ... Atėjus vasarai susiradau darbą šunų viešbutyje tik tam, kad nebe...