^Zayn^
Rankose laikiau mažą dėžutę. Harmony nebemačiau nuo tada kai ji man atnešė mažylių nuotrauką. Tiesą sakant kai ji man neleido prie jos prisiliesti pasijaučiau įskaudintas. Man labai skaudėjo širdį. Įdomu ar taip pat jautėsi ji kai pamatė tada mane prie prekybos centro su Sasha. Aš jaučiuosi dar blogiau žinodamas, kad ji jautė tą patį. Ji buvo teisi aš esu pabaisą, bet tik ji galėjo tą pabaisą suvaldyti.
Paspaudžiau durų skambutį. Po poros minučių jas atidarė Liam. Pamatęs mane jis prisimerkė.
-ko čia atsivilkai? Po to kaip tu įskaudinai Harmony mes nesame daugiau draugai - piktai pasakė jis.
- kiek aš galiu jūsų visų atsiprašinėti?
-galėsi sustoti tik tada kai Harmony tau atleis.
-žinau, susimoviau, bet man reikia tavo paslaugos. Aš noriu viską pataisyti. Tikrai. Liam, ji nešioja mano vaikus po savo širdimi! O aš net negaliu jų pajausti! Ji man neleido prisiliesti prie jos pilvo!
-tu buvai pas ją?!
-ji pati atėjo. Ji atnešė man nuotrauką ir iškarto išėjo - nuleidęs akis suburbėjau.
-prisiekiu jeigu tu jai ką nors pasakei ar padarei, aš pasirūpinsiu, kad negalėtum pajudėti kelias dienas.
-kodėl ji tau tip rūpi?! Tai aš ją myliu, ne tu.
-ji mano geriausia draugė, ji man lyg sesuo. - jam tai pasakius mes abu užtilome.
-tai padėsi. Prašau. Šį kartą aš tikrai noriu viską pataisyti...
-gerai. Užeik. - jis pasitraukė į šoną įleisdamas mane. - tai ką tu nori, kad padaryčiau? - atsiduso jis uždarydamas duris.
-rytoj yra kalėdos ir kiek žinau tu jas praleisi su Harmony ir jos draugais. - jis linktelėjo - ar gali po eglute padėti šitą dėžutę. Joje yra kai kas Harmony. Tai nėra nieko baisaus ar įžeidžiančio. Ji pati viską supras ir nuspręs ką daryti - padaviau jam dėžutę suvyniotą į šviesiai oranžinį popierių ir perrišta geltonu kaspinu.
-žinoma. Kodėl tu negali tiesiog pats jos jai paduoti? - tarė Liam paimdamas dovanėlę.
-Ji manęs nekenčia, Liam. Harmony sakė, akd nenori būti šalia manęs, nes ji pamiršo visus jausmus man. Ji nenori vėl mane pamilti.
-tai kodėl tu vis dar nori, kad ji būtų tik tavo, jeigu ji to nenori? Aš tavęs nebesuprantu. Kažkada buvome labai geri draugai, o dabar tu kažkoks kitoks. - aš tiesiog gūžtelėjau pečiais - gerai. Nesvarbu. Tiesiog nepablogink situacijos, gerai?
-lyg ji galėtų būti blogesnė - piktai pasakiau. Dabar tikrai viską suknisau.
-na ji galėtų apkaltinti tave išprievartavimu - Liam stebėjo mano reakciją.-velnias. Tokių atveju aš prarasčiau visą verslą.
-pamiršk tu tą savo verslą! - pakėlė jis balsą.
-gerai, nesvarbu. Tiesiog padėk tą dėžutę po eglute ir pasirūpink, kad ji ją atplėštų. - pavarčiau akis ir atsidaręs duris išėjau į lauką.
^Harmony^
-Jeigu daktarė sakė, vadinasi reikia - pasakė Kat. Prieš mane lėkštėje gulėjo keptos kiaulienos gabaliukas.
-aš apsivemsiu - pavaidinau, kad vemiu. Kat pavartė akis.
-baik elgtis kaip mažas vaikas.
- negaliu. Aš esu viena paauglė ir du ne pilnai išsivystę vaikai. - parodžiau jai liežuvį.
YOU ARE READING
Accidental Love// Zayn Malik fanfiction
FanfictionŠiaip nerekomenduju skaityti, but do as u want. Tsg įspėju. Taipogi viena iš tų banalių ale Dark Bad Boy Zayn istorija. Nenoriu, jos perkurti, nes bus ateityje smagu paskaityti. ... Atėjus vasarai susiradau darbą šunų viešbutyje tik tam, kad nebe...