-aš jau tikriausiai važiuosiu - nejaukiai stoviniuodama priešais Zayn tariau.
-tarp mūsų viskas gerai? Taip? - jis paklausė manęs. Aš tiesiog nežinojau ką atsakyti.
-am... Taip. Žinoma - išspaudžiau netikrą šypseną.
-gerai, gali važiuoti jeigu nori - jis pabučiavo mane į skruostą ir viena ranka apkabinęs per liemenį pradėjo vestis iš rūsio. - beje mano marškinėliai tau tinka daug labiau negu man.
-ačiū. - padėkojau. Sustojusi prie durų vedančių į lauką atsisukau į Zayn. - tai dar pasimatytsime - abejodama tariau.
-žinoma - jis šypsojosi. Gal būt jam viskas ir buvo gerai, bet aš katik sužinojau, kad mano vaikinas nužudė net 11 žmonių. Išėjusi į lauką net neatsisukdama nuėjau prie savo džipo. Įsėdus ir nieko nelaukusi išlėkiau iš kiemo.
^Zayn^
Stebėjau kaip Harmony įsėda į savo mašiną ir net nežvilgtelėjusi išvažiuoja. Aš viską sumoviau net nepradėjęs.
Kai ji dingo iš mano kiemo įėjau į vidų uzdarydamas duris.
Aš esu nevykėlis. turėjau užrakinti tą kambarį prieš išvažiuodamas. Bet to nepadariau, nors ir žinojau kokia ji smalsi.
Įdomu ar ji labai pyksta. Esu tikras, kad ji nepyksta, bet ji yra pasimetusi. Norėčiau sužinoti kas šiuo metu vyksta jos galvoje. Ten tikriausiai painiava.
Prisimenu kaip ji sakė, kad viskas tarp mūsų gerai, bet ji melavo. Žinau tai. Kai ji meluoja ji visada žiūri į žemę.
Nuėjęs į svetainę iš spintelės išsitraukiau butelį. Net nesidomėjau kas jame tiesiog atsidariau ir pradėjau gerti. Seniai buvau girtas. Tai kodėl gi ne. Žinau, kad tikriausiai kam nors ką nors prišnekėsiu, ką nors nusipirksiu arba su kuom nors susimušiu. Paskutinį kartą kai buvau girtas nusipirkau žaislinę varlę ir dėžę mažų cilindrinių kepurių.
Jau buvau gerokai girtas. Prie manęs pribėgęs Bear pradėjo loti.
-užtik - suurzgiau, bet jis nesustojo. Ugh.. - supistai užtilk! - mečiau butelį ant žemės. Jis sudužo. Bear suurzgė ant manęs. Atsistojęs pagriebiau jį už antkaklio ir pasinaudojęs visa davo jėga ištempiau jį prie durų. Atvėręs jas išmečiau jį į kiemą.
^Harmony^
Sėdėjau laukė ant kėdės ir gėriau juodąją arbatą. Stebėjau dangūje šviečiančias žvaigždes. Šiandien labai giedra naktis.
Turėjau beveik visą dieną laiko apgalvoti viską.
Aš nepykstu ant Zayn. Aš nežinau kokia yra jo praeitis. Na taip žinau apie Santaną, bet tai yra viskas.
Rankos varčiau telefoną. Gal jam paskambinti?
Nedrįsau to padaryti. Nenoriu būti įkyri.
Gatvėje pasigirdo lojimas. Tai privertė mane apsižvalgyti. Į kiemą įbėgo šuo. Jis pribėgo prie manęs ir pradėjo loti. Atpažinau jį. Tai Bear.
-kas atsitiko? - padėjau puodelį į šoną. Kaip jis čia atsidūrė? Kaip jis apskritai mane rado? Jis pagriebęs už mano sportbačio raištelio pradėjo tempti. Negi jis nori, kad aš važiuočiau pas Zayn? - ko tu nori? - atsidusau ir atsistojau. Ji paleidęs mane nubėgo prie mašinos. -nori,kad važiuočiau pas Zayn? - jis sulojo lyg sutikdamas. - aš pavarčiau akis ir įleidusi jį į automobilio vidų įsėdau pati. Užvedus automobilį patraukiau link Zayn namų.
Sustojusi kieme išlipau iš mašinos ir išleidau Bear. Priėjusi prie durų palenkiau rankeną. Jos lengvai atsidarė. Bear vos nepargriaudamas manes įbėgo į vidų. Namuose tylu ir tamsu. Zayn tikriausiai jau senai miega, bet vistiek nusprendžiau patikrinti. Nusekiau Bear kuris nubėgo į svetainę.
Įėjusi į vidų išsigandau. Zayn gulėjo ant grindų tarp šūkiu. Zayn... Priėjusi prie šeip ne taip sugebėjau pakelti jį ant sofos. Jis nežmoniškai sunkus. Vienu momentu galvojau, kad mano rankos atitrūks nuo kūno. Kai Zayn gulėjo ant sofos aš paverčiau jį ant pilvo ir prakirpusi jo marškinėlius apžiūrėjau jo nugarą. Na, tai neatrodo taip blogai ,bet ir neatrodo gerai. Dabar reikia surasti kur jis laiko visus vaistus. Jeigu žinoma tokių turi. Ech, Zayn... Kodėl tu taip padarei?
....
Stovėjau Zayn virtuvėje ir telefone ieškojau informacijos apie jį.
"20 Zayn Malik yra įtariamas trijų asmenų nužudymu. Pritrūkus įkalčių kaltinimai buvo atmesti"
Žinau, jog vakar sakiau, kad nepykstu ant jo, bet tiesiog negalėjau nepaieškoti informacijos. Išjungusi telefoną padėjau jį į šoną. Turiu tai pamiršti. Ištraukiau iš šaldytuvo mėsos gabalą. Fui. Zayn tikriausiai kai pabus bus alkanas ir jam viską labai skaudės, todėl nusprendžiau ką nors jam pagaminti. Tai bus mano pirmas kartas gaminant mėsą. Aš net neįsivaizduoju ką daryti.
-mažute? - krūptelėjau išgirdus Zayn balsą. Atsisukau. Jis stovėjo vien tik su sportinėm kelnėm. Jo juodi lyg smala plaukai buvo susivėlę. Jis apskritai atrodė blogai.
-aš norėjau pagaminti tau ką nors pavalgyti - pasimečiau - beje labas, agh... Kaip jautiesi?
- labas - nusišypsojo jis. Mačiau kaip jis jaučiasi nejaukiai būdamas šalia manęs. - ar aš kažką vakar pasidariau? Nes man nežmoniškai skaudą nugarą - suraukė Zayn antakius.
-na, taip. Tiesą sakant padarei. Tu užmigai ant šūkių! - priėjau prie jo - kodėl tu gėrei?
-nes aš viską sumoviau. Ko buvo galima tikėtis iš tokio kaip aš? - jis atrodė toks silpnas ir pažeidžiamas.
-ne, Zayn. Tu nieko nesumovei. Aš nepykstu ant tavęs ir nepykau. Man tiesiog reikėjo laiko viską apgalvoti. - ranka priliečiau jo skruostą. - tikrai -nusišypsojau. Zayn taip pat nusišypsojo ir pasilenkęs pabučiavo mane, bet aš greitai atsitraukiau - fu, Zayn... Išsivalyk dantis - pastūmiau jį. Zayn pradėjo juoktis.
-gerai, princese - vistiek pakštelėjo jis man į lūpas - bet pirmiau išgersiu tabletę, nes mano galva plyšta. - jis išsitraukė iš spintelės tabletę ir išgėręs ją išėjo tikriausiai valytis dantų.
Pjausčiau mėsą. Jus net neįsivaizduojat kaip man buvo sunku tai daryti. Aš nevalgiau nieko ko sudėtyje yra mėsos jau gal šešis metus. Staiga pajaučiau kaip Zayn rankos apsikabina mano liemenį. Jis padėjo savo galvą ant mano peties.
-ką tu čia darai? Maniau, kad tu vegetarė?
-taip, bet tu ne.
-tu neturi to daryti dėl manęs. Aš galiu pats. - jis paėmė iš manęs peilį ir toliau tęsė pjaustyti. Aš atsidusi iš palengvėjimo atsisėdau ant spintelės šalia jo.
-ačiū. - jis tik šyptelėjo. -kaip nugara? - paklausiau.
-truputi peršti. Beje kaip tu sužinojai, kad aš čia girtas ir pasiruošęs nukraujuoti? - bandė jis pajuokauti, bet man tai nepasirodė juokinga.
-tu išvarei Bear į lauką. Tas mažylis atbėgo iki manęs ir privertė grižti čia.
-oh... - atsiduso jis - tarp mūsų tikrai viskas gerai? - paklausė jis padedamas peilį ant stalo ir atsistodamas man tarp kojų.
-Zayn Malik, nenorėk, kad tau trenkčiau - nusijuokiau. Jis taip pat nusijuokė ir pasilenkęs prie manęs pabučiavo.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tas momentas kai mano šitą istoriją įdėjo į reading listą užvadintą "LOL"
Aš nežinau kaip man į tai reaguoti hahahah
😂😂😲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accidental Love// Zayn Malik fanfiction
Hayran KurguŠiaip nerekomenduju skaityti, but do as u want. Tsg įspėju. Taipogi viena iš tų banalių ale Dark Bad Boy Zayn istorija. Nenoriu, jos perkurti, nes bus ateityje smagu paskaityti. ... Atėjus vasarai susiradau darbą šunų viešbutyje tik tam, kad nebe...