-Harmony, Zayn Malik šventė jau po ryt! Važiuojam pirktis suknelių! - į mano kambarį įsiveržė Kat. - fu... Kuom čia taip smirda -susiraukė ji.
-man kvepia, čia smilkalai - šyptelėjau.
-greičiau ruoškis, kol visos mergos neišpirko suknelių! - ji rėkė.
-aš ten neisiu. Zayn yra tikras šiknius ir aš tikrai ten neisiu - nesutikau.
-prašau, del manęs. Jeigu tau ten nepatiks mes prisigerisme ir sugadinsime viską, gerai? - ji nusišypsojo kai aš nenoriai linktelėjau.
-aš kaip ir apsirengusi, tik palauk aš pasiimu piniginę ir galime keliauti - ant pečių užsidėjau nedidelė, smėlio spalvos kuprinę kurioje ilsėjosi mano telefonas, raktai, piniginę ir kitokios smulkmenos.
...
-einam į šitą parduotuvę - Kat parodė į parduotuvę pilną suknelių.
-ar aš turiu pasirinkimą? - suaimanavau, nes mes jau apėjome visą prekybos centra, o ši parduotuvė liko paskutinė. Kat jau turėjo nusipirkusi trys skirtingas suknelės, o aš rankose turėjqu tik vieną maišelį su keliais mielais pakabukais, buteliuku kvepalų ir penkiomis labai nuostabiais kvepiančiomis žvakėmis.
-ne, neturi, be to tau reikia suknelės. Šį parduotuvę yra paskutinė tavo viltis -ji pagriebė mane už rankos ir įtempė į vidų. - tu sėdėk čia, o aš surasiu ką nors kas tau patiktu.
Kol Kat rinko sukneles aš taip pat apžiūrėjau kelias. Jos visos buvo gražios, bet viena buvo įpatingai. Ji buvo ilga, iki pat žemės. Ji buvo šviesiai auksinės spalvos, be rankovių. Ji turėjo juoda apykaklę kuri užsisega už kaklo, kad suknelė nekristų. Ant jos nebuvo jokių nereikalingų blizgučių, ji nebuvo išpūsta kaip tortas. Ji buvo būtent tai ko man reikia.
-aš čia - pasigirdo Kat balsas. Atsisukusi pamačiau ją stovinčią prie kabinos, jos rankose buvo pilna suknelių.
-man šita labai patinka - parodžiau savo išsirinktą suknelę.
-bet ji labai paprasta. Kaip su ruošiesi vilioti Zayn Malik jeigu ji tokia paprasta, neryški ir neblizganti? -susiraukė ji.
-aš nesiruošiu vilioti to asilo - pavarčiau akis.
-kodėl tu Zayn visą laiką vadini asilu, tavo vietoje kiekviena šokinėtu iš laimės, kad jis praleido visą savaitę su ja, o tu visą laiką jį įžeidinėji. Prisiekiu, tu esi keisčiausia mergina pasaulyje. -ji papurtė galvą priversdama mane nusijuokti.
-aš pasimatuosiu šitą, jeigu ji netiks pasimatuosiu tas kurias atnešei tu. Sutarta? -paklausiau. Kat pavartė akis bet sutiko.
Įėjusi į kabiną nusiėmiau savo baltą, vasarinę suknelę ir užsidėjau auksinę. Turėjau problemų užsisegant užtrauktuką, kadangi jo niekaip nepasiekiau. Maniau, kad tuojau išeisiu ir Kar man užsegs, bet staiga pajaučiau kaip kažkas ją užsega. Pakėlusi akis veidrodyje pamačiau Zayn.
-tau ji labai tinka - šyptelėjo jis.
-ką tu čia darai? Maniau, kad tu manęs nekenti, nes prieš savaitę tu mane aprėkei ir apvadinai šliundra. Malik, tu elgiesi kaip nėščia moteris, tai rėki rai jau meilinies.
-aš atsiprašau, pasikarsčiavau. Ar atleisi man? -jis padėjo savo galvą ant mano peties.
-ne, Zayn, tu man atsibodai. Tu visą laiką rėki ant manęs ir įžeidinėji, o po to prašai atleidimo. - pasitraukiau nuo jo, nors čia nebuvo daug vietos.
-Harmony, nenervuok manęs, aš tavęs čia kaip šuniukas atsiprašinėju, o tu elgiesi kaip užsispyrusi ožka! Negi tau taip sušiktai sunku atleisti?! Po velniais aš netgi žeminuosi tavęs atsiprašinėdamas, aš to niekada nedarau!
-matai, Zayn, tu ir dabar tai darai. - praėjau pro jį ir išėjau iš persirengimo kabinos. - na ką manai? - apsisukau prieš Kat.
-ji lyg tau pasiūta! Imam! - suplojo ji rankomis. -beje ką šnekėjote su Malik? Jis manęs labai prašė parodytinkur tu persirenginėji, sakė rai svarbu -išsišiepė ji.
-neklausk, aš vos tvardžiausi nepadurusi su pakaba. - pavarčiau akis. - aš tuojau nueisiu persirengsiu ir tada galėsime eiti ieškoti batelių. - ji linktelėjo ir aš grįžau į kabiną. Tikėjausi, kad Zayn jau bus dingęs iš ten, bet jo šikna vis dar buvo ten.
-ar mes galime normaliai pasikalbėti? -paklausė jis.
-nežinau, ar galim, Malik? - pašaipiai pasakiau.
-teisiog Žinok, kad aš... Nesvarbu. Tiesiog ateik į mano šventę, žinok nepasigailėsi- jis paliko mane vieną prieš tai atsegdamas mano suknelės nugarą, nes aš to nebūčiau pati padarius.
....
-einam pavalgyti- parodžiau į ledainę.
-ledų? Rimtai? - Kat nusijuokė - gerai...
Mes abi bekikendamos nuėjome į ledainę ir užsisakėme po porciją ledų. Aš vanilinių, Kat šokoladinių.
Mes abi leidome laiką nuziurinėdamos veikinus kurie įeidavo į ledainę. Buvo tikrai smagu kol čia nepasirodė pati Cheryl Blosom. Ji yra didžiausia šio miesto kalė. Ji permiegojo su čia visais esančiais vienišais ir užimtais vyras. Esu tikra, kad net su kaikuriomis merginomis.
-ką gi mes čia turime? - perdėtai švelniu balsu pasakė ji. - Harmony Nice ir Katherine Longford, smagiai leidžiat laiką? - išsišiepę ji.
-leidome, kol nepasirodei tu - dirbtinai nusišypsojau.
-šaunu. Na aš atėjau ne paplepėti su jumis. Klausyk, Harmony, Zayn Malik yra mano ir poryt mes tapsime oficialia pora kai jis man skirs tą šokį. Tad nesimaišyk man po kojomis! - sucypė ji.
-tu tik pasiimk jį. Man to tavo Zayn nereikia, jis prie manęs prikibo ir dabar lenda. Aš tau net padėkosiu už tai- ji pavartė akis ir kaukšėdama bateliais išėjo.
-ji neduoda ramybės net gi vasara - mes su Kat pradėjome juoktis.
-mes tikriausiai likome vienintelės kurios nepasimylėjome su, tai dabar pyksta - ir mes pradejome dar labiau juokti.
BẠN ĐANG ĐỌC
Accidental Love// Zayn Malik fanfiction
FanfictionŠiaip nerekomenduju skaityti, but do as u want. Tsg įspėju. Taipogi viena iš tų banalių ale Dark Bad Boy Zayn istorija. Nenoriu, jos perkurti, nes bus ateityje smagu paskaityti. ... Atėjus vasarai susiradau darbą šunų viešbutyje tik tam, kad nebe...