Asi Gelin

120K 2.2K 136
                                    

Tanıtım

‘Evlenin ve çoğalın’ hadisini severek yerine getirir aşıklar. Sevdiğin varsa, evlilik mutlu bir başlangıçtı ömrünün kalan yarısı için. Ve derler ki; kişi evlendiği zaman imanın yarısını tamamlamış olur. 

Evlilik istenirse, şüphesiz dünyadaki gül bahçesiydi. Peki, ya zorlanırsan bir yabancıyla aynı yastıkta kocamaya? İnsan kocamak bile istemez. Gönül inatla isyan eder. Çünkü hiçbir güvencesi yoktur o beraberliğin; ne sevgi, ne saygı, ne de tatlı bir çift söz.

Zoraki bir evlilikle kurulmazdı bir yuva! Olmazdı bir birliktelik! Ama öğrenirdi insan ‘o’ yabancıya alışmayı, tanımadığı eşini en başından tanımayı ve isterse yaşardı en güzel anlarını. Severdi huyunu, suyunu. Yeterki eğilsindi kalpler sevgiye. Yıksındı bütün ön yargılarını. 

Severek evlenip, ayrılmak mı olmadı diye. Yoksa sevmeden evlenip bağlanmak mı, adamak mı yüreğini bir ömürlük mutlu bir birlikteliğe? Hangisi uygundu Humeyra ve Khalil için? Onların kaderleri kördüğümdü birbirine. Yazılmıştı aşk yüreklerine. 

Kim demiş evlilik aşkı öldürür diye. Çoğu zaman aşk, evlilikte doğardı. 

Asi Gelin – Zoraki evlilikle sınanan iki yüreğin hikayesi...

..Okur musun?

Tanıtım son. Evet, bahsettiğim hikayenin tanıtımı geldi. Şlk bölümde en kısa zamanda gelecek! Başlasın mı geri sayım?

Asi GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin