Yatağın üstünde duran elbiseye baktı uzun uzun. Bu elbise onun tek şansı, belki de kaderiydi. Şayet Khalil bu elbiseyi de değişmesini isterse hâlâ bir şansı var demekti. Kocası onu öylesine kıskanmıyor, hâlâ da sahipleniyorsa belki zafer onun olabilirdi.
Belki.
Bu ikilemi yok etmek için soyunmaya başladı. Güzel olmalıydı, güzel ve alımlı. Hızla üzerini değiştirmeye başladı. İrem Hanım'la buluşup partinin verileceği yere gitmelerine çok az kalmıştı. Tercihini hafif ama bol rimelli göz makyajından yana yapmıştı. Asıl fokus dudaklarında olmalıydı. Khalil'in öperken çıldırdığı dudakları bu gecenin star parçası olacaktı. Şeytani bir şekilde gülümsedi ve siyah rujunu eline aldı.
Aynadaki aksi bambaşka bir şeydi...Elbisenin dekoltesi, kesimi..Neredeyse kalçaları gözükecekti. Lakin güzeldi. Alımlıydı ve ister istemez kendine güveni artıyordu. Sarhoş edici bir kadınsılık gelmişti üzerine. Karşısında o haylaz, asi kızdan kilometrelerce uzak, çekici, tutkulu ve bir erkeğin sabaha kadar bıkmadan sevebileceği bir kadın vardı.
İrem Hanım onu şaşkın bir yüz ifadesiyle karşılamıştı. "Humeyra bu...Yani biraz abartı olmamış mı?"
"Beğenmediniz mi?"
"Beğendim beğenmesine ama çok ateşli olmuşsun." dedi kadın biraz utanarak. Kendisi son derece şık ve her zamanki gibi eleganttı. Yüzünde de doğal bir makyaj vardı.
Humeyra gülümsedi. "Amacım buydu zaten. Teşekkür ederim." Kadına gör kırptı ve taksiye bindiler. İrem Hanım taksideki yerini aldıktan sonra gidecekleri yeri söylemiş ve tekrar Humeyra'ya dönmüştü.
"Birinin gözüne mi girmeye çalışıyorsun."
Genç kadının dudakları daha da geniş bir gülümsemeyle aydınlandı. İrem Hanım'da gülümsüyordu. "Sen var ya."
Humeyra kıkırdayarak başını yere eğdi. Kadının dediklerinden çok kendi ateşli düşüncelerinden utanmıştı. Yeniden Khalil'in güvenli kollarında olmak ve onun sıcaklığını hissederken öpülmek istiyordu. Öpüşü ile yücelmek ve Khalil'in ona olan açlığını hissetmek istiyordu. Yeniden onun kadını olmak istiyordu.
Klasik müziğin verdiği o rahatlatıcı his salona yaklaştıkça siliniyordu. Her adımında yüreği ağzında atıyor ve taze gelinmiş gibi içindeki o ilkel kıpırtıya engel olamıyordu.
Tam kapının önünde durdular ve genç kadın derin bir nefes aldı. Gergin olduğunu belli etmemek için yüzüne hafif bir gülümseme kondurmuştu. Gözleri hızla salonu taradı ve Khalil'i bulduğu an da duraklamadan bakmaya devam etti.
Bir anda ilgi odağı olmak alışık olduğu bir durum değildi. O genelde deliliğini kullanarak ilgiyi üzerine çeken biriydi ama şimdi...Sırf vücudunun önemli parçalarını örten ve geri kalanını gözler önüne seren bir elbise giydiği için arzuyla süzülüyordu. Erkekler eti severdi..
Bu düşünceyle gülüşü daha da belirginleşti. O deli heyecanı yatışmış ve beğenilmenin verdiği o muazzam özgüvenle salonun içine doğru yürümüştü. İrem Hanım'da yanı başındaydı.
"Khalil ne kadar sert bakıyor, gülümsememe bile karşılık vermedi."
Humeyra bunu duymamış gibi içkisine uzandı. Kati surette Khalil ile göz teması kurmamaya çalışıyor ve sadece anın tadını çıkartıyordu. Kadın olmak güzeldi.
"Size bir içki ısmarlayabilir miyim?"
"Buradakiler zaten bedava değil mi?" Adam bozularak geri çekildi ve İrem Hanım kıkırdayarak alkolsüz kokteylinin içinde duran pipetine uzandı. "Çabuk bozuldu."