Hej alla! Det var ett tag sedan :) För er som följt denna bok ända sedan början och har läst upp till denna punkt ska veta att det är under ett par år som jag har hållit på med Wattpad. Det har vart en fantastisk upplevelse som jag ännu inte tänker släppa ifrån mig ^^ Däremot har min svenska förmåga förbättrats något otroligt över denna tid och trots att jag teoretiskt sätt är nöjd med denna bok så vet jag att jag kan skriva den mycket bättre! Jag har nu ett bredare ordförråd och en bättre förmåga att hela tiden följa med i handlingen :)
Min tanke var då detta:
Jag planerar (om jag får positivt respons) att skriva om Aiidens Ryttare. I detta fall skulle jag då ändra storyline'n och dela upp storyn i 4 böcker - där varje bok handlar om en specifik ryttare och dess elementhäst. Jag skulle då göra alla fyra soulriders till olika individer och att alla får lika delad uppmärksamhet, istället för endast Jasmine Moonrise. Jag kommer behålla dom fyra 4 elementhästarna och deras personlighet - men även ge er läsare möjligheten att tävla om att få skapa era egna karaktärer till dom resterande 3. Ni skulle få skicka in era bidrag, och jag väljer dom 3 bästa! Om detta skulle vara något som får positivt respons skulle det snart komma upp ett nytt "kapitel" med regler och information!Vad tycker ni om detta? Anledningen till att jag vill göra såhär är för att jag känner att jag tappat min röda tråd. Ja - jag har fortfarande kvar Jasmine som huvudperson osv, men jag uppfattar inte att boken kommer någonstans - utan trampar istället på samma ställe.
Kommentera gärna nedanför era tankar om detta! Det är antingen detta eller att jag tar bort den här boken och börjar på någon ny typ utav fantasynovell. :)
//Kram - E ❤️
YOU ARE READING
Aideens Ryttare 2
Fanfiction2 åt har gått. 2 år sedan 14 åriga Jasmine kom till ön Jorvik. Två år sedan hon träffade den magnifika svarta hingsten. Och två år sen hon började gömma sig för sitt öde. *** Efter 2 år är myten om Mörkrets Ryttare nånting som går från by till by. J...