...což znamená, že nejsi narušená jen trochu, ale jsi narušená tak moc jako kdyby vybouchla atomová bomba, mimochodem Černobyl je dobrým příkladem, ne, omyl, jako kdyby vybouchly dvě atomový bomby, k tomu ještě přidej tisícinásobinu tchořího smradu a jeden školní oběd. No, takže takhle jsi mentálně narušená.....
Bla, bla, bla, bla...
Moje podvědomí se ukázalo jako ten největší prudič jakýho znám. A mele pátý přes devátý. Nejprve mi vysvětluje fyzikální zákon setrvačnosti a rázem je u jaderné války a u mé mentální narušenosti. Pořád mi opakuje jakej jsem lůzr, nula nicka. Je tak osvěžující mít tak pozitivní podvědomí! Ironie...
A abych nezapomněla-domnívá se, tedy ví, že kuchařky z mé školy skladujou hrachovou kaši v ledničce, kde mimochodem také skladujou radioaktivný odpad.
Já to vim! A dokážu to!
Eee... ok...
A dávala jsi vůbec teď pozor?! Vysvětlilo jsem ti důvod globálního oteplování spojené s Justinem Biebrem!! Zopakuj mi to!
Aaaa.... Eeeee.....
Grrr... takže jsi neposlouchala! Tak znovu! Tedy... když Justin Bieber složil svou píseň...
A rázem jsem neposlouchala. Nemám totiž náladu na přednášku o Justinovi -
Oteplijovi!
Oteplijovi?
Oteplijovi!
Co to sakra meleš?
Justin Bieber neni Bieber, ale Oteplij! Celým jménem - tedy tim pravým - je Justin Oteplij!
Co to sakra...?
Vždyť jsem to říkalo! Před chvílí jsem ti vysvětlovalo mou teorii na globální oteplováni! A proto... když je za příčinou oteplování Justin Bieber, tak se MUSÍ jmenovat Justin Oteplij! Takže...
Ha! A znovu neposlouchám!
Fuuuu! Že já se snažim! Budu radši mlčet!
Ano! Prosím, pane Bože! Prosím!
Tak to ti nedaruju! Takže když jsme u toho globálního oteplování, tak mám svou teorii i na UFO!
Sakra, jak souvisí UFO s globálnim oteplovánim?!
Nooo... to ještě nevim, ale přídu na to!
Hmm...
No... takže zpátky k UFO... vlastně UFO je a neni-
Takže je nebo neni?
Grrr! Nepřerušuj mě! Kde jsem to skončilo? A jo.. takže UFO je a neni - když by teda bylo, tak jsou to teda ti vesmírní mimozenšťané, kteří mají létajcí talíře a další nesmysly...
No a? Tohle si myslí všichni.
Ale ne, ne! Ještě jsi si to nevyslechla celé! Ti mimozemšťané vypadají jako lidé. A v tom je ten problém! Nikdo neví, kdo je kdo! Takže můžeš klidně být mimozemšťan, který ani neví, že je z jiné planety a ani netuší, že až nastane den BUM tak vybouchne jako bomba!
Eeeee.... tak za prvý - ty se tedy domníváš, že mimozemšťané osidlují naší planetu a pak vybouchnou o dni BUM a za druhé - jsem tedy mimozemšťan? Protože tě slyšim ve SVÉ hlavě-
NAŠÍ hlavě!
Ne ne! Já v týhle hlavě byla první!
Ne ne já! Podvědomí je vždy s tebou a ví toho víc jak ty!
Grrr... já se fakt z tebe scvoknu!
He?
Brrr... můžeme se laskavě přesunout dál?
Ok... takže tedy UFO je a neni. Před chvilkou jsem řeklo svou PRAVDIVOU teorii o tom jestli je.
A když teda neni?
Tak v tom případě je to složitější... prostě UFO neni!
A jak teda vysvětlíš nějaké záznamy o UFO a mimozemšťanech a létajících talířech a-
Jednoduše! Někdo se prostě - logicky - zhulil, opil a běhal nahatej po lese a pak jako svou halucinaci viděl UFO!
Ha... he... eee? Proč běhal nahatej po lese?
Aby byl dezorientovanej a aby měl výmluvu, když ho tam někdo najde!
Aaahaaa...
Ufff... tak tedy pokračujem... další otázku na seznamu tu máme... ,Prdí veverky?' A odpověď zní...
ČTEŠ
Můj únosce
Teen FictionZhaslo světlo. Co se to děje? Měla jsem neblahé tušení... Něco mi tu nesedělo. Pomalu jsem nakračovala potemnělou chodbou a snažila se dostat co nejdříve do svého pokoje. Jsem doma sama... Dost. A náhle zapraskala někde za mnou podlaha. Prudce s...