Карол:
Не можех да спра да плача!Бях наранена и предадена!Сигурно ще си кажете "Ама вие не сте гаджета и не сте били",но нашата връзка беше много по-силна!Аз го обичах много,а той какво?След като се скарахме намери момиче за ноща и проблемите му се решиха?
Вале дойде вкъщи малко след като и се обадих и ѝразказах.
В:Кар,не си съсипвай нервите!Знам,че се познаваме от много малко време,но това е приятелски съвет.Преди време минах през същия ад,но го преудолях и сега гледам напред!
Аз:Не мога!Не съм живяла без него никога!От бебета сме все заедно.
В:Не мисли "не мога",защото наистина няма да успееш!Казвай си "мога" и всичко ще се нареди!
Аз:Съжалявам.
В:За какво?
Аз:Натоварвам те с проблемите си,а се познаваме от няколко дни.-не получих отговор,а само прегръдка.-
•••••••••••••••
Три дни по-късно:
Автор:
Изминаха три мъчителни дни,през които Карол не излизаше навън,не говореше с никой,не ядеше,не спеше,нищо!Руджеро пък се опитваше да удави проблема в алкохол.През тези дни Карол единствено говори по телефона с госпожица О'Конър и се разбраха,че късно днес Кар ще замине за Ел Ей.Тя искаше да избяга от всичко и всички.Само Вал знаеше и беше предупредена да не казва на Руджеро.Именно за това точно тя помагаше на Карол с багажа.Денят не беше много топъл за това,когато Карол и Валентина приключиха с багажа тя си взе душ,прикри с коректор следите от плача и облече това:Излезе от вкъщи и си повика такси.
Вече беше на летището,когато съобщиха,че самолетът ще излети в 17:10вместо 17:00.
Вале:
След като се прибрах и се изкъпах Агуст беше в дневната.
А:Къде беше?
Аз:При Карол.Помагах и да си оправи баг....-ПО ДЯВОЛИТЕ!Аз и голямата ми уста!Не можах да млъкна на време!-
А:Какъв багаж?Къде ще ходи?
Аз:Не мога да ти кажа!Само знай,че Руджеро не трябва да разбира!
А:Моля те,кажи ми!Ще си мълча пред него.
Аз:Заминава за Ел Ей.
А:Моля?!
Аз:Да?Иска да се оттърве от Руджеро.
А:По дяволите!В колко и е полета?
Аз:17:00.
Агуст си взе телефона и звънна на някой:
А:Брат бързо!.....Ще изпуснеш Карол!.......Защото заминава за Щатите........Имаш 10 минути!.....Успех!
-той затвори,а аз побеснях-
Аз:Ти му казваш едно,то прави съвсем друго!Нали щеше да пазиш тайна?!
А:По дяволите,Валентина!То се вижда,че се обичат!Как да не му кажа?!
Руджеро:
Пиех поредната бутилка уиски,когато Агуст ми звънна.След като ми каза,че ще изгубя Карол за винаги изтрезнях набързо.Взех ключовете на колата си и след пет минути вече летях към летището.Имале ужасно задръстване и сякаш по поръчка всички светофари бяха червени!
В 17:15 бях на летището,но беше късно!Видях излитащия самолет.Сринах се изцяло.Тогава чух това,от което имах нужда най-много..........
Какво ли е чул Ру?Вие Какво мислите?
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...