На сутринта:Али:
Събудих се в прегръдките на Крис.Наложи се да стана много бързо.Гадеше ми се.Влязох в банята и повърнах.Какво ми стана?Изкъпах се и свърших със сутрешната рутина.Облякох се:и излязох от къщата.
Цял ден се разхождах.Вече беше 21:43.Пррибрах се и всички ме погледнаха.
Ру:Къде беше?!Цял ден не си вдигаш телефона!
Кар:Умрях от притеснение,а Диего реши да те потърси.
Аз:Бях на моста,падна ми батерията,а за Диего....нямам коментар.
Ру:Какво прави на моста?!
Аз:Пробвах къде е по-силна гравитацията-на плажа или на моста!
Крис:Али,моля те не изчезвай друг път,така!
Аз:Какво ти пука?-качих се в стаята.Знам,че мама и татко не са виновни,но просто съм ядосана.Някой почука на вратата.Аз вече бях по пижама.Отворих.Там бяха Теа и Лео.Гушнах ги.След тях влезе и Вал.
В:Реших,че малките ще помогнат.-намигна ми и излезе-
Аз:Как сте,сладури?
Л:Супер,како.
Т:Много се радвам,че мама и леля ни взеха!
Аз:И аз,слънчице!Знаеш ли колко ми липсвахте?
Л:Но аз ти липсвах повече,нали?Все пак съм най-добрият!
Т:Неее,аз съм ти липсвала повече,нали како?
Аз:И двамата ви обичам много,но най-много ми липсваше това.-погледнах Лео и кимнах,разбрахме се с поглед и започнахме да гъделичкаме Теа.Много се смяхме,но Диего влезе.
Д:Стига сте викали!Майка ми каза,да ти кажа-погледна ме-да отидеш в стаята и.Има да ти дава нещо.
Аз:Значи да си взема широкоспектърна противоотрова?
Д:Тръгвай!
Аз:Сладури,извикайте 112!Някой няма да оцелее след този "разговор".-спогледаха се и заедно изкрещяха-Крииииис?!?!
Разсмях се,но Диего ме дръпна.
Влязохме в стаята на Каролина.
К:Диего,остави ни сами.-той излезе,а вещицата се насочи към гардероба.Подаде ми плик за дрехи.Отворих го.Вътре стоеше права кремава рокля,размер M/L.
ESTÁS LEYENDO
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...