Част 8

384 20 9
                                    

Карол:
Минаха три дни.Три дни далеч от детенцето ми!Всички я издирват,но няма резултат!Побърквам се!На всичко отгоре снощи припаднах и сега съм в болницата.Чакам всеки момент Ру и лекаря.
Вратата се отвори и доктора и Рудже влязоха.
Р:Мила имам новина!
Д:И аз имам новина!
Аз:Е?
Д:Честито!Бременна сте в края на трети месец!
Р/Аз:Моля?!
Д:Да,след три седмици можете да разберете пола.
Аз се зарадвах много,а Ру се ухили и ме прегърна.
Аз:Сега твоята новина?
Р:Ами говорих с полицията,заподозрени са Канделария и Майк.Оказва се,че кетъринг фирмата всъщност е фейк и е била пионка,която да ни разсейва.
Аз се разплаках.Само да разбера кой е пипнал детенцето ми!Ще го съдера жив!......
Мина още седмица в която бях на успокоителни.Днес се събудих рано,ако може да се каже събудих,защото аз не спя.Изведнъж телефона на Ру иззвъня.
Извиках го и той вдигна.
Р:Ало,......Да........Не е възможно!.......-обърна се към мен-малката е във Аржентина!Забелязали са Алекса и Майкъл на летището преди 20 минути.Майкъл е арестуван,Канделария се е появила с кола и е взела малката!
Аз:Отиваме в Аржентина!
След 3 часа бяхме кацнали в Буенос Айрес и вече пътувахме към участъка.Нещо привлече вниманието ми.
Аз:Спри!Руджеро спри!
Той наби спирачки пред една вила.Тази вила беше единствената в околността.Пред нея,Пред нея беше медальончето на Алекса!Влязох вътре с гръм и трясък и видях как Канделария удари дъщеря ми!Ру влезе след мен,но беше късно,защото разбих една ваза в главата на тази побъркана лигла!Грабнах Али и излязохме навън!Тя плачеше.
Аз:Не плачи мила!Недей,мама е тук!-погледнах я и беше с посинена скула и следи от въже на малките ръчички.
Али ме гушна силно.
Р:Ела принцесо!-взе малката от ръцете ми-Не плачи!Отиваме вкъщи!
Най-накрая малкото ми момиче се успокои.Отидохме в старата ми къща в Буенос Айрес.Най-накрая приспах Алекс.Целия шок през който бе преминала не и даваше спокойствие.Много трудно я успокоих и приспах.Важното е,че вече всичко е наред.Ру отиде до полицията.Майкъл е арестуван,а Канделария,тя ще бъде вкарана в лудница.
След две седмици:
Руджеро:
Днес заваля сняг!Всичко вече върви супер при нас.С най-голямата ми принцеса не сме се карали от както бяхме в Париж.Али вече излиза спокойно навън.А бебо,ами то расте много.Вече коремчето на Карол си личи.Сега обаче да се върнем на снега.Ще ходим на почивка в Алпите след като разберем пола на бебето.Сега излизаме на разходка.Али вече е облечена и чакаме само мама.Али беше така:

А майка и слезе така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

А майка и слезе така:

Карол започна да носи широки дрехи,за да не и личи бременоста

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Карол започна да носи широки дрехи,за да не и личи бременоста.Излязохме навън и се целехме със снежни топки.Беше много весело.По-късно обаче дойде.....
Съжалявам,че се забавих❤️Чакам мнения;)

СъдбаWhere stories live. Discover now