Две седмици по-късно:
Али:
Събудих се сама.Ще се чудите защо го споменах,ами защото с Крис вече сме официално заедно и си преместих половината неща в неговата стая,както и той в моята.
Днес е рождения ми ден!Ставам на 18!.....И съм сама!Стана ми гадно,но явно днес няма да е очакваният ден.Все тая.Станах от удобното си легло и отидох в банята.След час бях готова-изкъпана и гримирана.Сега беше ред на роклята!Сложих тази:Избрах и тези златни сандали:
Слязох долу.Крис беше там и държеше поднос с палачинка,във формата на сърце,кафе и роза.Остави ги на плота и дойде да ме целуне.Аз се усмихнах.
Аз:Не ми харесва да се будя сама!
К:Няма повече,но исках да ти направя закуска,защото днес,бебе ставаш на 18!-разсмяхме се-
Аз:Защо "бебе"?!Само 5 месеца по-малка съм!
К:Да,но пак си бебе!-аз се нацупих-
На вратата се звънна.Отидох да отворя.Там стояха мама,татко,малките и останалите от бандата.Държаха много балони и една торта.Много се зарадвах.Вече беше 18:30 и се приготвях.Татко каза,че ще има прием в имението и ще ме запознаят с някой "важен за мен".Кой ли ще е това?Всички вече знаят за мен и Крис.Мама и Вал не изглеждаха много щастливи.Не знам защо,но сега се чудя как да се гримирам.Бях с тази рокля и тези обувки.
Косата ми беше така:
И в крайна сметка си направих такъв грим:
В стаята влезе мама.
К:Колко си красива!
Аз:Благодаря ти,мамо!-целунах я по бузата-
К:Трябва да слизаме.И помни-каквото и да се случи тази вечер,знай че е за твое добро и бъди силна!-погледнах мама не разбираща какво се случва,а тя ми се усмихна и излезе.Тръгнах след нея и всички бяха долу.
Всичко вървеше страхотно,до момента,в който влязоха татко,Агуст,две жени и едно момче и момиче на моята възраст.Мама ми каза с Крис да отидем в кабинета.Послушах я.След малко влязоха татко,мама,Вал,Агуст и непознатите за мен.Татко започна да говори....
Какво е казал Ру?Ще разберете в следващата част💚Чакам мненията ви💚
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...