16.

399 23 18
                                    

Али:
Минаха седем месеца.Годежа ми беше отменен,но не съм заедно с Крис.Той вече е женен за Мартина.Реших да не махам бебето.Също така,обаче реших да замина за Аржентина.Това ще се случи след около месец.Кристиан няма да е с мен и близнаците.Да!Ще имам близнаци,които ще отгледам сама.Само Бела и Ребека знаят къде ще бъда.Сега е 3:56 и аз съм гладна.Преравям хладилника и....Бинго!Намерих си шоколад!Утре съм на преглед от 8:30.С мен ще бъде Вал.Мама и татко,заедно с другите и децата са в Мексико.Вали остана с мен,а Мартина е бременна и не трябва да лети със самолет.Следователно и Кристиан и тя са тук.Стана 4:37.Реших да гледам филм.

Събудих се от виковете на Вале.
В:Алекса!Закъсняваш!Вече е 8!-скочих и набързо си измих зъбите и лицето,после се облякох така-

В:Алекса!Закъсняваш!Вече е 8!-скочих и набързо си измих зъбите и лицето,после се облякох така-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-и взех ключовете за колата си.В 8:29 бях пред кабинета.Влязох и сега ще разбера пола на близнаците.
Д:Здравей,мила.Готова да разберем какво е бебето?
Аз:Да,но ми казаха близнаци и....
Д:Сбъркали са.Бебето е едно и е момиче.
Аз:Страхотно!Ще си имам малка принцеса!-зарадвах се,но ми стана гадно,че е само едно бебе.Може би е по-добре така,защото как ще се оправя сама с близнаци?
Разбрах се с лекарката за следващата консултация и си тръгнах.Прибрах се и в хола ми стояха Вал и Тини.
Аз:Здравейте.
Т:Здрасти,как мина?
Аз:Ами...бебето е едно.
В:Нищо,така е по-добре за теб.
Аз:Моля?!
В:Ребека ми каза....
Аз:Мхм...значи нея да удоша.
В:Спокойно,разбрах се с майка ти и тя каза,че ще ти помогнем с всичко.
Аз се усмихнах и я гушнах.По стълбите слезе Кристиан.
К:Здрасти,бебе.-отново!-
Аз:Здравей.
К:Кой е станал от грешната страна на леглото?-погледна ме-
Т:Скъпи,не ми е добре.
Аз:Хайде,понеже си женен мъж,време е да прибереш жена си и сина си вкъщи!-изгледа ме злобно и тръгнаха.-
Денят мина скучно.Гледах филми и четох книга,и ядох пица,и си писах с приятели....Изведнъж ми прилоша.Корема ме заболя и вода се стичаше по краката ми.Изкращях.
Аз:ВАЛЕЕЕ?!
Вал дойде бързо,аз започнах да треперя.
В:Какво став....О,Боже!Ти раждаш!-обади се на шофьора,да докара колата и след около 2/3 минути пътувахме към болницата.

72 часа по-късно:
Али:
Преди три дни родих прекрасно момиченце.Имаше сини очички и малко светло кестенява,къдрава косичка.Кръстих я Изабел.Днес ме изписват и днес заминавам.Кристиан не знае,че съм родила.Звъня ми веднъж,но му казах,че съм извън страната,по работа.Сега с мама и Вален пътуваме към летището.Татко също разбра и беше против,но това са моят живот и моето дете.Колата спря и аз взех кошчето в ръка.Придружителките ми помогнаха с куфарите и сега чакам да кажат на кой изход съм.Мама поплака малко,а Вали каза,че в новия ми апартамент има изненада за мен.Започваше едно ново приключение!

Ето го и краят на сезон 3.Много се радвам,че стигнах до тук!Благодаря на всички за времето и вниманието!❤️❤️❤️Отново искам да разбера мнението ви и чудя се.....Понеже тази книга стана много дълга...ако има повече от 10 желаещи ще пусна нова книга-"Майка на 19",която ще е животът на Али след заминаването.Героите ще са същите,но главно ще е Али.Чакам коментарите ви❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

СъдбаWhere stories live. Discover now