Вал:
Вече 4 часа се опитвам да успокоя Алекс и да и обясня,че Кар е добре!И аз самата не знам...
А:Лельо,мама добле ли е?-каза хлипайки малката-Искам да я видя!
Аз:Ела,слънчо.Ще се обадим на баща ти и ще разберем дали може.
Взех телефона си и звъннах на Ру.
Разговор:
Аз:Ру,какво се случва?Карол добре ли е?
Р:Ами,преди малко се събуди,но за жалост близнаците.....загубила е.....бебетата.
Аз:Моля?!Как така?!Може ли да дойдем?Алекса плаче през цялото време!Иска да види майка си.
Р:Може,но Карол е много зле!Не иска да говори с никой,но доведи Али.Може да и повлияе добре.
Аз:Ок.Обличам я и идваме.
Край на разговора:
Али много се зарадва.Крис спеше и за това го оставих на детегледачката му.Облякох Али така:Аз се облякох така:
Взех ключовете за колата и бяхме готови.
Руджеро:
Малко преди Вален да ми се обади излезе доктора.Каза,че са направили всичко възможно да спасят и Карол и бебетата,но за жалост са изгубили близнаците.Влязох да я видя.Тя плачеше.
Аз:Кар,не плачи!
К:Руджеро ти нормален ли си?Изгубих близнаците!Какво означава не плачи?!
Аз:Кар,права си,но ако нещо се беше случило на теб?Али щеше да страда много!Мисли и за нея!Ако те види така ще се притесни още повече!Знаеш ли,че Вал се е опитвала да я успокои три часа?!
Тя не каза нищо,само ме прегърна и продължи да плаче.След 10/15 минути в стаята нахлу Алекс.
А:Мамо!Толкова се изпласих!Какво ти стана?
К:Нищо ми няма,слънчо,но бебетата....те....няма ги.
А:Нищо!Стъркела сте ти донесе нови,вазното е,че ти си добле!
К:Слънчице,толкова много те обичам!
••••••••••
Хей,имам въпрос-следващата глава е финала.Искате ли да пусна нова история свързана с Карол и Руджеро или да продължа да пиша "Случайна среща".Чакам мнения❤️
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...