Част 2

258 13 2
                                    

Алекса:
Влязохме в училище и аз видях моите приятелки Бела и Бека.Отидох да ги гушна.
Бл(бела):Хеей!Страшно ми липсвахте!
Аз:И вие!-пак ги прегърнах-
Бк(бека):И вие ми липсвахте,но ще закъснеем!
Аз:Вие отивайте!Аз ще дойда след малко-те кимнаха и влязоха в стаята.Аз отидох до магазина до училище,за да си взема дъвки и кафе.Да,на 15 съм и пия кафе рядко,но снощи си легнах много късно и се събудих супер рано и сега мога да заспя права!
Страхотно!Закаснях!Влязох в училище,но охраната реши,че трябва да ми вгорчи деня от рано-Защо закъснявате?Къде бяхте?-и тен подобни.Тъкмо се чудех какво да кажа,когато едно момче,което не бях виждала каза нещо на мъжа и той ме пусна.
Аз:Благодаря!Задължена съм ти!
???:Няма проблем.Как се казваш?
Аз:Алекса,но ме казват Али или Лекси.Ти?
???:Какво аз?
Аз:Как се казваш?-разсмяхме се-
???:Денис.
Аз:Не съм те виждала преди,нов ли си?
Д:Да и между другото търсех 10 "а" клас.Знаеш ли къде е?
Аз:Значи ти си новият?Да,знам къде е и за твой огромен късмет ще сме в един клас.-намигнах му и продължих по коридора.Той ме догони и ме прегърна през раменете.Стана ми странно,но нищо не казах.Видях Крис.Щом ме забеляза меко казано се ядоса.Дойде до мен и ме издърпа за ръка.
К:Кой е този?!
Аз:Брат Пит!
К:Не ми е смешно!
Аз:Държиш се като ревнивото ми гадже!И това е Денис!Ще бъде в нашия клас!
К:В 13:30 те чакам пред училище.Отиваме да вземем Теа и ще ходим за нови кънки за нея.
Аз:Окей.Успокой се и хайде да влизаме,че ще закъснеем и за втория час.-разсмях се,а Крис ме изгледа на кръв.

След часовете:
Крис:
Този палячо Д....Дейвид......Даниел.......Денис...Да!Денис!Цял ден се върти около Али!Ще го удоша.Дразни ме всичко в него!От походката,до излъчването и маниерите!Лекси излезе с Бела и Ребека.В 14:00 ще бъде вкъщи.Така се разбрахме.Имам време да предупредя този палячо да внимава.Ето го и него!
Аз:Слушай ме внимателно!Видя ли те отново около Алекса мисли му!
Д:И защо да не се навъртам около нея?Какъв си и?
Аз:Не ти влиза в работата!Внимавай много!
Д:Заплашваш ли ме?!
Аз:Приеми го както искаш,но е по-скоро комплимент,че те предопреждавам,преди да те изтрия от лицето на земята!И на Северния полюс да се скриеш все тая!-усмихнах му се и си тръгнах.
В 13:55 бях пред нас и Лекси и малката принцеса излязоха.

Сега сме в магазина и се чудим тъмно или светло розови да са кънките...

Ето я новата част!Какво мислите?Защо Крис се дразни толкова от присъствието на Денис?Ще се случи ли нещо между Али и Дени?Чакам мненията ви💜

СъдбаWhere stories live. Discover now