Карол:
От двете страни на къщата изскочиха всичките ми приятели-Агуст,Ани,Киа,Катя,Мале,Хорхе,Лио,Гастонсито и Руджеро!
Започнаха да пеят "Честит рожден ден!".Боже!Съвсем забравих за рождения си ден!Ру дойде и ме целуна.
Р:Знам,че забрави!Покрай всички истории и това с Каролина...Но ние сме тук и помним,че кралицата на кънките има рожден ден!Сега тя и дъщеря и отиват в къщи,обличат се и излизаме,защото имаме изненада!
Кимнах и прегърнах Вал.
След час:
Крис беше преоблечен с червена риза,черни дънки и червени мокасини.Аз и Али бяхме с еднакви рокли.Вал беше с дълга розова рокля.
И любимите ми нейни обувки.
Всички се бяхме приговили.Слязохме долу и Ру и Агуст ни чакаха.Ру ме хвана за ръка,а Вал изгледа Агуст лошо.
В:Стой далеч от мен и от сина ми!-изсъска-
А:Вал...
В:Млъкни!Не разваляй нещата още повече!
Агуст замълча и ние тръгнахме.Щом стигнахме видях още няколко колко.Бяхме в един хотел.Явно другите са тук.Влязохме и видях Каролина.Тя дойде до мен.
К:Е,приятелко!Честит рожден ден!
Аз:Благодаря ти,Каролина.-казах студено и без да я поглеждам в очите-
К:Така значи.За ден ме замени приятелството ни с бившата съпруга на бащата на детето ми.
Вал почервеня.Докато реагирам тя и удари силен шамар!Каро се усмихна нагло и си тръгна.Агустин стоеше като гръмнат.Ру го настъпи и той дойде до Вал.Тя,все още бясна удари и него и отиде някъде на горе по стълбите.След около 30 минути обтегнатата обстановка се нормализира.Вален се върна,Крис вече не плачеше,а всички други се забавляваха.Прибрахме се много късно.Ру носеше Алекс на ръце,защото спрше.Аз се борех да остана права на токчетата си и да отключа успешно.След 15 минути всички бяхме по леглата.
Съжалявам,че се забавих с частта.И май стана малко скучна.Утре сутринта ще пусна още една част❤️Искам да разбера мненията ви
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...