Карол:
Целунах Ру и в този момент започна чудесна заря!На края се изписа "обичам те".Разплаках се,но това не беше края.Руджеро падна на едно коляно и извади черна кутийка,отвори я и вътре имаше пръстен.
Р:Твърде дълго чаках,за да си само моето момиче!Никога няма да те пусна!Ще ме направиш ли най-щастливия на света,Ще се омъжиш ли за мен?
Аз:Да!Обичам те адски много,но имам една новина,която може би ще те направи още по-щастлив.
Р:Не вярвам да има нещо,което може да ме направи по-щастлив от това,ЧЕ ТИ КАЗА ДА!ХОРАА ТЯ КАЗА ДА!!!(последното го извика)
Аз се усмихнах и бръкнах в чантичката си.Подадох на Ру теста за бременност.Изведнъж усмивката му изчезна.Появи се притеснено изражение.
Р:Това шега ли е?
Аз:Ами за твое съжаление,не е!-казах с насълзени очи-
Р:Не,мила моя,не ме разбирай погрешно!-усмивката му се върна-Аз се радвам,просто не мога да повярвам!Толкова прекрасни неща ми се случиха за един ден!-целуна ме и ме завъртя във въздуха-Обичам ви и двете,принцеси!
Аз:Обичам те!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Един месец по-късно:
Днес е денят на сватбата.Кумовете бяха Вал и Агуст,а шаферките Каро,Ана,Киара,Мале и Катя.Роклите и костюмите бяха дизайн на Катя.Роклите на шаферките бяха такива:Аз изглеждах така:
Бях притеснена заради заформилия ми се корем.Всички ме успокояваха,но нямаше особен ефект.
Руджеро:
На ръба на неравна криза съм!!!Аааааа!Ще се побъркам!Ами ако Карол си тръгне?Ако се откаже?Ами ако...
А:Братле!Успокой топката!Кълбо от нерви си!
Аз:Бравооо!-казах със съркастична усмивка-
М:Ако не спреш ще отида и ще заключа Карол!
Х:Имаш два варианта:
1)Да те набия,за да спреш и да се ожениш.
Или
2)Да спреш и да се ожениш без да те бия.
Кое избираш?
-всички се разсмяха-
Аз:Искам вода!
Л:Отивам да ти взема.
15 минути по-късно.
Лио влезе с вода:
Аз:Уау!
Л:Ахканията ги запази за момента,в който видиш Карол!
Аз:Моля?!Да не си е тръгнала?Не!Кскво става?!
Хорхе ми удари шамар.
Х:Май избра първия вариант.-всички се разсмяха-
Аз:Лионел!Какво става?!
Л:Брат,споко!Карол е тук и изглежда ослепително!
Аз:Ти какво си правил при нея?
Л:Ами като ти носех водата-сбърках стаите.Даже леля Алис и Моника бяха там.
^^^^^
Руджеро:
Вече стоях пред олтара.До мен беше Агуст,а зад нас всички останали-Майк,Лио,Хорхе,Гастон.
Появи се Кар и всички в залата ахнаха,а Лио ме бутна и ме изгледа с погледа "Казах ли ти?!".Не ослепителна!Тя беше ЕДИНСТВЕНА!
.........
Свещеник:Госпожице Севиля,взимате ли господин Паскуарели за свой законен съпруг,докато смъртта ви раздели?
К:Да!-всички заръкопляскаха-
Свещеник:Господин Паскуарели,взимате ли госпожица Севиля за своя законна съпруга,докато смъртта ви раздели?
Аз:Да!-отново ръкопляскания-
Свещеник:Обявявам Ви за съпруг и съпруга!Можете да....
Прекъснах го и целунах Карол....
Край на сезон 1.Благодаря на всички за подкрепата и коментарите!Много ме радва факта,че сте отделили от времето си,за да погледнете историята ми.Благодаря Ви!
И един въпрос:Искате ли втори сезон?
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...