Али:
Днес е денят,в който трябва да се преместя в една къща с Диего.Не съм говорила с никой,освен Крис.И той се мести днес!Ще умра!И на всичко отгоре трябва да присъствам на прием,организиран от баща ми!Сега ме гримират.Или по-точно се опитват да прикрият следите от цялото реване.Избрали са ми отвратителна рокля и още по-грозни обувки:Просто няма как да се случи!Няма да сложа това за нищо на света!Ще приличам на нещо между стара учителка,монахиня и стюардеса.В крайна сметка аз щях да отида до там с Диего.Крис е с Мартина!С нея станахме нещо като приятелки.Тя дойде при мен веднъж или два пъти.Имам план как това-погледнах дрехите-да остане тук,а аз да се облека нормално.
Вече закъснях 15 минути.Този Диего ми лази по нервичките!Не спря да мрънка!Вече съм готова.Излязох и той ахна.
Д:Уоу,слънце!
Аз:Внимавай да не се изгориш,защото слънцето пари!-изсъсках-
Д:Спокойно де!
Аз:Хайде тръгвай,докато не съм си променила мнението!
Пристигнахме в имението и Каролина веднага дойде до мен-Какво е това?!
Аз:Рокля?На какво ти прилича?Може би бюстие и клин?
К:Къде са роклята и обувките,които аз изпратих?!-тая ще стане загадка за хирурзите ако не спре веднага!-
Аз:Бяха грозни и реших,че е по-добре да не ги слагам.-видях как мама се усмихваше зад гърба ѝ.Намигна ми,а аз реших да я вбеся-Пък и не всички сме запазили дрехите на бабите си.Аз съм размер 6,а не 16 като теб.
К:Момиче,заминавай горе!На третия етаж,втората стая в ляво има същата рокля и обувки!Отиди и се приведи в нормален вид!-Диего стоеше и гледаше...тъпо.Нищо не каза.-
Аз:Слушай ме много внимателно!Това,че си домакиня на някакъв прием,с който аз нямам нищо общо не означава,че ще се облека като баба ти!-изсъсках за пореден път-Разбра ли?!
Тогава някой ме хвана през кръста.Обърнах се и видях Крис.Най-демонстративно го целунах.
К:Бебе,много си красива!Но ми се иска аз да сваля тази прекрасна рокля!-прошепна последното и леко захапа мекото под ухото ми.
Целунах го пак и Вали дойде.
Аз:Вале!Кажи на тази,че няма да облека това!-посочих едно момиче със същата рокля и обувки-
В:Ти си прекрасна!С онези дрехи ще се застариш ужасно много!-засмя се-Това,че завиждат на крастота ти не е твой проблем.А и бъдещия ти мъж--направи въздушни кавички-може да си каже мнението!
Аз:Обичам те Валииии!
Крис се засмя и каза-Никой не му иска мнението!Пък и личи,че не може да мисли,така че да не си позволява да я доближава!-засмях се и го целунах-
Д:Хайде стига се заяждахте!
К:Ти да видиш!Спящата красавица говори!
Татко се появи на време-Крис,Вал и Карол ми трябват за пет минутки.Лекси изглеждаш страхотно!-целунах го по бузата-Останах само с Диего.Приема беше към края си.
Д:Виж,мама не хареса роклята,понеже е доста разголена.
Аз се изсмях.Отидох до Крис и взех ключа за колата му.Там имам една чанта с дрехи и гримове.Сега ги очаква изненада!Отидох до колата и облякох възможно най-късата рокля,която имах и по-високи токчета:Крис разбираше прекрасно цирка,който бях подготвила.Вече готова се отправих към мастата на З Каролина и другите от "семейството".Кристиан стоеше там.Отидох и го хванах за врътовръзката и го поведох нагоре по стълбите.Щяхме да излезем през задния вход,но Каролина изкрещя и ме догони.
К:Какво си позволяваш,лигла такава?!
Аз:Внимавай с речника!
К:Момиче!Не ме предизвиквай!
Аз:Ами предизвиквам те!-показах и среден пръст-Крис дай ми ключа.
След секунда бях пред колата му.Потеглих с бясна скорост.Не знаех къде отивам.Улиците ме отведоха до любимия ми изоставен плаж.С Кристиан идвахме тук,когато нещо се случи.
Е,на мен ми се случиха твърде много неща и въобще изглежда,че скоро всичко ще свърши.Какво мислите?❤️
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...