Карол:
Днес е рождения ден на моята принцеса!Вече сме в Париж от два дни.Станах бързо от спалнята и се запътих към банята.Приключих с ритуала си и започнах с избора на дрехи.Реших да я зарадвам и приготвих еднакви дрехи за мен и за нея.Събудих я.
Аз:Събуди се,слънчице!Днес най-красивото момиче става на три!-целунах я по челцето и тя се ухили до уши-
А:Диснилеееенд!
Аз:Доброоо утро и на теб,маймун!
А:Добро утро!
Аз:Хайде,ела.-хванах я за ръчичка и я напъхах в банята-изми си зъбките,лицето....Щом приключи я облякох:Излязохме от хотела,но това,което видях ме смрази!Червеното Ферари на Руджеро!Какво прави тук?!Дръпнах малката и я сложих на задната седалка на колата,която си купих преди седмица.Бяло Porsche.Бързо заех я своето място и тръгнахме към Дисниленд.След час Алекс вече си играеше с Мини Маус(всички герои бяха "аниматори")Вал и Крис също бяха тук.Крис си намери Гуфи,а ние с майка му ги гледахме и снимахме.Дойде тортата.Огромна,триетажна,розова със "Замръзналото кралство".
••••••
Беше 20:20 вечерта и се бяхме върнали в хотела.Тъкмо щяхме да излизаме на вечеря,когато на вратата се почука.Али се опитваше да облече това.Отново бяхме решили да сме еднакви:Помогнах и да се облече,надявайки се,че този ще се нахне от вратата,но не!Отворих и дъха ми спря!
Аз:Руджеро?!Какво искаш?!
Р:Дойдох да видя Али...и да се извиня!
Аз:Слънчице,ела за малко!
Направих се,че не съм чула последното.
Р:"Слънчице",това е ново!-усмихна се-
Аз:Много неща са нови!Но от къде ще знаеш?!Ние не бяхме семейство!Ти не избра Канделария пред мен и дъщеря си!
Али се появи:
А:Да,мами?
Аз:Бащати иска да те види.
А:Аз не искам!Той не МО обича!-малката се показа и после пак се скри.-
Аз:Виждаш ли?!Сълзичките на моето момиче са единствено заради теб!Видя я,може да си ходиш!
Р:Чакай!Аз осъзнах,че обичам само и единствено вас!
Аз:Ами,късно е!С Алекса се справяме прекрасно и без теб!Тръгвай си,защото сега Али стои и плаче,а аз се занимавам с теб!
Р:Дай и това!-подаде ми кутия,която тежеше доста.
Аз:Добре.
Р:И моля те,моля те говори с нея!Искам отново да е до мен,да ми казва тати и да ми пречи,докато работя,да разхвърля и да се сърди,когато излизам...
Аз:Ще говоря с нея,но и тя искаше да си до нея,когато имаше гръмотевици,или когато някое куче се насочи към нея,когато и се развиках за първи път,когато ходех на снимки и нямах време да си играем с новата и кукла....,но защо ли ти го казвам?-разплаках се-
Р:Знам,знам,че съм много виновен!Но не искам да виждам сълзи в прекрасните ви очи!Аз съм идиот,но този идиот ви обича адски много!До такава степен,че боли!Руджеро ме прегърна.Бях забравила,какво е чувството любовта на живота ти да те прегърне.Чух гласчето на Али.
А:Мамо,тати обича ли ни пак?-а сега?-
Р:Разбира се,принцесо!Тати ви обича най-много!
Али се затича към нас и поради разликите във височкината гушна краката ни.Аз пуснах Руджеро и повдигнах малката.Тя го прегърна,той нея също.Сега какво?Ще го играем щастливи за пред нея ли?
А:Тати ще дойдеш ли с нас на вечерята?
Р:Не знам,бебо.
Аз го погледнах със поглед казващ "Не я лъжи!Не сме се сдобрили!Това,че те прегърнах беше инцидент!".И той отговори:
Р:.......
Какво е казал?Кск мислите?;)
Главата стана малко,добре де,много лигава,но мисля,че се получи😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Съдба
Romantizm#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...