Част 15

235 15 3
                                    

Али:
Вече две седмици се будя с гадене.После съм добре.Не знам какво ми става.Днес съм на лекар.С извинението,че съм болна годежът се отмени за след месец.Крис ме прибра на петия ден от "почивката",защото разбра за сутрешното ми гадене.Сега е 10:28 и се обличам.Избрах светли дънки,бял потник,дънково яке с разкъсан гръб и бели кецове.Взех си бялата раничка и бях готова.Косата си я оставих леко къдрава в краищата,каквато е всъщност.Сложих си слънчевите очила и излязох.А,да,преди три дни взех книжка и татко ми подари червен джип Mercedes GLE.Заех шофьорското място и потеглих.Спрях пред дома на Беки,защото и тя,и Белс искаха да дойдат.
Вече час стоим пред кабинета,чакайки изследванията ми да са готови.
Ето го лекаря!
Аз:Е?Какво ми става?И кога ще отшуми?
Д:Ами....надявам се,че в следващите осем месеца ще се научите да живеете с това.
Бека:С кое?
Д:С гаденето сутрин,болките в кръста,постоянния глад,а после и бебешкият плач.
Аз:Моля?!Кажете,че не е това,което си мисля!
Д:Това е!Вие сте бременна.Искам другия път да доведете и виновника за това.-подаде ми снимка на бебето-
Моля?!Върни записа!Бременна?На 19?Не е вярно!И знам,че Кристиан е "виновника"!Какво ще правя?!Сама с бебе на 19?А как ще кажа на всички?Побеснях и хукнах към колата си.Без обяснения потеглих с мръсна газ,оставяйки приятелките си в неведение.

Крис:
Лежах си в къщи,когато непознат номер звънна.
Аз:Ало?
???:Крис?
Аз:Да?С кого говоря?
И:С Бела.Трябва да намериш Али!Тя се ядоса много,защото се е случило нещо и отиде някъде с колата си.
Аз:Какво?Какво е станало!
И:Това трябва тя да ти го каже,но моля те просто я намери!Притесняваме се супер много за нея!
Аз:Окей.Затворих телефона.Каьах едно "чао" на Марти и излязох.
Вече пътувам към нашия плаж.Знам,че е там.И бях прав.Видях колата и.Аз паркирах и отидох на плажа.Тя плачеше.
Аз:Хей.
А:Махни се!Ти си виновен за всичко!Ти и само ти!
Аз:За кое съм виновен?-опитах да я прегърна,но тя буквално ме изблъска-
А:За кое ли?И питаш!За това!-бръкна в раничката си и извади нещо.Подаде ми го и отново се разплака и развика,но по-силно-Бременна съм!На 19 съм бременна с твоето бебе!И ще гледам ТВОЕТО бебе сама,защото ТИ си сгоден за друга!
Аз останах в шок!Бременна?!Чакай,какво?!Толкова се радвам,че ще имаме бебе!
Аз:Али знаеш,че те обичам много!И се радвам,че ще имаме бебе!Наше малко човече.
А:И да знам,ти си сгоден за друга!И не,няма да си имаме бебе,което ако родя ще гледам сама или с Диего!
Не искам да те виждам!-стана и си тръгна.Исках да я последвам,но не можех.....

Бум!Ето ги новите части!Какво ще се случи?Как мислите?Дали Алекса няма да махне бебето?Или ще има хепи енд?Чакам мненията ви!💛

СъдбаWhere stories live. Discover now