Али:
След като си поговорих с момичетата мама дойде вкъщи и каза,че всички отиваме на почивка.Тоест ние,Кристиан,Марти и родителите и,Диего с родителите си и Ребека и Изабела.Много се зарадвах.Започнах да оправям багажа си.
Два часа по-късно бях готова.Облякох се така:(Момичето на снимката е Алекса)
След малко в стаята се показаха Нико и Педро.
Н:Али,хайде!Диего те чака долу,в колата.
Аз:Кажете му,че ще карам сама.
П:Окей.Нужда от помощ с багажа?
Аз:Определено,момчета!-разсмяхме се и Нико и Педро взеха двата ми големи куфара,а аз взех двата малки.От Рей взех ключовете за червеното GLE(Mercedes).Сложихме багажа и се насочих към летището.На половината път се сетих,че съм си забравила якето.Нямах време да се върна.Беше краят на септември.Надявам се,че няма да е много студено.
Четири часа по-късно:
Крис:
Говорих с майка ми и тя обеща,че ще измисли вариант аз и Лекси да сме в една стая.Много се надявам да успее.Вече сме в имението и сега мама и Кар ни "разпределят" по стаите.
В:Така:Марти,родителите ти не успяха да дойдат и ме помолиха да бъдеш в една стая или с моничетата,или с Диего.Бела и Бека искат да са заедно,съответно Марти и Диего са в една стая и Али и ти-погледна ме-сте в една стая.Някакви възражения?
А:Да!Кристиан е сгоден,защо да не е той с Мартина и аз с момичетата?!
К:Защото Канделария помоли!
Али въздъхна и се насочи към третия етаж,където е стаята ни.Много се радвам,че мама го измисли.Настигнах Али и качих куфарите и.Тя си легна и не след дълго заспа.Аз също легнах,но се събудих от виковете на....мама?Слязох и я видях да крещи Диего.Какво ли беше направил?
В:Ти нормален ли си?!Как ще и наговориш такива неща,а?Тя е младо и красиво момиче.Знаеш ли какво може да и се случи сама,навън в 21:47?
Аз:Кой е навън,сама в 21:47?
В:Алекса!Защото този тук и обясни,как като сте в една стая нямало да е чудно ако тя му изневерява.
Не се сдържах и го ударих.Той изгуби равновесие,а аз търпение.Излязох и блъснах вратата зад себе си.Насочих се към плажа.Нямаше я.После отидох в един парк,но и там я нямаше.Кеят.
Отидох и я намерих на ръба с насълзени очи.Прегърнах я и я занесох в колата.Прибрахме се и Диего беше легнал на дивана,а мама и Карол стояха до вратата.Аз отворих с крак,защото държах Алекса като булка.Майка и се зарадва много,Руджеро ме потупа по рамото и я целуна по челото,а баща ми кимна в знак да я кача горе.Оставих я на леглото и леко я целунах.Тръгнах да излизам.
А:Остани с мен-спря ме до вратата-Искам да спиш при мен.-усмихна се сладко и аз не издържах.Легнах до нея и я прегърнах.
BINABASA MO ANG
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...