Част 11

305 23 8
                                    

Руджеро:
Днес е петък.Денят,в който ще разберем пола на бебето.Карол още спи,но мен Алекса ме събуди.Сега гледам детско с нея,пазейки тишина на Карол.
Али:
След около час мама  се събуди.Дойде и целуна първо мен,после тати.Закусвахме заедно и после мама ме задърпа,за да ме облича.
К:Хайде Али!Не е толкова топло,колкото казваш.Облечи си тази блуза,дънките,които оставих на леглото и розовите кецове и ще ти взема розовата грейка.
Аз:Няма!Топло е!
К:Алекса,аз ти казвам,че е студено!
15 минути спорихме дали е топло или студено.Накрая стигнахме до решение.Мама ме облече така:

Тати влезе в стаята:Р:Готови ли сте?К:Не!Не знам топло или студено е!!!Р:Дишай!Издишай!Сега-слагаш комплекта,който  си купи миналата седмица и излизаме,защото имаме 40 минути да стигнем до клиниката

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тати влезе в стаята:
Р:Готови ли сте?
К:Не!Не знам топло или студено е!!!
Р:Дишай!Издишай!Сега-слагаш комплекта,който си купи миналата седмица и излизаме,защото имаме 40 минути да стигнем до клиниката.-Кар кимна и аз взех Али и слязохме долу.-
Карол:
Най накрая реших!Сложих това:

-Карол:Най накрая реших!Сложих това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слязох и всички чакаха само мен.Тръгнахме и естествено закъсняхме.Ру паркира и аз влязох на бегом.С 10 минутно закъснение влязох в кабинета.Прегледа приключи и вече знаех какво ще е бебето ми.Навън Руджеро беше кълбо от нерви,а малката подскачаше на ляво,на дясно и дразнеше баща си допълнително.Аз се усмихнах до уши.
А:Е?!Ще е момице,наи?
Р:Не!Ще е момче и ще играем футбол заедно!
Аз:Не!Ще бъде......близнаци!
А/Р:Моля?!
А:Иеей!!!!Две момичетаааа!Още повече кукли и играчки,и гримове,и кучееее!
Р:Не!Четири момичета?!Още нерви и скандали "коя рокля ми отива на червилото?!"
Аз:Ще бъдат момче и момиче!Успокой се,Руджи!-намигнах му-
А ти,слънце,-погледнах Али-откажи се от идеята за куче!
Р:Защо да се отказва?Аз съм за!
Аз:Ти ще си го разхождаш като си за!Аз три бебета няма да гледам!
А:Аз ще гиедам кучето!
Р:А аз ще гледам момченцето!
Аз:А Вал ще гледа момичето и аз ще си живея живота.
Р:Хайде да тръгваме,че закъснявам за записа на новата ми песен.Кар ти ще участваш в клипа!
Аз:А Али?
Р:И тя!-целуна ни по челата и си тръгнахме от болницата.
           •••••••••••
Руджеро:
Денят мина прекрасно.Забавлявахме се много и сега приготвяме пица заедно.Смяхме се много,защото Алекса е скрито дяволе,което прилича на лудата си майка(в най-добрия смисъл) и реши,че трябва тестото или по-скоро сместа трябва да се озове върху мен и Карол.Ние естествено не останахме по-назад и сега се целим с недовършена смес за тесто за пица.Много ме радва факта,че въпреки годините,въпреки раждането на Алекса и въпреки бременността на Карол,тя запази детското в себе си и не спира да се забавлява,като онова 17 годишно момиче,в което се влюбих!

СъдбаWhere stories live. Discover now