Карол:
В крайна сметка отказах на идеята да се върна в Италия и толкова лесно да забравя всичко.Сега с Али бяхме на летището.Вече три годишната ми принцеса стоеше седнала върху големия ми куфар.
???:Моля всички пътуващи за Барселона да се насочат към изход 4.Благодаря!
Аз:Ела,миличка.
Вече бяхме в самолета,когато Али прекъсна размислите ми.
А:Тати!
Аз:Не Али!Отиваме вкъщи!
А:Неее!Тати!
Аз:Стига,няма да се върна с баща ти в Италия!
А:Така ли?И си сигурна,че решението ти ще си е същото ако тати в момента е там и държи 400 балона с надпис "Обичам те,Кари" и колаж с ваши снимки?
Аз се ядосах малко на упоритостта и,но инцидентно погледнах през прозореца.Видях Руджеро с адски много балони и наши снимки на колаж!Беше много сладко,а Алекса ме гледаше с поглед "Ако ти не отидеш ще те избутам" или "Слизай!Не бъди безчувствена кучка!"
Не издържах и слязох.Удари му шамар-Това ти е заради Канделария и това,че ни заряза заради нея!-целунах го-А това ти е защото това е супер сладко и колкото и да ме дразниш си МОЯТ ИДИОТ!И колкото до Канде-ако я видя още веднъж около теб ще стане загадка за хурурзите!
Р:Обичам те!И теб и малката!Повече от себе си!
Аз отново го прегърнах.Ру взе Алекса на ръце,аз взех багажа и се насочихме към колата му.Беше ме прегърнал през рамо.Върнахме се в хотела.На другия ден по това време бяхме в Барселона-бяхме решили да си починем от всичко и всички.Сега Руджи чакаше мен и дъщеря ни да се облечем.Днес ни е четвъртата годишнина.Имал изненада за нас.Беше ни купил еднакви рокли.Най-накрая!Слязох много трудно по шибаните стълби!Защо трябваше роклята да е със 100 пласта тюл?!Така де,след два часа мъчение с роклята вече бяхме пред "ИЗНЕНАДАТА".Още стълби?!Другия път аз ще го набутам в рокля тежаща повече от самия него!Малката ходеше напред и се хилеше.Стигнах цяла,държейки се за Ру до края на "Ада" наречен стълби.Влязохме в огромната зала.Имаше само една маса с три стола.И много много журналисти,борещи се за добър кадър,нова сензация или нова първа страница на всичките жълти вестници и списания.
Започна "Princessa".Руджеро ме хвана за ръка и танцувахме.Накрая ме завъртя,целуна ме и падна на едно коляно!Сълзи,щастливи сълзи закапаха от очите ми!
Р:Е,любов моя!На същият ден преди четири години ти ме направи толкова щастлив,колкото никога не съм бил!През тези четири години преживяхме много.И въпреки,че съм рядко срещан идиот,който остави жената,която обича и малката си принцеска заради кратко увлечение,ти се върна!Не се отказа и повярва в любовта ми!Ще се омъжиш ли за мен,любима?
Аз:Да!Обичам те!Много много много!
Малкото чудовище запляска,а ние се целунахме.
•••••••••••••
Отново Италия,но днес е денят,в който отново ще кажа "Да" на Руджеро!Сега всички са около мен.Грим,прическа,рокля....Изведънж,с цялата си непохватност една от кетъринг компанията ме заля с кафе върху бялата рокля!Бях меко казано яростна!Наложи се да импровизирам.Скоро щеше да бъде рождения ден на Рудже и си бях купила дълга рокля,приличаща на булчинска.Али имаше същата.В крайна сметка сме с тях.•••••••••••
И така мина церемонията.Всички много се забавляваха,докато слънчицето ми не изчезна!Обърнах всичко с краката нагоре,но я нямаше!Фирната от кетъринга също си беше тръгнала.Само аз,Ру,леля Алис,чичо Крис и майка ми и баща ми,Вал и Агуст бяха вкъщи.Аз умирах!Бях се облякла така:Стоях в ъгъла на стаята и плачех.Не можех да дишам.Изведнъж пред очите ми стана черно.Последно чух виковете на хората около мен....
Е,какво мислите?Какво се случва,кой е отвлякъл Алекса и какво ѝ има на Карол?Чакам мнения💖
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...