Рожденият ден на Ру:
ГТНК:
Събудих се рано-беше едва 9:30.Станах от леглото(откакто с Ру сме заедно спим в неговата стая и там са повечето ми дрехи)и отидох до гардероба си.Избрах това:Излязох от стаята на Ру и отидох в моята.Там приключих със сутрешните процедури и се облякох.Взех колата и тръгнах по задачи.Първо купих конфети и фойерверки,после купих много балони и много други неща.Приключих с пазаруването и се насочих към "изненадата".Там ме чакаха Вал,Агуст и Каро.С тях надухме балоните,а малко по-късно дойдоха Ана,Киара и Катя.Те украсиха всичко.Агуст и Вале отидоха да вземат тортата,а аз да взема подаръка-документите и ключовете от "Roller&Dance".В тази зала имаше парзалка за кънки,звукозаписно студио,танцова зала и кафе.Много приличаше на Ролер.
ГТНР:
Събудих се към 11:30,но Карол я нямаше.Станах изкъпах се,измих си зъбите,и т.н.
Облякох се и слязох долу.Нямаше я и там.Аманда ми направи омлет и закусвах.Сетих се ,че рожденният ден на Кар е след месец.Бях планирал нещо много интересно.И като заговорихме за рождени дни-днес е моят,а Карол я няма.Стана ми малко тъпо,че е забравила.Обадих се на Агуст да излезем,но каза,че не можел.Вече беше около 13:20 и Кар се прибра.
К:Честит рожден ден,Ру!-дойде и ме целуна.Йей,все пак не е забравила-
Аз:Благодаря ти,любов!
К:"Любов"?Това е ново,но ми харесва!
К:Хайде обличай се излизаме!-аз я послушах и се качих-
ГТНК:
Отидох в стаята ни и докато Ру си избираше дрехи аз се чудех какво да правим 5 часа без да заподозре нещо.Той се облече и слезе.Сега идва сложното.Аз също се преоблякох:Бях решила да отидем на кино.Гледахме "Спасители на плажа".След това отидохме в един лунапарк.Гонихме се,ядохме захарен памук,возихме се на какво ли не и телефонът ми звънна:
Аз:Да.....с мен........Не.......Добре.......Да......Идвам......10 минути......Мерси много.....До после.
Аз:Ру отиваме до вкъщи да се преоблечен и отиваме на един прием.
Р:Ама аз исках да сме само двамата.-а така,ами сега?!-
Аз:Моля те,после ще ти се реванширам!
Р:Добре,хайде.
Прибрахме се и голямото чудене започна.Избрах това:Слязох долу и Ру ме чакаше.Качихме се в колата и тръгнахме.Карах аз.Щом стигнахме го хванах под ръка и влязохме вътре.Прожекторите светнаха и всички изскочиха от някъде.
Всички:ИЗНЕНАДААА!
Вал дойде и ми подаде папката с документите и ключовете.Всички подаряваха подаръците си,честитиха рождения ден на Ру и най-накрая дойде моят ред:
Аз:Честит рожден ден,любов моя!-целунах го и му подадох папката,той я погледна,вдигна ме и ме завъртя във въздуха.-
Много се забавлявахме,пяхме танцувахме.На края всички си тръгнаха и ние се прибрахме в 3:40 вкъщи.Легнахме си и заспахме уморени.
YOU ARE READING
Съдба
Romance#3 in Romance❤️❤️❤️-18.08.2017 #5 in Romance❤️❤️❤️-17.08.2017 #7 in Romance❤️❤️❤️-08.08.2017 В тази история се разказва за двама приятели-Карол и Руджеро. Те са неразделни още от деца!Живеят на една и съща улица и често си ходят на гости,учат заедно...