Capitolul 12- Schimbarea
El chiar mi-a zis asta? Ma vrea? Ia stai putin. Oare ce avea de gand sa spuna prin "Tu imblanzesti demonul din mine."? Nu are cum, e imposibil ca el sa aiba vreo legatura cat de mica cu dementul care mi-a trimis mesajul. Nu are cum ca el sa fie DEMONUL. E doar o coincidenta absurda. Si o stiu, o simt. El nu ar face asta. Nu mie.
- Ai impietrit acolo, Mel? Avem o ora la care trebuie sa ajungem.
Abia acum imi dau seama ca Zayn a fost tot timpul langa mine si m-a vazut inrosindu-ma in obraji si cum citeam mesajul si...
- Tu nu cumva ai... Aa, stii tu... Ai citit...?
- Mesajul de la Harry? Nu e ca si cum nu as fi stiut deja asta, deci nu vad care e problema. Mergem?
- Mhm. Ce ora avem?
- Biologie. Hai sa ne grabim. Pun pariu ca Jess ma asteapta deja. Incotro e laboratorul?
- E la stanga. Nu, e la dreapta.
- Deci? Stanga sau dreapta?
- Sau.
- Esti de trei ani in liceul asta, de fapt esti chiar in al patrulea, si inca nu stii unde e sala in care facem biologie?
- Pfu, mai lasa-ma! Sa stii si tu ca e mai complicat decat pare. Haide sa incercam la al doilea etaj.
Dupa cateva minute bune am gasit laboratorul. Acum voi stii pentru data viitoare unde e. Poate. Mergem repede spre putinele locuri ramase libere, cerandu-ne scuze ca am intarziat. Zayn se duse langa Jessie si Shelby, Shelby Broke; daca imi amintesc bine numele ei. Eu ma asez langa Thom, ramanand un loc liber in ciudata banca de trei persoane. Am spus deja ca e ciudata? Nici cu doua, nici cu patru locuri. Ma rog.
- Buna. sopti el catre mine.
I-am raspuns cu un zambet sincer, incercand sa nu atrag atentia profesoarei.
- Nu ai mai venit ieri.
- Scuze, Thom. A... intervenit ceva.
- E in regula. Tu...
- Liniste acolo, in spatele clasei! Am ceva de spus.
Ma uit din instinct in spate, dandu-mi seama ca stateam in ultima banca. Deci la mine si Thom se referea. Cred ca am idee despre ce urma sa ne spuna; probabil ca e vorba de inca o alta tema kilometrica. Plictisitoor!
- Aveti de facut un proiect din capitolul cu genetica. Puteti alege schema Linkage, Crossing-Over, teorema cromozomala a ereditatii, sau orice altceva. Veti fi cate 3 in echipa, dupa cum stati acum in banci. Styles e absent, deci va fi in grupa cu cei in a caror banca mai este un loc liber acum.
Ce noroc pe capul meu! Nu numai ca trebuie sa merg la detentie cu Harry si Thom, ci acum sunt obligata sa fac si un proiect cu ei doi. Totul este molipsitor de perfect! Din nou, sarcasmul cu care mi-am spus asta in gand nu pare ca mi-ar imbunatati situatia. Daca ar fi fost atat de simplu totul s-ar fi rezolvat de la sine pana acum; dar nu e asa.
- Inca ceva. Nota finala se va obtine din media aritmetica a prestatiei fiecaruia dintre cei trei.
Si asta cand credeam ca nu se poate mai rau! Voi lua cel mult un 8 tras de par, pentru ca, sincer vorbind, nu cred ca Harry ar fi in stare sa ia mai mult de 4. Nici macar un 5 din partea lui nu ar schimba situatia, daca stau sa ma gandesc.
CITEȘTI
Say something(1)-The beginning |În curs de editare|
Teen FictionCum să salvezi o viață? Printr-un sărut dătător de speranță, printr-un sărut care îți oferă timpul de care ai nevoie pentru a ajunge la liceu chiar şi cu numai câteva minute înainte de terminarea primei ore pentru a putea să îți ceri scuze că a...