Capitolul 4- Dezvăluirea
Era a lui Harry.
-Vrei sa te duc undeva, frumoaso? Daca tot te-am adus la scoala la fel de bine pot sa te duc si acasa. Poate sa vina si prietena ta.
-Unu la mana: nu imi mai spune "frumoaso" si doi la mana: nu merg nicaieri cu tine.
-Te enerveaza faptul ca iti zic asa? E bine. Atunci ti-o voi spune mai des.
-Cum vrei. Doar ca eu nu iti voi mai raspunde.
-Bine atunci. Daca iti spun "Mel" e in regula?
-Nu. Asa imi zic numai prietenii. Rezuma-te la "Melody".
-Adica noi nu suntem prieteni? Viata mea a fost o minciuna!
-Nici macar pe aproape. Tu nu intarzii undeva? E trecut de ora 3.
-Iti pasa?
-Nu. Ce te face sa crezi asta?
-Ziceam si eu.
-Pleaca, Harry. Nu o lasa sa astepte.
A plecat. Stau dezorientata privind cum masina neagra se indeparteaza rapid. Ma consum degeaba; Harry chiar nu merita efortul.
-Aha, deci nu s-a intamplat nimic? Te-a adus cu masina la scoala. Mincinoaso! Vorbeati de parca eu nici macar nu eram aici. Ce altceva ati mai facut?
-Bine. O sa iti spun totul, doar daca imi promiti ca nu va mai afla nimeni. Bine? Asta il implica si pe Zayn.
-Da, da. Cum spui tu. Vorbeste o data!
. . .
Dupa ce i-am dezvaluit cele intamplate de dimineata, abia asteptam reactia ei.
-Spune-mi, Harry saruta bine?
-Ce?! Jessie, eu iti spun ca Zayn e traficant de droguri si tu ma intrebi de sarut?
-Doar zi-mi.
-Da. Multumita?
-In legatura cu Zayn, nu ma deranjeaza.
-Tu chiar esti nebuna. Cum adica nu te deranjeaza?
-Pe mine nu ma afecteaza cu nimic. Exagerezi, Mel.
-Nu vreau sa ne mai certam. Nici Harry si Zayn nu trebuie sa afle ca ti-am spus.
-Ok. Mel, tu il placi pe Harry?
-Jessie, tu te auzi ce spui?! Cum sa il plac? Il urasc!
-Bine, cum zici tu. Eu doar intrebam. E ocazia perfecta sa treci peste ce s-a intamplat cu Matt.
-Nu imi spui tu mie cand sa trec peste Matt, bine? Las-o balta.
Restul drumului nu am mai vorbit deloc. Tot ce i-am spus a fost "Pa." cand am lasat-o in fata casei ei.
-Mama, eu ma duc sa alerg. Il plimb pe Dyno cand ma intorc.
-Nu mananci? Am facut briose.
-Briose? Adica briose cu ciocolata?
-Da, Mel. Stiam ca iti plac.
-Mersi, mama. Te iubesc. O sa iau una acum si cateva ca sa le mananc pe drum.
-Sa nu stai mult. Si sa cumperi niste lapte cand te intorci.
-Bine, mama. Ii spun eu imbratisand-o.
Imi place sa alerg, sa simt vantul puternic cum lupta impotriva mersului meu rapid.
-Hey. Ce faci? Sunt Zayn, dar cred ca stii asta deja.
___________________________________________________________
♥ Stiu ca acest capitol este mult mai scurt si imi cer scuze pentru asta. Doar ca vreau sa se incheie in suspans si oricum nu prea am timp sa scriu atat de mult cat as vrea. De acum voi posta saptamanal, in fiecare miercuri si capitolele vor fi mai lungi, de cel putin 2-3 pagini. Daca vrea cineva dedicatie in capitolele care urmeaza sa imi spuna intr-un mesaj. Va multumesc ca cititi povestea mea :-)
CITEȘTI
Say something(1)-The beginning |În curs de editare|
Novela JuvenilCum să salvezi o viață? Printr-un sărut dătător de speranță, printr-un sărut care îți oferă timpul de care ai nevoie pentru a ajunge la liceu chiar şi cu numai câteva minute înainte de terminarea primei ore pentru a putea să îți ceri scuze că a...