Capitolul 18- Pagină de jurnal

521 38 2
                                    

Capitolul 18- Pagină de jurnal

.    .    .

Stiu ca nu am mai scris nimic aici de trei luni, asa ca te rog sa ma scuzi daca mi-am mai pierdut din indemanare. Mai stii cand ti-am spus ca ma voi desparti de Matt? Normal ca da, tu nu uiti nimic. Revenind, am facut-o. Dar ghici ce, nu a mers chiar cum mi-as fi dorit eu. Pe scurt: Matty e mort. Cum? Accident stupid de masina. Eu sunt bine, daca intrebi. Fizic, sunt in regula. Dar psihic, inca ma refac.E vina mea si o stiu. Vorbea cu mine, deci atentia lui era oriunde numai pe drum nu. Imi pare rau. De parca asta ar putea schimba ceva.

Au aparut multe noutati in viata mea. Sa incep deci cu Harry. L-am cunoscut in a doua zi de liceu intr-o scurtatura, cand eu ma grabeam sa ajung la ore. Fratele lui adoptiv, pe nume Zayn, ii vindea cuiva droguri iar eu am picat fix in momentul nepotrivit, devenind unica martora a unui flagrant. Intrucat eu eram deja in mare intarziere si pielea lui Zayn trebuia cumva salvata, Harry a venit cu ideea geniala de a ma saruta. A facut-o. Si ce mai sarut! Cand politistii mi-au spus sa merg la sectie pentru a da declaratie, el a inventat scuza cum ca nu as fi vazut nimic din cauza ca noi doi ne sarutam. Apoi el m-a dus cu masina la liceu si imi e coleg de banca, mai nou. Iti vine sa crezi? Ma rog, acum suntem impreuna. O, si am mers la detentie. Sunt o fata rea!

M-am certat cu mama si am plecat de acasa; definitiv. Nu ma mai intorc. Acum locuiesc cu Harry si Zayn. Jessie a ramas tot cea mai buna prietena a mea si Thom... ei bine, Thom e acelasi. Cred ca totul o sa fie bine, pana la urma. Il am pe Harry. Il iubesc, Jurnalule! Si o fac asa cum nu am mai facut-o nici o data pana acum. Nu pot decat sa sper ca si el simte la fel. Dar daca nu-i asa? Atunci ce voi face? Incerc sa fiu puternica. Jur, chiar incerc. Ai habar cat imi e de greu? Nu ai cum sa stii tu chiar totul.

As mai sta sa scriu, dar se pare ca o sa se termine in curand pasta albastra de la pix. In plus, vine un miros ademenitor din bucatarie. Cred ca sunt gogosi cu ciocolata. Harry gateste. Nu-i asa ca e perfect? Nu imi pasa de ceea ce crezi tu, daca nu esti de acord cu ceea ce spun; fara suparare. Stii ce? Eu sunt convinsa ca Harry e perfect pentru mine. Pe mai tarziu, Jurnalule. "

__________________________________________________________

Uite, stiu ca acest capitol e minuscul, dar e o simpla pagina de jurnal care sugereaza un nou inceput; etapa noua din viata lui Melody. Compenseaza intr-un fel cu capitolul 17 care a avut undeva la 8 pagini. Sper sa va placa si astept parerile voastre sincere in sectiunea de comentarii. Nu uitati sa votati! Cine vrea dedicatie? Nimeni? XoXo

Say something(1)-The beginning |În curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum