Capitolul 23- Înger păzitor
Am simtit cum toata viata imi trece prin fata ochilor umezi. Fragilul perete al realitatii mele absurde se prabuseste incet,dar sigur. Nu e corect ca asta sa mi se intample. Nu! Nu! Nu!
Observ cum colturile gurii asistentei se misca usor, ea arcuind niste cuvinte sterse. Sunt prea abatuta ca sa mai pot percepe mesajul transmis de catre ea. Il vad pe Harry cum rasufla usurat, dar zau ca nu mai inteleg nimic. Incerc sa zic ceva, insa sunt mai mult decat constienta de faptul ca nu mi-au iesit din gura decat niste balbaieli greu de descifrat.
- Ce s-a intamplat? De ce te bucuri? reusesc eu sa spun, stergandu-mi ochii inlacrimati cu coltul manecii.
- Mama ta tocmai a fost externata, iubito. Ti-am spus eu ca totul o sa fie bine.
Toti muschii din corp mi s-au relaxat constant si mi-am permis deci sa schitez un zambet.
- Pai si atunci, ce rost a mai avut apelul care ne-a pus pe fuga pana aici?spun eu putin cam prea tare inspre asistenta enervanta care doar se juca cu mine, incercand probabil sa ma scoata din minti.
- Se numeste procedura, asta asa, ca sa stii si tu.imi raspunse ea cu un fals aer de superioritate.
- Iti f*t o procedura de nu te vezi!urla Harry inspre ea, parand cat se poate de intimidant.
Am ras zgomotos in urma celor spuse de Harry, chiar daca nu sunt pro vulgaritatii lui. I-am pus mana pe umar, privindu-l amuzata.
- Sa mergem.i-am zis eu.
Atunci a fost pentru prima oara cand alaturi de el m-am simtit in siguranta si fericita. Se pare ca am dreptul la fericire in cele din urma. Si nu vreau sa pierd asta.
" 7 octombrie 2014, seara tarziu
Draga Jurnalule,
Urmatoarele cateva zile au trecut precum si precedentele. Rapid.. Nu am mai vorbit cu mama de cand am plecat de acasa. As face-o, dar imi e bine cu Harry. Nu vreau sa ma intorc. Nu inca. Ca tot vorbeam de Harry, sa stii ca inca mai am cateva lucruri de retusat in comportamentul sau; mici detalii. Voi avea suficient timp pentru asta.
Matt, sa stii ca nu te-am uitat, amice! Ieri s-a incheiat procesul si cel vinovat o sa plateasca. Te-a luat de langa mine. O sa plateasca. Sa rezum pentru tine in cateva cuvinte esentialul:
'' Acuzatul este declarat vinovat si condamnat la 13 ani de inchisoare plus despagubiri materiale pentru familiile celor implicati in accident. Pentru moartea lui Matthew Clark acuzatul ii va da familiei baiatului sapte mii de lire, iar ceilalti vor primi cate trei mii de lire. Decizia este finala si nu poate fi contestata. ''
Am invins, Matty! Totul e bine cand se termina cu bine.
Daca ai vedea cum sunt Jess si Zayn - varianta moderna Tom & Jerry in love - pun pariu ca ai muri de ras. Scuze, am folosit expresia gresita.
Thom e acelasi. Are grija de mine, insa e rezervat in unele privinte. Nu are o parere prea buna despre Harry, dar ar cam fi cazul sa si-o schimbe. Ca tot veni vorba de ei doi, tocmai mi-am amintit ca avem de facut un proiect la biologie impreuna care trebuie predat... maine!?
Trecand peste asta, un alt lucru pozitiv e ca nu am mai primit niciun apel de la ' Demonul '. Dap, nici macar unul.
In rest, totul e aproape okay. Cred ca de data asta aproape va fi de ajuns. Sa nu ai impresia ca nu imi lipsesti, draga prietene. Te-ai insela. Stiu prea bine ca esti chiar acum aici langa mine, cand scriu. Tu- ingerul meu pazitor. Te iubesc, Matt. "
_________________________________________
♥ Si acesta a fost ultimul capitol al primei carti. Nu e reusit si sunt constienta de asta. As aprecia enorm daca a-ti lasa o parere constructiva care sa ma ajute. Imi cer scuze pentru greseli; am p ostat pentru prima oara de pe telefon. Urmeaza epilogul si in viitorul apropiat cea de-a doua carte din serie: " Say something(2) - The return". Love you & thank you for reading.
CITEȘTI
Say something(1)-The beginning |În curs de editare|
Teen FictionCum să salvezi o viață? Printr-un sărut dătător de speranță, printr-un sărut care îți oferă timpul de care ai nevoie pentru a ajunge la liceu chiar şi cu numai câteva minute înainte de terminarea primei ore pentru a putea să îți ceri scuze că a...