▬ Suspans ▬

308 29 4
                                    

Suspans

Deodata apare o lumina slaba, aproape insesizabila. Apoi o silueta fantomatica, transparenta intru totul. Figura necunoscuta incepea incet dar sigur sa capete contur. Am recunoscut imediat ochii aceia albastri si parul blond; Matt.

- Vino cu mine. E timpul. sopti el catre mine, zambind.

Imi intinse protectiv mana, incercand sa ma salveze. Sa faca astfel incat totul sa se termine, de fapt. Asta inseamna ca o sa mor? Nu e ca si cum as mai avea pentru ce sa traiesc. Am inghitit deja prea multa apa. Plamanii mei nu vor mai rezista mult. Simt deja cum ma sting. Drumul pe care urmeaza sa merg nu mai are cale de intoarcere. E definitiv. Pentru totdeauna.

- Haide, Mel. Ce mai astepti? ma intreba el.

Si totusi, cum morcovii mei poate vorbi sub apa? E o fantoma, Mel, deci poate face orice. Si tu vei fi una in curand. E prea tarziu. Totul se termina. Acum.

_________________________________________________________

Hi, there. Revin cu inca ceva pentru voi, dupa o groaza de timp. Asta nu e tot, e numai putin " suspans ". Voi incerca sa postez un capitol intreg azi, insa daca nu voi reusi atunci o aman pentru luni. Ce credeti ca se va intampla in continuare? Multumesc pentru ca va pierdeti timpul citind ce scrie si sub linia aia continua. Love you!!

Say something(1)-The beginning |În curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum