Ahmet'ten
Tüm günümü evde holding işleriyle geçirdim. Akşam olmuştu.Gece ,Ilgın ve bizim cadı Araf ta takılırlardı. Hala oradalarsa onlara bir sürpriz yapabilirim. Kot pantolonumu giyip üzerine Açık mavi gömlek giyindim.Arabama atlayıp bara gittim. Çok kalabalıktı. Her zaman ki gibi. Ilgın genç kızların hayalini süsleyen bi çocuk kızlar akın ediyo bu bara. Babam ve ben Arjin i çok serbest bıraktık. Asla ona baskı uygulamadık. en azından burada. Mardin de kibarca uyarıyorduk. Ilgın iyi bir çocuk kızları koruyor. O yüzden içim rahat. Bara girince beni tanıdılar. Adamlarımı dışarıda bıraktım çünkü hemen olay çıkaruyorlar. Bizimkilerin masasına baktım sadece Gece'm vardı . İçmişti belli . Üzgündü. Yanlız içerken hep hüzünlenirdi. Çekinerek yanına gittim.
Beni her an tersleyebilirdi cadı. Beni görünce ağlamaya başladı . Yanına oturdum. Ne diyeceğimi nasıl yaklaşacağımı bilmiyordum. ama ona deliler gibi aşığım asla pes etmeyeceğim.
- Ağlama ben gözünden akan tek bir yaşa kıyamam.
Ona sarıldım. Başta itti ama sonra göğsüme yaslanıp ağlamaya devam etti. Yavaşça yüzünü bana çevirip;
- senle de olmuyo sensiz de bana ne yaptın?
Dedi. Gözyaşlarını ellerimle silip
- Seni seviyorum.
- Ben de seni
Ağzından bi hıçkırık kaçtı.
- Bak çok sarhoşsun hadi seni evine götüreyim.
- Ben iyiyim kendim giderim. Duraktan bana bir uçak çağır.
Güldüm.
- Sarhoşken de çok tatlısın ama hadi kalkmalısın.Baktım kalkmıyor kucağıma aldım başta çırpındı ama sonra uyumaya başladı. Allahım ne kadar güzel uyuyor. Arabaya yerleştirip evine doğru sürdüm . kapıyı Arjin açtı.
- Abiiii noldu böyle
- Bağırma kız . arkadaşın sarhoş olmuş size sürpriz yapmak istemesem orada başına birsürü ... tövbe tövbe
- ooo abi sen Geceyle bu kadar ilgilenir miydin?işaret parmaklarını birbirine sürdü.
- Hunku punky
İçeri girerken ona saçmalama dedim. Geceyi koltuğa yatırıp evden çıkmadan "kapıyı iyi kilitle" deyip Arjinimi öptüm.Adamlarımdan birini evlerinin önüne diktim. Burada olduğum sürece kimse güvende değil. Tedbiri elden bırakmamalı.***
Ilgın' danSabah erkenden kalktım. Başım acayip ağrıyodu. Kızlar daha uyanmamışlardı.
Hazırlanıp evden çıktım. Teyzeme gittim kapıyı ağlayarak açtı. O an her şey durdu.
- Irmağa mı bir şey oldu?
- Yok oğlum gel
- Ağlama bak bugün hastaneye götürücem onu, iyi haberlerle döneceğim.
Sadece kafasını salladı. Ben zaten hayata zor tutunuyorum işleri zorlaştırıyordu. o sırada meleğim inip kucağıma atladı.
- Abi hoşgeldin
- Hoşbuldum meleğim nasılsın bakiyim
- Ayva gibi
Gülümsemeye çalıştım.
- Turp gibi denir ona.
O da güldü kendi haline.
- Hadi doktor amcaya gidiyoruz.
- Olur hem o bana çikolata alıyor.
Teyzem kapıda sessizce ağlıyordu.
Irmağı alıp hastaneye götürdüm.***
- Durumu iyi mi ?
- Maalesef verdiğimiz ilaçlar tümörü kırmamış ameliyata dayanamaz sa..
- Durumu iyi mi dedim
- Bakın işleri zorlaştırmayalım Ilgın Bey son aylarını ,günlerini belki de gününü iyi geçirmes...
- sen karışma geçip rahatlıkla anlatabiliyorsun ya üzülme kader diyor ya öyle değil işte şu boktan hayatta beni hayatta tutan az şeylerden biri o , annemi ve babamı tüm sevdiklerimi toprağa verdim onu da veremem , o benim canım nefesim . gidemiyorum eve onu görmeye , kapıda kalıyor elim görürsem parçalanırım biliyorum çünkü. sakın karşıma geçip zırvalamayın anlayamazsınız çünkü.Kapıyı sertçe kapattım.Irmak oyun bölümündeydi. Çocuklar la sonsuz mutlulukla oynuyordu. Sadece izledim umudum kalmadı çünkü. Sonra yanına gittim.
- Meleğim Gece ve Arjin abla bizim evimizde seni bekliyor. sana çok güzel sürprizleri var bi de Arjin ablan çook güzel yemekler yaptı.
- süper hadi gidelim de bekletmeyelim.Arabada uyudu. Erken kalktığımız için uykusu vardı. Yanağım ıslandığın da ağladığımı fark ettim. Arabayı sağa çektim. Oradan uzaklaşıp hıçkırarak ağladım. Bağırdım saçlarımı çektim. Allahım ona bir şey olursa ben ne yaparım ben onun yaşına kıyamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomanceArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...