39.bölüm

464 18 3
                                    


Bölüm şarkısı:the pretty reckless-heaven knows

Arjin'den
-Ya selin sen şimdi bu çocuğu seviyo musun sevmiyo musun dedi Gece
-Seviyorum Gece hem de deli gibi ama onun haberi olmadan onunla görüşmek falan hoşuma gitmiyor dedi.Gece Ilgına ayarlamak istediğimiz kızın numarasını yedi sekiz günde uzun uğraşlar sonucu bulmuştı.Selin sportif giyinen çok sevimli ve düşünceli bi kızdı.Fiziği ve yüzü gerçekten güzeldi.Onu böyle güzel ve sevimli bulunca Gece ile çok mutlu olduk.Yinede Selin Ilgın yanımızda olmadığı için bi türlü kabul etmiyordu.Gece eliyle yüzünü yelpazeledi.Sonra konuşmayı büyük bi azimle sürdürdü.
-Selin şu an Ilgının hiç bi ilişkisi yok .Eğer onunla biraz takılırsanız birbirinizden hoşlanırsınız .dedi.Selin yavaş yavaş ikna olmaya başlamıştı.Gözlerini havaya dikip bi kaç saniye sonra bize döndü.
-Peki kabul ediyorum ama beni istemediği an asla orda durmam dedi.Gece derin bi oh çekip garsonu elini kaldırıp çağırdı.
-Büyük boy bi limonata dedi.Garson başını sallayıp geri döndü.Geldiğimizden beri tam üç bardak limonata içmişti.Selin hala üniversitede olduğu için yurtta kalıyordu.Çantasını alıp ayağa kalktı.
-Benim yurta gitmem gerek baya geç oldu.Dedi.Gece
-Sende telefon numaramız var nasılsa haberleşiriz dedi.Kız görüşürüz deyip yanımızdan ayrıldı.Gece gülümseyerek
-Zafer bizim dedi sonra devam etti
-Arjin aslında sormayım diyodum ama duramayacağım uyku haplarına devam ediyormusun dedi.İşte neden sormuyor dediğim soruyu sormuştu.Beş dakika unutsam altıncı dakika her şey gözümün önüne geliyordu.Bi türlü uyuyamıyordum.Sürekli kabus görüyordum üstelik Çağan bu ara fazla çalışıp sürekli yurtdışına çıkıyordu.Bu yüzden hala uyku haplarıyla uyuyabiliyordum.
-Arjin lütfen bana anlat deyince içimden fazla düşündüğümü fark ettim.
-Gece biraz duraksadım Geceye anlatırsam için rahat ederdi o yüzden konuşmaya devam ettim
-Hala devam ediyorum ama elimden bi şey gelmiyor çünkü beş dakika bile gözüme uyku girmiyor dedim.
-Hadi ama sadece bu olamaz belliki canını sıkan başka şeyler de var dedi.Çağanla aramızdaki soğukluğu anlatmazsam sanki unutacak gibi hissediyordum ama anlatmafıkça elime geçen tek şey içime atmamdı bu yüzden anlatmaya devam ettim.
-Çağanla şu aralar soğuğuz yani sadece fazla çalışması değil evdeyken de eskisi gibi sohbet etmiyoruz bazen yanıma bile yatmıyor kahve içip geri çıkıyor dedim.Anlatırken gözlerimden bi kaç damla yaş akmıştı.Kimseye anlatmadığım için ağlamamıştım.Sözcükler dudaktan döküldüğünde daha bi acıtıyordu sanki.Gecenin üzüldüğü belliydi hatta Çağana sinirlenmişti bile ama beni yatıştırmak için
-Aman kızım taktığın şeye bak çocuk yoğun çalışıyo belliki seni de yorup stres altında bırakmak istemiyordur dedi.O sırada telefonu çaldı.Çantasını kucağına alıp elini daldırdı.Kim bilir ne kadar dolu bi çantası vardı ki telefon o bulana kadar kapandı.Herkesin bize bakması da cabası olmuştu.En sonunda eline alıp tuşunu açtı.Hava karanlık olduğu için yüzünü ekran aydınlatmıştı.
-Ahmet aramış deyip telefonu kulağına götürdü.Biraz bekleyip
-İyiyim hayatım dedi.Abimin söyledikleri duyulmuyordu.
-Ooo saat o kadar oldu mu sohbete dalmışız
-Yok canım gelme Ahmet lütfen kimseyi gönderme bi taksi çeviririz
-Tamam hayatım görüşürüz deyip telefonu kapattı.Sonra bana dönüp
-Arjin saat on bir olmuş hadi kalkalım dedi.Çantalarımızı alıp ayağa kalktık.Gece tabağın altına para sıkıştırıp bana yetişti birlikte dışarı çıktık.


***

Sabah uyandığımda Çağan yine erkenden çıkmıştı.Derin bi nefes alıp ayağa kalktım.Madem bi haber bile vermeden evden gidiyo öyle olsun bakalım.Telefonumu elime alıp Geceye mesaj attim.
"Evde misin "
Gece:"yes babe"
"Kahvaltıya geliyorum"
"Bekliyom kızzzz"
Dolabımdan kapri pantolon ve sade tişörtümü giyindim.Saçlarımı toplayıp çantamla birlikte kendimi dışarı attım.Aslında doktor araba kullanmama izin verdi ama daha kolayıma gittiği için taksi çevirip adresi verdim.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin