Arjin
Taksiden inince koşarak şirkete girdim.Şu an Çağanla yaşadıklarımızı düşünecek zamanım bile yoktu.Asansöre binip en üst kata bastım.Asansörde otuz yaşlarında bi adam ve onun yanında genç bir kız vardı.Adamın bana baktığını sandım emin olmak için kafamı çevirdiğimde göz göze geldik.
-Beyefendi bi problem mi var dedim.
-Hayır neden
-Bakışlarınızdan rahatsız oluyorum
-Sizi rahatsız ettiysem özür dilerim ben sadec-
Lafını bölüp devam ettim.
-Insanlara bu şekilde bakmamalısınız
-Ben sade-
Yine lafını böldüm.
-Ne kadar ayıp tıh! tıh! tıh! ben şu an korktum sizden sapık mısınız nesiniz !!!
Gülümsedi.
-Bakın ben sizi tanıyorum
O sırada asansörden inmiştik.
-Nee! beni takip mi ettiniz siz.Abim bu katta ona söylersem size neler yapar hem abimin adam yaralamadan sabıkası var dedim.
Saçma bi yalan olmuştu ama korkutur diye düşünmüştüm. ona rağmen adam gülümsedi.
-Siz beni yanlış anladınız deyip elini koluma koydu.O elini koyar koymaz ben de bağırmaya başladım.
-İmdatttt !!
Birkaç çalışan ve Abi'm koşarak yanımıza geldiler.Abim şok olmuş bi şekilde olduğu yerde kaldı.
-Abi korkma ben onu etkisiz hale getirdim diyerek vurmaya devam ettim.
Abi'm eliyle çenesini ovuşturup
-Arjin sen ne yaptın bu bey Kenan bey
Deyince bi iki dakika yerimde kaldım.Elimi ağzıma götürüp.İçimden bu sefer sıçtın Arjin dedim.
***
-Ay Kenan bey iyi misiniz
-Daha iyiyim Arjin Hanım çok iyi bi tanışma değildi.
-Çok haklısınız özür dilerim dedim.
Abimin odasında tam yarım saattir özür diliyordum.
-Neyse zaman kaybı yapmayı sevmem otele gidelim deyip ayağa kalktı.Abim de onunla birlikte kalktı.Abim
-Arjin kalksana deyince kalktım.Salağa dönmüştüm.Kenan Bey odadan çıkınca Abi'm akşam görüşeceğiz hareketi yaptı ben de kendimi dışarı attım.Kenan beyle şirketten dışarı çıktık.
-İsterseniniz sizi ben götürmek isterim tabi şöför tercih ederseniz siz bilirsiniz dedim.Arabamla gelmiştim.
-Şöförümle gelmedim.Sizin arabanızda gidebiliriz deyince arabama doğru yürüdük.Sekreterini şirkette anlaşmayı hazırlaması için bırakmıştık.Çantamdan anahtarı çıkarıp arabayı açtım.Arabayı çalıştırıp otele doğru sürdüm.
***
Bi yandan yola bakıp Kenan beyle konuşuyordum.
-Başınız nasıl dedim.Çok sert vurmuştum.
-Arjin bu olayı unutalım tatsız oldu bu arada Arjin dememde bi problem yok di mi çalıştığım insanlara ismiyle hitap ederim
-Ay lütfen istediğiniz gibi hitap edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomanceArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...