Her Şeye Rağmen

6.6K 45 12
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz. Hepinizden vote ve yorumlar bekliyorum. İYİ OKUMALAR.

I love you Baby.

Me to Slim (Eminem'in lakabı ince psikopat anlamına gelmektedir)

ve öpüştük inanamıyorum onunla öpüştüm.

- Kızım hadi kalk. Abin ve Gece gelecek.

Annem ne ara geldi iyide ben A.B.D. deyim. Sonra konser alanı bulanıklaştı odama geliverdim. Kahretsin rüyaymış gözümden bir damla yaş aktı. O sırada annem içeri girdi.

- Of kızım kalk artık aaaa sen ağladın mı?

dedi ve gözyaşımı sildi.

- Anne rüyaymış.

- Kabus mu gördün bitanem?

- Ya anne ne kabusu bu olsa olsa love dream olur.

- Kızım ne saçmalıyorsun yine mi o salak çocuğu gördün demek isterdim ama o kocaman bir adam.

- Tamam yaa kalktım senden anlayış bekleyende kabahat.

- Hadi abin ve Gece gelecek sen hala kalkmamışsın bir ağa kızına yakışmıyor.

Hemen kalkıp anneme kapıyı açtım.Bu anneme git deme şeklimdi , baktım hâla oturuyor ve vaaz veriyor kapımın üstünde ki " GET OUT BİTCH ! " yazısını gösterdim. Kınayarak odadan çıktı. Bıktım artık şu laflardan " Bir ağa kızına yakışmıyor. " vıdı vıdı vıç vıç Allah Allah ben kendime ne yakıştırırsam onu giyerim moda kendine yakışandır banane bu yılın modasından kardeşim. Banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım sonra dolabın karşısına geçtim ne giysem diye bakınırken bir yandan da şarkı söylüyordum.

Bugün ne giysem? En şık olmak için bugün ne giysem?

Sonra şarkının bana yakışmadığını anlayıp versiyon 2 ye geçtim.

Yeah, yo bugün ne giysem sürtük? Evet, oh en şık olmak için bugün ne giysem motherfucker?

İşte şimdi oldu. Kıyafetime karar veremedim. Çünkü çok azdı. Biz arkadaşlarla kalıyoruz ve kıyafetlerim o evde kaldı. Arabamın anahtarını aldım ve kimseye görünmeden evden çıktım. Şimdi bir sürü laf yiyecektim. Arabayı çalıştırdım ve otoparktan çıkardım. Biraz fazla hızlı gitmiş olduğumu fark ettim. Bana Gece'den bulaştı sanırım. Home sweet home evime geldim. Kapıyı çaldım. Kapıyı arkardeşim (arkadaş + kardeş) açtı. Hemen boynuna sarıldım.

- Ilgın bebeğim seni özlemişim.

Uykulu bir sesle

- Ben de seni de prenses biraz erken değil mi ? Millet daha sabah namazını bile kılmadı.

Sonra beni süzüp gülmeye başladı.

- Ne oldu yaaa?

- Kızım keşke geceliğini değiştirip gelseydin.

Kendime baktım mor saten geceliğim üstünde diz üstü mor bir sabahlık vardı. Lanet girsin !

- Off dalga geçme telaştan unutmuşum.

- Ne telaşı?

- Jr. ağa aday adayımız ve dünyanın en sürtük, hangover ve taş kardeşi geliyor.

- Sıçtım Gece'yi tamamen unutmuşum akşamdan kalmayım da bu arada içeri gir yoksa bazıları elimde kalacak.

Arkama baktım bir kaç çocuk bana bakıyordu ne tatlılar el salladım ve içeri girip kapıyı kapattım.

- Neden o piçlere el sallıyorsun? Beni sinirlendirme...

- Ama çok tatlılardı.

-Siktirtme tatlılığını sabah sabah küfrettiriyorsun.

- Kızma hem ben bakılmayacak biri miyim?

dudak büzdüm.Ellerinin içine aldı yüzümü

- Don't let em say you ain't beatiful

- Ayy öyle dedinde rüyamda ne gördüm biliyor musun?

- Ne dedi Slim yine sana anlatma tahmin ediyorum. Bide geç kalmak istemiyorum çünkü gece bizi siker.

- Şşşşt küfür yok. Sıçtırtma ağzına

İkimizde gülmeye başladık.

- Neyse sen odana çık bende biriyle görüşeceğim. Şu Gece'ye olan sürprizimizi halletmişlermi onu öğreneceğim.

dedi ve yanağımı öpüp çıktı. Bende hemen odama çıktım. Bayağı dağınıktı. Radyoyu açtı. Slim'im şarkı söylerken bende bi yandan odamı toplamaya başladım.

I am begining to feel like a Rap good All my people from the front to the back not

Dans ede ede odayı topladım. Kot şort üzerine bol bir t-shirt giydim. Saçlarımı düzleştirdim. Eyeliner çektim. Hafif parlatıcımı sürdüm ve get out şapkamı taktım. Aşağı indim. Ilgın gelmişti. O da dar paça siyah pantolon üzerine beyaz v yaka t-shirt giymişti onda da get out şapkası vardı bi an sanki orda Slim'i gördüm ne tatlı olurdu. Abim ölünce o geçerdi aşiretin başına.

-Neden bana öyle bakıyorsun?

-Nasıl?

-Slim ve senin çocuğun muşum gibi

Yanıma geldi, gülmeye başladık.

- Sonunda onu göreceğiz.

- Aynen çok özledim. Bir ay bir sene gibi geçti.

Sarıldık elini cebine soktu ve üç tane siyah Ray-ban çıkardı. Bana taktı, sonra kendine

- Bu da asi Rockçımıza

Arabamın anahtarını aldım evden çıktık. Ben Ranger'e o da SLS'e doğru gitti.Bana bağırdı " Yarışa var mısın bebek ?"

- Her zaman

Arabayı çalıştırdım ve W.T.P. son ses açıp camı açtım. O da son ses Ready açtı.

- 1 2 3 başla

Onun arabası hız içindi şerefsiz geçti beni o sırada arkamıza polis takıldı. Plakamızı söyledi megofondan. İlk ben durdum. Torpidodan ağlamak için krem çıkarıp gözüme sürdüm. Gözlüğümü çıkarıp camı açtım.

-Hanımefendi ehliyet - ruhsat ?

- Buyrun

- Bu kadar hızlı kullanmanız doğru mu?

O sırada ehliyetimi inceliyordu.

- Özür dilerim cenazemiz vardı ondan öyle gidiyordum, öndeki meganda peşime takıldı.

Ağlayarak söyledim.

- Asıl biz özür dileriz Mıhellemi ailesinden olduğunuzu bilmiyorduk. Babanızı iyi tanırız biz onun icabına bakarız. Bu arada başınız sağ olsun.

Camı kapatıp gülmeye başladım. Polisi görünce müziğide kapatmıştım. Yaşasın kötülük yalnız Ilgın beni mahvedecek.

ARKADAŞLAR YAZIM YANLIŞLARI VARSA KUSURA BAKMAYIN. Umarım BEĞENMİŞSİNİZDİR. VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ LÜTFEN şimdiden teşekkür ederim

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin