29.bölüm

633 15 3
                                    

-Ben sana aşık oldum deyince bi an kaldım.Belki Sarhoşkende aynı şeyleri duymuştum ama bunu şimdi bile bile söylemesi beni şaşırtmıştı.Sonra devam etti.

-Çok uğraştım seni kendimden uzak tutmak için ama asıl kendim senden uzak duramadım.Seni mutsuz etmekten korktum.

Bu sözcükleri duyunca yatakta onun olduğu tarafa döndüm.Elimi yüzüne koyup gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladım .

-Sakın benden uzak durma dedim.Dudaklarıma bakıyordu.Refleks olarak dudaklarımı yaladım.Yaklaşıp dudaklarımdan öpmeye başladı.Ben de karşılık verdim.Öpüşürken kendimi Çağanın altında buldum.Eli çıplak bacaklarımda geziyordu.Dudaklarımdan ayrılıp boynumu emmeye başladı.Dudaklarıyla vücudumu yakıyordu ve ben istemsizce olarak küçük iniltiler çıkarıyordum.Çağan beni ne hale getirdiğini fark edince emmeyi artırarak devam etti.O sırada Çağan tişörtümü çıkarıyordu.Böyle bi şeyi ilk defa yaşıyordum ve ne kadar iyi de gelse Çağanla duygularımızı tam paylaşmadan doğru gelmiyordu.Çağanın eli şortumun düğmesine gelince elini tuttum.Bana döndü.

-Sorun ne ?dedi

-Çağan ben hazır değilim.

Biraz duraksadı sonra yanıma yattı.

-Beni anla şu an bunu doğru bulmuyorum.dedim.

-Seni asla zorlamam

Dedi.Anlayışlı davranmıştı.Ona dönüp kollarımla sıkıca sarıldım.Kafamı göğsüne yasladım.

-Arjin tişörtünü giyin deyince sütyenimle olduğumu fark ettim.

-Kendimi tutamayabilirim deyince kalkıp tişörtümü yerden alıp giyindim.Sonrada yanına uzandım.

***

Sabah uyandığımda Çağan kollarını belime sarmıştı.Kahvaltıyı hazırlamak için kalkmaya çalıştım ama Çağan kollarını daha da sıkı sardı.Uykulu bi sesle

-Beni kullanıp bi köşeye atamazsın dedi.Kız taklidi yaparak söylemişti.Ben gülmeye başlayınca o da güldü.

-Kahvaltıyı sen hazırlayacaksan sorun değil ben de kalkma meraklısı değilim dedim.

-Hazırlardım ama zehirlenme ihtimaline karşı pek önermem deyip kollarını üzerimden çekti.Ben de ayağa kalktım.Dünkü kıyafetlerimle yatmıştım.Dolaptan evde giyilebilecek şort ve tişört çıkardım.Banyoya gidip üstümü değiştirdim.Yüzümü yıkayıp aşağı indim.Mutfağa girince buzdolabından yiyecekleri çıkarmaya başladım .

***

Kahvaltı hazır olduğunda Çağan da gelip oturmuştu.Tam çatalıma patatesi batırdım yiyecekken telefonum çaldı.Salona koşup telefonumu açtınAbim arıyordu.

-Günaydın abişko

-Günaydın Arjin umarım kahvaltını yapmışsındır çünkü en az yarım saate burdasın

-Ne! ya abi sen bu gariban kardeşinden ne istiyosun ağız tadıyla bi kahvaltı bile yapamıyorum

-Erken kalksaydın neyse seninle bunu tartışmıycam dediğim gibi yarım saate gel toplantımız var

-Abi o-

Dııt dııt dııt

Abi bile diyemeden telefonu suratıma kapattı.Benim bu çektiğim nedir ya önce Çağan beni üzüyordu tam çözdüm dedim Abi'm başladı.

***

Aynaya bakarak mini elbisemi giyindim.Üzerime tam oturmuştu.O sırada Çağanı arkamda gördüm.Aynada göz göze geldik.Elini yavaşça sırtıma sürüp fermuarımı çekti.Ben de arkamı döndüm.Dudaklarıma küçük bi öpücük bırakıp

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin