Geceden
-Ahmet başka yapabileceğim bi şey yoktu.Artık bi şey söyle lütfen diye sitem ettim.Mustafa bi gece Ilgının yanında kaldı.Ben de sabah erkenden Ahmete tüm olanları anlattım ama ona anlattığımdan beri tek kelime etmemişti.Ahmet sessizliğini korurken yanında ayakta duran koruması (sağ kolu)
konuşmaya başladı.
-Gece hanım terbiyesizlik etmek istemem ama aşiret sıcak bakmaz çocuk mıhellemiller kanı taşımıyor dedi.Zaten ikisi karşımda duruyo ben tek başıma oturuyorum kendimi sorguda gibi hissediyordum.Artık umudumu kesmiştim.Ahmet yanındaki adama dönüp
-İsmail aişret zaten benim aklın karıştı sanırım dedi.Sonra devam etti.
-Beni eşimle yalnız bırak dedi.İsmail çıkınca yanıma geldi.Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına atıp
-Benim güzel karım neyi nasıl istiyosa öyle olsun dedi.Beni öyle mutlu etmişti ki kucağına atladım.Öyle sıkı sarıldım ki gülmeye başladı.
-Hadi Ilgına git Mustafa buraya ait dedi.Ahmeti öpücüklere boğup odadan çıktım.
Arjinden
Sabah erkenden kalkıp portakallı kek yaptım.Hem hamile olduğumdan canım çekiyordu hem Çağan bi konuşma sırasında çok sevdiğinden bahsetmişti.Fırından çıkardığım kekden iki dilim kesip merdivenlerden odamıza çıktım.Odaya da şarkı söyleyerek girdim.
-" çırptım çırptım karıştırdım kendimi onla yarıştırdım sana kek yaptım"
Tabi Çağan kahkaha atmaya başladı.Yatakta oturur vaziyette telefonuyla uğraşıyordu.
-Sevgilim şarkıyı yanlış söylüyosun diyordu ve kahkaha atmaya devam ediyordu.Ben de bi yandan şarkının doğru sözlerini aklıma getirmeye çalışıyordum.Yinede aklıma bi türlü gelmiyordu.Kendimi savunmak için
-Ben zaten sen doğrusunu biliyo musun diye test etmek için yanlış söyledim dedim.Sonra yanına gidip yatağa oturdum.Yinede moralim bozulmuştu bile.
-Ben senin için erkenden kalkıp portakallı kek yapıyım senin yaptığına bak dedim.Sonra devam ettim.
-Ben sana kek sen bana kelek yaptın dedim.Şarkının sözlerini kullanarak.Çağan bana yaklaştı.Dudağımı uzun uzun öpüp
-Ben senin şarkıları yanlış söyleme ihtimalini sevdim dedi.Bunu söyleyince tekrar kahkaha atmaya başladı.Açıkça dalga geçiyordu.
-Beni bu kamyon arkası sözleriyle kandıramazsın dedim.Sonra karnıma elimi koyup
-Bak bebeğim baban benimle dalga geçiyo dedim.Çağan beni bacağımdan çekip kucağına aldı.İki bacağımdan tutup
-Nasıl affettirebilirim peki dedi.Kek tabağını uzatıp
-Bunu yersen ve beni Ilgına bırakırsan düşünebilirim dedim.
-Kekden önce seni yesem deyip beni kendine yapıştırdı.İkimizde kahkaha atmaya başladık.
***
Zile bastım.Bi kaç saniye sonra Ilgın kapıyı açtı.
-Ooo Arjin hanım yüzünü görene cennete iki bilet kesiyolar dedi.
-Off Ilgın senin için gelmedim deyip salona daldım.Elimdeki pastayı masaya bırakıp yanlarına oturdum.Gece Mustafanın ne kadar yakışıklı olduğundan bahsediyordu.Gerçekten ileride çok can yakacağı belliydi.Hafif yanık tenli mavi gözlü bi çocuktu.Kıyafetleri dikkatimi çekince Ilgına döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomantikArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...