-Ne oldu Arjin
-Of Ilgın dernekten aradılar.Benim evimde toplanmak istiyorlar.
-Oha! sen hala mal derneğe mi üyesin
Gece ve Ilgın gülmeye başladılar.Gece kendini toplayıp
-Eee sorun ne deyince
-Biz en son toplantımızda bi karar aldık.Herkes bağımlılarla ilişki kurup onları düzeltecekti.Şimdi de onlarla konuşmak istiyorlar ama ben tamamen unuttum ve hiç bi bağımlı ile sohbet bile etmedim.
-Bence çık bı dernekten hem çok malca
-Öyle değil hem siz de biliyorsunuz beş yılımı verdim bu derneğe dedim.Gerçekten de hiç bi toplantıyı kaçırmamıştım şimdi ise Sevim hanım öğrenince dernek başkanı olma hayallerim suya düşecekti.Ben ne yapabilirim diye düşünürken aklıma süper bi fikir geldi.Ilgına gülümsersek baktım.
-Ne var? deyince gülümseyerek konuşmaya başladım.
-Bana yardımcı olmak istermisin? Diye sordum.
-Ne gibi
-Sonuçta uyuşturucuyu bıraktın sigarayı da bırakmışsın gibi yaparız.
-Hayatta olmaz!!! unut bunu deyince kalkıp yanına oturdum.
-Dernek başkanı olmak için buna ihtiyacım var hem yalandan kim ölmüş.
-Arjin o insanların hepsi manyak beni öldürürler
-Saçmalama sigara içtiğini çok iyi saklarız
-Hayır asla böyle bi şey olmayacak
-Anlaşma yapalım mesela sana yaprak sarması yapsam
Biraz düşündü.
-Hayır
-Yanına bol çikolatalı bi kek
Biraz daha düşündü.Biraz daha zorlasam olacak gibiydi.O sırada telefonu çaldı.Ben de telefonu kapatmasını bekliyordum ama ben çıkıyorum hareketi yapıp telefonla konuşarak çıktı.Offf bu da olmadı.Bu sefer Geceye baktım.
-Bana hiç bakma ders çalışacağım deyince gözlerimi kocaman açtım
-Bari daha inandırıcı bi yalan söyleseydin deyince gülmeye başladı.
-Hiç kusura bakma o manyakların yanına gitmem.
-Sen benim yerimde olsaydın ben yardımcı olurdum ama deyip sitem ettim.
-Eğer ben o derneğe üye olduysam bu bi kıyamet alameti yani bana yardımcı olmak yerine dua okumaya başlamalısın deyip ayağa kalktı.
-Hhaha çok komik deyip dil çıkardım.Tek çarem Çağan kalmıştı.Çantamı ve gözlüğümü alıp ayağa kalktım.Gece mutfakta kahve yapıyordu.Mutfağa seslendim
-Ben çıkıyorum
-Tebrik ederim çok zor bi eylem
-Gıcık deyip kapıyı kapattım.Güneş tepedeydi.Güneş gözlüğümü takıp arabama bindim.
***
Eve gittiğimde Çağanın arabası evin önündeydi.Kapıyı açıp çantamı askıya astım.Mutfaktan sesler geliyordu.Mutfağa girdiğimde Çağan kahve yapıyordu.Beni fark etmedi ben de bakmaya devam ettim.Takım elbise giyinmişti ve aynı düğün günümüzdeki gibi yakışıklıydı.
-Beni izlediğini biliyorum
-Ne alaka bi kere ben mutfağın dolaplarına bakıyorum dedim.Aşırı saçma olmuştu.İçeri girip masaya oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomanceArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...