3HAFTA SONRA.....
Arjin
Bir çok girişimime rağmen Çağana bu haberi verememiştim.Ne tepki vereceğini sürekli düşünüyordum.En sonunda pes edip akşam yemeğinde söyleme kararı aldım.Sürekli kendimi hazırlayıp Çağan çok önemli bi şey söylemeliyim falan dedim ama şirkette toplantı olduğunu söyleyip evden çıktı.Büyük ihtimalle söyleyeceğim şeyi sinemaya gitmek falan sanıyordur.Ben Çağana bu haberi nasıl vereceğimi düşünürken Gece aradı.
-Efendim deyip telefonu açtım.Gecenin daha haberi yoktu.Arkadaşın işi başından aşkın olduğu için .
-Arjin nerdesin senin akadaşın evleniyo halen düğün salonunu seçememiş sen yoksun
Telefonda bağırarak konuştuğu için bi ara kulağımdan uzaklaştırdım.Sonra kulağıma götürüp konuşmaya başladım.
-Gece birazdan yanına gelicem zaten sana söylemem gereken önemli şeyler var dedim.Sesim sabahtan beri aşırı neşeli çıkıyordu.İstemsiz olarak zıplamaya falan başlamıştım.
-Tamam hadi çabuk gel deyip telefonu kapattı.Ben de odama çıkıp üstümü giyindim.
***
Geceye gittiğimde Ilgın da ordaydı.Ilgının suratından anladığım kadarıyla Gece onu baya bıktırmıştı.Üç gün önce abim Geceye evlenme teklifi etmişti o günden beri Gece telaşa başlamıştı.Yanlarına gidip oturdum.Ilgın bana bakarak
-Arjin Gece beynimi s...ti
Deyince elimle Ilgının ağzını kapattım.
-Artık küfür yok dedim.İkiside bana garipseyerek baktılar.Ilgın
-Yeşilaydan sonra da küfüre karşı bi derneğe mi üye oldun deyince ikisi de camış gibi güldüler.Gece de bi yandan gelinlik katologlarına bakıyordu.Derin bi nefes alıp konuşamaya başladım.
-Ona kötü örnek olmak istemiyorum deyip karnımı gösterdim.Önce ikiside şaşkın şaşkın baktılar.Sonra Gece elini ağzına götürüp küçük bi çığlık attı.Ilgın da dayı oluyorum diye bağırarak ayağa kalktı.Ben de kalkıp Ilgına sarıldım.Gece yanımıza gelince sevgi yumağı yaptık.Hayatımda birkaç defa karşılaşacağım hisler içindeydim.Ayrılıp koltuklara oturunca Gece
-Biraz erken doğrsan da o da düğünüme gelsin deyince
-Zaten iki ay sonra doğurmayı planlıyorum dedim.Dediği şey o kadar saçmaydı ki o da ben de gülmeye başladık.O sırada Ilgının telefonu çalınca o odalardan birine gitti.Gece bana dönüp
-Ne zaman fark ettim diye sorunca anlatmaya başladım.
-Bi kaç gündür mide bulantım vardı.Adetimde gecikince hastaneye gidip test yaptırdım.Bu sabah erkenden test sonuçlarını aldım. dedim.Gece değişik el hareketleriyle dans ediyordu.Bir yandan da
-Ayy teyze oluyorum diyordu.
-Çağan ne dedi deyince yüzüm asıldı.
-Of Gece ne zaman konuya girsem ya telefon çaldı ya da Çağan konuyu değiştirdi ama bu akşam ona yemek hazırlayıp söyliycem . dedim.O sırada Ilgın odaya girdi.Gelip başımı öptü.
-Bara gitmem lazım anne dedi.Gülümsedim.Gece Ilgın dönüp tehtitkar bi havayla
-Nereye böyle daha işimiz bitmedi desede Ilgın arabasının anahtarını alıp dışarı çıktı.Ben de Gecenin yanına gidip katoloğu incelemeye başladım.Gece Ilgının çıktığı kapıya bakarak
-Ne çektirdik zavallıya küçükken zorla oyun oynatırdık deyince kahkaha atmaya başladık.Çocukluğumuz çok garip geçmişti.Gece ile Harry Potter hastasıydık.Onların kılıklarına girerdik.Belki buraya kadar normal ama burdan sonrası biraz garip.Ben Harry , Gece Ron , Ilgınnda Hermione olurdu.Daha doğrusu Ilgına tehtit ve şantajla oyun oynatırdık.Eminim Gecenin de aklına bunlar geldiği için gülüyordu.Masadaki sudan bi yudum alıp kendime geldim.Katologdaki gelinlikleri tartışamaya başladık.
***
Telefonumun saatine baktım dokuza geliyordu.Son defa soframa baktım.Çiçekli servis takımı , mumlar, Çağan için aldığım elli yıllık şarap hepsi büyük bi uyum içerisindeyi.Çakmağı alıp mumların iplerine bi kaç saniye tutup onları yaktım.Işıkları kapatıp etrafada bi kaç mum yakmıştım.Salondaki mumlar ve camdan gelen ay ışığı evi loş bi ortama dönüştürmüştü.Telefonu elime alıp Çağanı aradım.
-Efendim güzelim
-Çağan evde seni bekliyorum ne zaman gelirsin
-Beş dakikaya ordayım
-Bekliyorum deyip telefonu kapattım.Beş dakikam olduğu içim odama çıkıp saçlarımla biraz daha ilgilenebilirim diye düşündüm.Kırmızı , dar ve mini elbisemi giyinip siyah topuklularla kombin etmiştim.Kırmızı ruj sürüp ,siyah göz kalemi çekmiştim.Saçlarımı maşa yaptığım için maşayı çıkarıp ısınmasını bekledim.Isınınca bozulan bukleleri tekrar kıvırdım.Kapı sesi duyulunca maşayı çekip aşağı indim.Merdivenlerden inerken Çağanla göz göze geldik.Beni süzünce dudağı hafif yana kıvrıldı.Yanına gidip ceketini çıkardım.Askıya asıp Çağana döndüm.
-Çok güzelsin deyince gülümseyip kravatını çözmeye başladım.İyice gevşetip boynundan çıkardım.
-Bu akşamı neye borçluyum diye sordu.Ben de hiç konuşmadan elinden tutup sofranın yanına götürdüm.Çağan masaya oturunca ben de mutfaktan domates çorbasını getirdim.Çağan domates çorbasını çok severdi.Evlendiğimiz günden bu güne neredeyse tüm zevklerini öğrenmiştim.Ben de çorbamı koyup Çağanın karşısına oturdum.
-Çağan sana ikimizi ilgilendiren özel bi şe söyliycem diyince dikkatini bana çektim.
-Çağan ben hamileyim diyerek karnımı tuttum.Önce anlamsız anlamsız baktı sonra yüz ifadesi yavaşlatılmış bi film gibi şaşkın bi surata dönüştü.Ayağa kalkıp yanıma geldi.
-Şşimdi bben baba mı olucam
Ayağa kalkıp Gözlerinin içine bakarak kafamı salladım.Çağan beni birden kucağına alıp döndürmeye başladı.Bir yandan da baba olucam diye bağırıyordu.Kahkaha atmaya başladım.Beni yere indirip elleriyle yüzümü tuttu.
-Seni seviyorum deyip dudaklarıma yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomansaArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...