Arjin'den
-Arkadaşlar biraz daha hızlanalım Ilgının gelmesine çok az kaldı diye bağırdım.Sabah buluşup akşama kadar hazırlık yapmıştık.Aslında barda kutlayabilirdik ama Ilgın bardan beş dakika bile ayrılmadığı için bizim eski evde kutlama kararı aldık.Hafif arkaya gidip evin arka bahçesine baktım.Bahçe küçüktü ama parti için yeterliydi.Çok iyi bi iş çıkarmıştık.Büyük bi masa ayarlayıp üzerine çeşitli mezeler ve küçük kekler de koymuştuk.Gece koşarak yanıma geldi.Topukluları o kadar yüksektiki koşarken çok garip bi görüntü oluşuyordu.
-Yavaş ol düşceksin dedim.
-Arjin herkese mesaj at gelsinler Ilgın gelmeden hepsi burda olsunlar dedi.Hemen telefonumu çıkarıp toplu mesaj yolladım.O sırada bahçeye küçük bi kamyon yanaştı.Geceye bu ne be! bakışı attım.
-İçkiler geldi deyip gülümseyerek kamyona doğru yürüdü.Bu kadar içkiyi kim içecekse artık.Ben kamyon ve Geceye bakarken iki el belime dolandı.Çikolata kokusu burnuma dolunca gülümsedim.Eğilip omzumdan öptü.Arkama dönüp Çağanın dudağını öptüm.Yeni aldığım straplez elbisemi inceleyip dudaklarını ısırdı.
-Çok güzel olmuşsun dedi.Sonra devam etti.
-Bu elbiseyle partiye katılmana izin verebileceğime emin değilim .
Dudaklarımı büzüp
-Bu elbiseyi almak için Geceyle helakımız çıktı.dedim.Bahçenin kapısından gülen erkek sesleri gelince Hakanın geldiğini fark ettim.Yanımızdan geçen garsonun elindeki tepsiden bi içki alıp Çağana uzattım.
-Sen keyfine bak ben bi merhaba deyim dedim.Çağan göz kırpıp içkiden bi yudum aldı.Ben de Hakan ve yanındakilerin yanına gittim.Hakan beni fark edince ıslık çaldı.
-Esmer bomba da gelmiş dedi.
-Hoşgeldin deyip sarıldım.Hakan Ilgının çok yakın arkadaşıydı .Bu yüzden Gece ve ben de onu iyi tanırdık.Biraz çapkın ama çok iyi çocuktu.Gece yanımıza koşarak geldi.Hakan
-İşte öbür bomba geldi deyip Geceye sarıldı.
-Hakancım biz evlendik deyip dudağını büzdü.Hakan moralini bozup
-Duydum kızlar yarama tuz basmayın üstelik ikinizde kasıntı heriflere gitmişsiniz dedi.Üçümüzde gülmeye başladık.Gece ve ben onlara iyi eğlenceler deyip yanlarından ayrıldık.David guetta şarkıları çalmaya başlamıştı.Ilgın dışında herkes burdaydı.İçkilerini ve cipslerini bitirmeye başlamışlardı bile.Geceye dönüp
-Gece Ilgın neden hala gelmedi bu saatlerde gelir demiştin dedim.
-Bilmiyorum acaba ilacın etkisi mi geçmedi dedi.Şok geçirmiş bi şekilde Geceye döndüm.
-Ne ilacı!!
-Arjincim Ilgını oyalayamayınca içkisine biraz uyku ilacı atmış olabilirim dedi.
Elimi ağzıma götürüp etrafa karşı şaşkınlığımı belli etmemeye çalıştım.
-Gece ya uyanamazsa ne yapcaz dedim.
-Telaş yok deyip omzumu sıvazladı.İkimizde belki gelmiştir umuduyla evin önüne doğru yürüdük.Ilgın gerçekten gelmişti.Arabadan çıkınca bizi fark etti.Kıyafetlerimziden partiyi anlamıştı.Akıllı Gece ilaç verdiği için yüzü çok yorgun duruyordu.Gülümseyerek yanımıza geldi.
-Çok güzel görünüyorsunuz dedi.İkimizde onun koluna girdik.Üçümüz de arka bahçeye yürüdük.Biz girince herkes alkışladı.
Gece mikrofonu alıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomanceArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...