6.Bölüm

870 16 0
                                    

Arjin'den

Kafe'den çıktım.Bayağı saçmalamıştım ama çakmadılar ee artık bu kutlanılması gereken bir durum çünkü bir iki buluşmadan sonra bu iş olur kardeşim.Arabamı çalıştırdım ve istikamet ARAF .

Bara girdim.Ilgın ve Gece dışarı çıkıyordu. Ilgın çok yığılmıştı.Gece ,kolunun altına girmiş onu dışarı çıkarıyordu.

- iyiki geldin Arjin ,Ilgın ın kafası bayağı iyi ben de içkiliyin yardım et onu çıkaralım.

- canım problem değil Ilgını benim arabayla götürürüm. Bu akşam yapılan her şey senin içindi . Sen biraz daha kal.Çalışanlardan biri seni getirir nasılsa

- OK. canım al o zaman bu bağımlıyı.

İkimizde gülmeye başladık.Ilgının kolunun altına girdim ve dışarı çıktık.

-Arjin bırak beni ben iyiyim be !

-Biliyorum hayatım sen çooook iyisin

Bir yandan da gülüyordum. Arabamın canıma yaslandım.

- Bak ! arabamı yeni yıkattım. o yüzden önce seni ayıltıcam.

- yaa ben ayıkım.

- hıhı Cem bey bakar mısınız?

-buyrun Arjin hanım

-bana bir pet şişe su ve iki soda getir misiniz?

-hemen

O sırada bir yandan da Ilgın bana sürekli sarılıp "aaa nasılsın? Bayadır görüşmüyoduk" diyordu.ben de onun bu haline gülüyodum. Suyu açtım. Ilgının başından aşağı döktüm.

- Gece seni ölüdüreceğim. aaaa ama sen Arjine benziyorsun yoksa sen Arjin misin ?

Elime suyu alıp yavaş yavaş yüzüne sürdüm.

- Hadi şu sodayı iç

- o zaman sen de bunu iç

- hadi önce kim bitirecek Ilgın

Ancak bu şekilde sodayı ona bitirtebilirdim. Bitirince gülmeye başladık onu arkaya yatırdım. Beni üstüne çekti

- Birlikte uyuyalım hatta Gece'yi de çağır.

Çok komik görünüyorduk . Barın önünde bir araba , kapısı sonuna kadar açık ,dışardan sarkan iki çift üst üste ayak . Zor bela kalkıp direksiyon un başına geçtim. Eve doğru sürdüm.

Çağan'da

Araf'tan çok az uzakta arabayı park edip Arjini izlemeye başladım. hızlı adımlarla Araf a girdi. onun burada ne işi vardı ki? 5 dk sonra bi adamla dışarı çıktı. adamın kolunun altına girmişti ona çok yakın davranıyodu. Birlikte soda falan içtiler. sonra birlikte arabanın içine yattılar. o kadar sinirlendim ki bu kız neyin peşinde. hem fakirim diyo hem benimle evlenmek istiyo hem de başka biriyle çıkıyor . o da etrafımdaki kızlar gibiymiş. Daha fazla izlemeyip eve doğru sürdüm. Babamın baskılarından zaten moralim bozuk. Insanlar özellikle uğraşıyor.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin