Bölüm parçası: eminem beautiful
MARDİN MİDYAT
- Ağam aşiretten üç adam gelmiştir içeri alayım mı?
- Gelsinler
- Emrin olur ağam
- Ağam izni. Olursa bir konu konuşacaktık
- Tabi izin sizin
- Ağam bizim aşiret rahattır ama BURKAN lar laf ediyor . Böyle ağa olur ? Diyorlar. Kızı 22 olmuş bekar diyorlar.
- Bu konuyu biz konuştuk en kısa zamanda hallolacaktır.
- Ağam ver elini öpelim.
- Saol biz çıkalım.
- tabi
***
Arjin'den
Sabah erkenden kalktım.ve duşa girdim. Sıcak su+ beautiful derken baya rahatladım. Sonra dizinin üstünde mor bornozumu giyip odama gittim. Ödüm koptu Gece, manyak yatağıma oturmuş çok sinirli bir şekilde. Bakıyordu. Tabi ben anladım ve titremeye başladım.
- Aaa Gece burada mıydın?
- evet ama bil bakalım neden?
Yanına gidip oturdum.
- Nnnedeenn
- Rock CD lerimi hırsız çalmışta ondan.
- Aaa öyle mi?
- Evet ama sıkıntı yok çünkü internetten sipariş verdim. kat ve kat fazlası gelecek zaten.
- Özür dilerim.
- Aslında eskiden olsa kızardım ama düşündüm de hayat bizden çok şey aldı. ve alacak CD öncelik değil.
- ben umutluyum Irmak iyileşecek.
- Umarım ee ne giyeceksin bakalım
- karar vermedim
- Sana bi şey sorcam bu çocuk canına mı susamış ağa kızıyla evleniyor.
- Aslında öyle değil tam olarak
- Nasıl ( biraz düşündü) tabi ya sen söylemedin di mi?
Kafama vurdu.
- Ne yapmayı düşünüyosun benim Zeki kardeşim. Artık çocuk ta evlenirken havaya sıkılan silahlardan ,kesilen develerden falan öğrenir.
- Aa ben hiç öyle düşünmemiştim.
- Söylemek zorundasın en azından hala istiyorsa kendini hazırlar. Ayrıca neden sakladın ki ?
- Gece , sen de biliyorsun abim, annem, babam arkasında önünde korumalarla geziyor. İzin versem benim de peşime takacaklar.Maalesef bizim aşiret Sıla dizisindeki gibi değil. Tahammülleri olmaz.Kendini toprağın altında bulursun . kimse neden yaptın demez. Ağa en iyisini bilir derler.
- Canım ama söylemek zorundasın.
- Bugün söyleyeceğim. Senin moralin bozuk gibi bir tamirciye götürelim.
- Iyyyykkk iğrenç ayrıca benim moralim bozuk değil.
- Abime aşık olduğunu onunda sana aşık olduğunu biliyorum. benden saklama ve mutlu ol. Sizi çok yakıştırıyorum. O kıroyu senden başka kimseye emanet edemem.
Konuya balıklama daldığım için kız şok geçirdi tabi. Sonra sarılıp ağlamaya başladı. ve tam olarak belli olmasada teşekkür ederim diyordu.
***
Üzerime kenarlarından ipler sarkan mini şort giyindim. Üzerine siyah büstiyer ve hırka olarak ta asker yeşili montumu giyindim. Aşağı indim. Gece benim için kalkmıştı geri yatmış. Irmak zaten geç uyanıyor. Ilgın da evimizin kapısının önünde sızmış gerizekalı. Zıkkım iç. zaten öküz gibi , kaldıramadım sonra not kağıdına ;
"ZIKKIM İÇ GERİZEKALı , SUÇLU OLDUĞUN İÇİN BEDELİNİ ÖDE O ÖKÜZ VÜCUDUNU KALDIRAMAM BEN KUAFÖRE GİDİYORUM HAYDİ BY
motherfucker ❤️. "
Yazdım ve kuaföre sürdüm.
***
- Ayy Arjoşş bu çok güzel oldu kız.
- Fikoşcum ne bileyim daha sade bir şey istiyordum.
- Çok da sade olmasın bebişkem bu iyi
- Çoookk teşekkür ederim ,beğendim
Fikret, benim ve Gece'nin kuaförü .kendisi gay olduğu için böyle konuşuyor. Saçım yapılırken güzel bir restauranta karar verdik. Bütün mutfakların yapıldığı bir yer. Evde aç kaldığımızda hep oraya gideriz.Sahibi bizi iyi tanır. Aşiret yemeklerini de babam burada verirdi. Çağanın da burayı sevdiğini bilmiyordum.
İçeri girdim mekanın sahibi Mehmet amca yanıma geldi
- Arjin kızım hoşgeldin
- Hoşbuldum Mehmet amca nasılsın
-Iyiyim hayatım seni sormalı seninkiler nerde
- bugün onlardan ayrı takılıyorum. Bi arkadaşım gelicek.
- Anladım canım rahatına bak her zaman ki masanıza geç garsonlara haber vereyim.
- Teşekkürler görüşürüz.
Masada beklemeye başladım. Çağan geldi ayağa kalktım. tam beni öpmek için eğilmişti ki ben elimi uzattım
- Hoşgeldin
- merhaba
- seninle bir şey konuşmam gerek
- sana anlatmam gereken şeyler var
Aynı anda konuşmuştuk. Güldüm , o gergindi.
- önce sen
- tamam( öküz ya) bak Arjin eğer bu evlilik olacak sa bazı şeyleri netleştirmeliyiz.sen zaten beni tanıyosundur.
- hayır tanımıyorum. nerden tanıyim ki ?
- Bana masum ayakları yapma Arjin durumunun iyi olduğunu biliyorum. neyse beni ilgilendirmez.neden bu evliliği istediğin... ha! beni de barlardan tanıyor olman lazım benim gece hayatım biraz ( durdu) yoğundur. Piçce sırıtmıştı.
- Bak ben de bunu söyliycektim. Benim babam bir aşiret ağası. Ailem tehlikelidir. Bunu önceden söyleyemedim çünkü; bu durumda kabul etmeyebilirdin. Ayrıca ben senin adının baş harfini bile tanımıyorum.Böyle insanları suçlayan biri olduğunu bilseydim bu işe bulaşmazdım.
Sustu. Morali bozulmuştu.
- Ben. Gerginim afedersin. Bak ne diycem baştan başlayalım mı ?
- olur
- Ben Çağan ALTUN
Elini uzattı.
- Ben de Arjin MIHELLEMİLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
RomantikArjin ve Çağan onlar zorla evlendiriliyor olabilir ama ya sonrası ? Belki o zoraki evlilik aşka dönüşür yaşananları kim bilebilir okuyun onların o deli dolu hayatlarında bakın sizleri neler bekliyor...