10. Bölüm

762 16 3
                                    

- Ben Çağan Altun

- Ben de Arjin

Elini sıktım.

- eee ben acıktım.Artık bir şeyler yiyelim mi

- olur

Elini sıkınca içim ürperdi yani karıncalandı garsona elini kaldırdı. hızlı adımlarla yanımıza geldi.

- Arjin hanım Mehmet bey geldiğinizi söyledi ancak rahatsız etmek istemedik hoşgeldiniz sizde beyefendi

- Merhaba Cengiz

- Gece hanım ve Ilgın bey yok mu ? Sizi ilk defa yalnız görüyorum.

- Evet bugün bi değişiklik yaptık.

- Ne istersiniz

Çağana döndüm şaşırmıştı haklı çok abartılı oldu beni tanımaları

- Ne yiyceksin Çağan

- Ben Hamburger patates ve sosis bir de bira istiyorum

- Ben henüz aç değilim bana da bir light kola

- Peki efendim. hemen

- Burada çok tanınıyorsun sanırım . Açıkçası şaşırdım. Genelde arkadaşlarımın yanımda ben tanınırım.

- Yani babam aşiret yemeklerini burda verirdi .Bir de arkadaşlarımla takılırım.

- Sadece arkadaş?

- Evet

- neyse şu aşiretten bahsetsene çok ekşınlı

- Aslında zamanı gelmedikçe bahsetmek istemiyorum. Sadece şunu söyliyeyim. Hepimizin canına mal oldu ailemizi çok yaraladı. Tahmin ettiğin gibi değil . Tahammülsüzdür.

- Anladım

O sırada garson siparişleri getirdi. Gruptan Ilgın ve Gece sarhoş olana kadar içerler. Bense her alkol aldığımda titremeye başlarım. Bi çeşit alerji gibi. Iyiki de böyle çünkü Ilgın zaten çok içip yığılıyor. Gece de araba kullanamayacak hale geliyo. Ben de onlara göz kulak olurum. Ben kolamı bitirdim. O da yemeğini bitirmiş hatta bir bira daha almıştı.Sanki meyvesuyu içiyo. Bu çocuk ne bileyim elimi ayağımı birbirine dolaştırıyor.

Yemekten sonra sinemaya gittik onun arabasıyla. Tam film başlayacak bir anı geldi gözümün önüne.

2 Yıl Önce

- Aşkım sus bi film başlıyor.

- Of güzelim asıl sen sus.

- Ya ben çok mu konuşuyorum.

- Hayır birtanem

Dedi ve beni kucağına oturttu. Öyle izledik filmi.

Şimdiki Zaman

Gözümden bir damla yaş aktı.

- Arjin ağladın mı sen?

- yoooo

Çok kötü bir yalancısın dedi ve elleriyle gözyaşımı sildi.

- Ağlama. Ne oldu?

- Eski sevgilimle buraya sinemaya gelirdik.

- Ne yaptı sana

- Bıraktı.Nişan günümüzde ortadan kayboldu.Çok bekledim ama gelmedi.

- Bak ne diycem zamanımızı filmle harcamayalım. Parka gidip yürüyelim.

- iyi olur

Parka gittik ve banka oturduk.

- Ben seni tanımak istiyorum. Iki ayımızı beraber geçiricez sonuçta.

- Ben de . Birbirimize sorular soralım.

- Ilk ben başlıyayım. O şerefsizi çok sevdin mi?

- Evet çok sevdim. Onu da öyle sanmıştım. 3 yıl çıktık. Her yerde onunla anım var. Şarkılarımız, yediğimiz yemekler ama ben alıştım.

Insan zamanla alışıyor. Evet şimdi sıra bende. Sevgilin var mı?

- Hayır ben kızlarla duygusal bağ kurmam daha doğrusu hiç kurmadım.

Benim için eğelence.

Moralim bozuldu. Ilk evliliğim benim için mutsuz geçecekti. zaten böyle olması gerekir. Sonuçta bizimki bir anlaşma.

- Peki zamanla birbirimizi tanırız nasılsa şimdi daha çok nişanı falan konuşalım.

- Onları aile ile konuşuruz. Önce tanıştıralım derim. Ben bizimkilerle konuşayım babam Mardin den gelince bize gelirsiniz. Bizde ilk kız tarafına gidilir.

- Olur. Şurada pamuk şeker var ister misin?

Sonuçta böyle yakışıklı bir çocuğa yakışmak için ince olmam lazım bu ara da çok kilo aldım.

- Yok sen kendine al

- Emin misin

Gülerek söyledi.

- Eminim

- peki

Deyip. Bir tane pamuk şeker alıp yanıma geldi. Tövbe tövbe nisbet yapar gibi şapır şupur yiyor. Bir yandan da emin misin diyordu. Öküz hepsini bitirdi ama dudağının kenarında biraz pamuk şeker kalmıştı. dayanamadım ve dudağına yapıştım. Yıllar sonra ilk defa Berk teki gibi hissettim. Kalbim çok hızlı çarptı. Önce bana karşılık vermedi şaşkınlıktan. Ben de daha sert öpmeye başladım. sonra dudakları hafif yukarı kıvrıldı ve beni öpmeye başladı.

Çağan 'dan

Yaklaşık bir beş dakikadır Arjin gözünü bile kırpmadan bana bakıyor.

- Arjiiiinnn

Elimi gözünün önünde salladım.

- Daldın sanırım.

- haaa

- Daldın diyorum.

- Nasıl yani ? Çağan daha demin ne oldu tam olarak?

- Biz nişandan bahsediyoduk sonra sen dalıp gittin.

- Yani daha demin olanlar gerçek değilmiydi.

- Olanlar?

- Neyse ya boşver .

Deyip ayağa kalktı.

- Hadi sen karar ver nereye gitceğimize. Hangi barda takılıyorsan oraya gidelim.

Dedi. Ne zannediyordu. Sadece eğlenip geleceğimizi mi ? Ne kadar saf bir kız. Onu hayatta o bara götürmemı .

- Hayır olmaz Arjin üstelik bu kıyafetle seni oraya hiç olmaz.

Arjin'den

Çok sert bir şekilde tepki vermişti.Ama uzatmak istemedim. Ben aslında barlarda takılmayı pek sevmem zaten tek gittiğim bar Ilgının barı. O zamanlar biz 17-18 yaşlarındayız Ilgın da 20 falan. O zaman babalarımızdan kaçıp barlara giderdik sırf meraktan. Ilgın her gece birini döverdi. Üniversiteyi Bitirince kendi barını açtı. Bir gün bize bağırarak tam şu sözleri söyledi;

- Bana bakın bundan sonra sadece benim barda takılacaksınız. Tabi acımasız yöntemlerle Türkiye nüfusunun azalmasını istemiyorsanız.

Gece yi bile susturmuştu. Ben bunları düşünürken arabaya binip eve doğru gidiyorduk.

Eveeett arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik..Sizlere bir şey sormak istiyorum neden yorum yazmıyorsunuz?istemediğiniz için mi yoksa kitabım o kadar kötü ki yorum mu yapamıyorsunuz?😀😀ikinci şıkkı düşünmeye başladım vallahi kırılıyorum lütfen kötü de olsa bi yorum yapın ne bileyim . bile koysanız o da bir yorumdur eğer yorum yazarsanız beni çok mutlu edersiniz şimdiden teşekkürler .Aslında bölümü kime adıyacaksam başına yazmalıydım ama olsun benimki de sonda olsun😀

Ikizim Başak bu bölüm sana gelsin seni çooookk seviyorum ❤️❤️❤️❤️

.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin