Jimin masih pandang aku. Aku geleng.
"Appa JiEun.. Jungkook""Jimin No!? "Aku jerit dan rasa sakit di dadaku. JiEun pandang aku.
Aku pandang aku.
"Appa JiEun Jungkook... "
"No.. JiEun.. No.. "Aku nak sentuh JiEun. JiEun elak dan bangun terus masuk bilik.
Aku tak tahan sakit di dada. Jimin tengok aku kerut dahi terus dia datang dekat. Eunmi lari kepada aku.
Jimin pegang tangan aku. Aku tepis.
"Apa awak buat Jimin!? "
"Awak tak cintakan saya lagi ke jimin!?? Waeyo!! "Aku tengking jimin.
Eunmi takut aku marah-marah nangis masuk biliknya.
Aku bangun dan pegang kerusi itu kuat. Aku nak nangis ketika itu tapi dadaku begitu sakit.
Jimin cuba tolong tapi aku tolak dia ke tepi.
"Apa yang saya boleh buat eunji?? "
"JiEun tetap anak jungkook"
Aku toleh dia.
"Dia bukan anak jungkook!? "
Jimin pegang kasar lengan aku. Aku cuba meronta tapi dia kuat hingga aku mengalah.
"JiEun perlu tahu kebenarannya eunji.. "
"Dia bukan anak aku tapi aku sayang dia"
"Dia anak jungkook.."
"Kau cintakan jungkook kan?? "
Aku diam dan pandang mata dia tanpa lepas.
"Mata kau.. Hati kau.. Semuanya milik jungkook sejak aku kahwin dengan kau.. Kau tipu diri kau eunji.. Kau penipu "dia tolak aku ke belakang sikit.
"Sikit pun kau tak pernah cintakan aku sejak aku kahwin dengan kau.. Aku cuba untuk kau cintakan aku tapi hati kau cukup kuat cintakan jungkook"
"Walaupun kau senyum kepada aku.. Hati kau tetap jungkook"
Dia cucuk-cucuk dada aku. Aku nangis.
"Aku benci perempuan penipu"
Mataku bulat pandang dia.
"Kau boleh pergi eunji.. Pergi kepada jungkook.. "
Aku geleng dan pegang tangan jimin.
"Jimin.. "
"Aku benci kau eunji"jimin tolak aku jauh dari dia.
Aku terduduk di lantai dan mula nangis. Jimin terus masuk bilik eunmi dan tarik jimin keluar dari situ.
Aku bangun dan pegang lengan jimin. Aku sembamkan mukaku di lengan jimin.
"Jimin.. Don't go.. Jebal.. "Aku nangis di lengan dia. Dia tarik lengan dia.
Jimin keluar dan dukung eunmi. Aku masih kejar jimin.
Aku nampak jungkook ada di luar rumah bersama jikook.
Jimin pandang jungkook.
"Kau menang kookie"aku pandang jimin. Jimin pandang aku sayu dan melangkah pergi.
"Jimin!? "Aku melangkah kejar dia dan aku letak tanganku di dada.
Jimin langsung tak berhenti bilik aku panggil dia.
Jungkook tahan aku. Aku lemah.
"Jimin.. "Aku mula nangis. Jungkook peluk aku. Aku tolak dia tapi dia tetap peluk aku. Aku genggam baju jungkook bahagian dada dan habis air mataku membasahi baju dia.
Aku rasa sakit saat ini.. Aku rasa.. Aku tak nak lagi tanggung semua ini.
***********
Sejak jimin pergi.. Aku selalu nangis dan call dia banyak kali tapi tak dapat. Mesejku kepada jimin langsung tak reply.
Aku mula nangis dan usap perutku.
"Eunji.. "
Aku tak toleh.
Seseorang diri sebelah aku.
"Puas ke jungkook.. Kau hancurkan hidup aku.. "Aku pejam mata dan tunduk.
Jungkook cuba sentuh aku. Aku elak.
"Jangan sentuh aku"aku pandang dia dengan air mata yang banyak mengalir.
"Kau kena jaga kandungan kau eunji"
"Diaorang bukan anak kau"
"Salah sorang dari baby itu anak aku"
Aku bulatkan mataku pandang dia.
"Aku.. Sayangkan kau eunji.. "
TBC
YOU ARE READING
고엽 Dead Leaves 1(✔) & 2 /J.J.K / J.E.J (✔)
Фанфик#18 In Fanfiction Rank - 13 Jan 2017 DEAD LEAVES 1 Eunji digelarkan Darah Pembunuh di mata Omma Jungkook tapi tidak di mata Jungkook. Eunji digelarkan darah pembunuh atas kejahatan Appanya sendiri. Kisah bermula setelah eunji sudah menjadi wife kepa...