Aku rasa ada seseorang peluk aku. Aku buka mataku dan pegang tanganku sakit.
"Jungkook.. "Aku tengok tangan yang peluk aku. Aku alihkan tangan tersebut.
Aku bangun perlahan-lahan dan toleh orang yang peluk aku..
Wajah yang aku benci.. Chanyeol..
Aku sentuh perutku.
Aku melangkah ke bilik air dan buka air shower. Aku cangkung bawah itu dan peluk lututku. Air mataku tak mampu kembalikan kebahagian aku.
"Jungkook... Jungkook.. "Nama yang aku tak henti menyebut untuk keluar dari kejahatan chanyeol. Aku takut.. Aku tak mampu bertahan lagi..
Pintu bilik air di buka. Aku pandang pintu itu. Chanyeol senyum sinis kepada aku.
"Jungkook?? "Dia datang dekat dengan aku. Aku tunduk dan bersandar ke dinding.
Dia cangkung depan aku dan selak rambut aku yang menutupi mukaku. Aku tepis tangan dia.
"Aku benci kau!! "Aku jerit kepadanya. Chanyeol senyum sinis dan tarik rambut aku kasar. Aku terpaksa berdiri kerana mengikut arah dia menarik rambutku.
"Kau dengar sini!! Kau milik aku!! "Dia hempas tubuhku ke dinding. Aku menahan kesakitan. Rambut aku dilepaskan.
"Aku bukan milik kau sial!! "Aku tolak dia ke tepi dan lari keluar dari bilik air. Chanyeol sempat tarik rambut aku. Aku pegang tangannya yang tarik rambutku kasar.
Dia cengkam daguku.
"Kau milik aku sekarang Jeong Eunji"air mataku mengalir apabila aku tak mampu menahannya dari jatuh ke pipiku.
"Aku.. nak balik.. "Aku menangis di hadapannya.
************
Sebulan kemudian...
Jungkook pov
Polis tak dapat mengesan di mana eunji berada. Dekat sebulan dia hilang. Aku rindu dia. Aku menyesal sebab tinggalkan dia.
Aku mula nangis melihat gambar eunji yang dihiasani di bilik kami.
Telefonku berdering.
Aku capai telefon dan angkat sayu.
Xxxx
Jungkook kata nak jumpa aku untuk hal business??Jungkook
Arraseo...Xxxx
Kau okay tak ni??Jungkook
Aku okay chanyeol..Chanyeol
Okay aku tunggu kat tempat biasa bye..
YOU ARE READING
고엽 Dead Leaves 1(✔) & 2 /J.J.K / J.E.J (✔)
Fanfic#18 In Fanfiction Rank - 13 Jan 2017 DEAD LEAVES 1 Eunji digelarkan Darah Pembunuh di mata Omma Jungkook tapi tidak di mata Jungkook. Eunji digelarkan darah pembunuh atas kejahatan Appanya sendiri. Kisah bermula setelah eunji sudah menjadi wife kepa...