Part 31

350 31 3
                                    

Jimin duduk sebelah tempat aku baring. Jimin baru perasaan ada seutas rantai yang dipakai di leher eunji. Jimin menyentuh loket rantai tersebut ditulisan Jungkook ❤ Eunji. Jimin pelik bila eunji dapat rantai ini.Jimin letak balik ke loket yang jimin pegang di leher eunji. Jimin melihat nafas eunji yang naik turun.

"Lepas.. Lepaskan.. Jungkook.. Jebal.. Ji.. Jimin.. "Eunji mengigau dan teroma dengan kejadian yang jadi di club. Dahi eunji mula berpeluh.

"Andwae.. Let me go.. Jungkook.."Jimin mengejutkan eunji yang masih takut walaupun dia sedang tidur. Eunji buka mata dan terus peluk Jimin.

"Jungkook.. "Eunji bernafas dengan laju. Jimin terkedu apabila eunji memeluknya. Eunji pandang wajah jimin. Eunji terus menolak dada Jimin.

"Mianhae.. "Aku memandang lain. Jimin gelak kecil.

"Eunji.. Bila jungkook bagi awak rantai tu?? "Jimin tunjuk rantai di leherku. Aku menyentuhnya.

"Jungkook..?? "Aku mula pelik bila agaknya jungkook bagi rantai ini kepadaku.

"Jimin.. Aku nak lupakan semua ni.. Jungkook dah mula hidup baru dengan yuju.. And why not me?? "Aku berkata kepada jimin dan pegang lengannya.

"Eunji.. Bukan aku nak halang kau.. Tapi  Jikook?? "Jimin pandangku. Aku hembus nafasku dan gelengkan kepalaku.

"Aku tak akan dapat jumpa Jikook.. Kiss dia.. Peluk dia.. Sedangkan aku omma dia.. Walaupun aku nangis setiap hari pasal ni.. Aku tetap tak akan jumpa Jikook.. "Aku pegang perutku.

"Aku nak mula hidup baru.. Tanpa jungkook dan Jikook.. Aku sakit Jimin.. Sakit dengan semua ni.. "Aku menitiskan air mataku.

"Aku faham eunji.. "Jimin lapkan air mataku.

"Aku keluar dulu, Ohh Jinyoung nak kau rehat tau"jimin keluar dari bilikku dan tutup pintu perlahan-lahan. Aku melangkah ke meja solekku duduk atas kerusi. Aku pandang rantai di leherku dan mula sentuh.

고엽 Dead Leaves 1(✔) & 2 /J.J.K / J.E.J (✔)Where stories live. Discover now