Part 2

659 51 0
                                    

Jungkook terserempak dengan maid yang bersama eunji tadi.

"Mane dia??" Soalan Jungkook dengan wajah yang serious. Maid itu tidak berani memandang wajah Jungkook walaupun sedikit.

"Dia ada dalam bilik tuan" balas maid tersebut.

"Good Job" Jungkook menepuk lembut bahu maid tersebut. Maid itu hanya tunduk sahaja bila bercakap dengan Jungkook.

"Jungkook" seseorang memanggil aku. Aku menoleh ke arah suara itu.

"Tuan Jeon dengan Tuan Park nak bincang dengan tuan" seseorang pengawal di rumah itu berkata. Jungkook memandang maid itu semula.

"Kau kunci pintu bilik itu and kalau dia meminta tolong kau panggil aku okay"Jungkook mengarahkan kepada maid tersebut. Maid itu anggukkan kepalanya.

"Kau boleh pergi sekarang" arahan Jungkook kepada maid tersebut. Maid itu tunduk hormat semasa dia lalu sebelah Jungkook. Jungkook terus mengikuti pengawal tersebut ke sebuah bilik. Kelihatan sepupunya Taehyung, adik beradiknya, Jimin and Jr serta appanya and Uncle Park berkumpul dalam bilik itu. Dua orang pengawal menjaga di luar bilik itu.
Jungkook pantas duduk di antara jimin dan Jr.

"Haa Jungkook dah jumpa anak uncle belum??" Soalan uncle Jeong.

"Belum lagi uncle" Jungkook senyum.

"Tapi anak uncle tu cantik juga kan, untunglah Jungkook" Jimin berkata.

"Sebenarnya itu bukan anak uncle Park" Mr.Park berkata. Semua terkejut kecuali Mr.Jeon sbb Mr.Jeon sudah tahu lama tentang hal itu.

"Bukan ank Uncle Park?? Jadi dia siapa dengan Uncle Park??" Soalan Jr.

"Appa dia iaitu Mr.Jeong telah membunuh wife uncle Park... Sebagai balasan Uncle Park telah menculik Eunji sewaktu dia masih bayi " Uncle Park menerangkan.

고엽 Dead Leaves 1(✔) & 2 /J.J.K / J.E.J (✔)Where stories live. Discover now